Recommended Posts

Ole Jensen

Ja jo! Jeg har jo fortalt historien før men jeg kom til at kigge på nogle gamle billeder ude i laden den anden-dag! puha hvor var det ulækkert, men det er rigtigt det skete. Det var sommer og ikke så længe siden jeg havde fået kørekort så jeg havde lånt en bil og vi var en venne-flok der kørte til "buresø" mellem Slangerup-Ølstykke.

Vi grillede pølser og drak øl tæt på vandet og der var sku tydelige skilte med "hoved spring forbud" osv? Men selvfølgelig var der en der skulle vise sig og han stormede ned af badebroen selv om vi råbte til ham om at stoppe. Men han var ligeglad og sparng lige-på "hovedet".

Han anede ikke at der stod bungarnspæle lige under overfladen? Og så kom pølser og øl op i en vældig fart hos os der så på!

Han hang der og var dræbt i samme øjeblik, men benene stak op mens overkrop og hoved var under vandet, han sprællede lidt men det var hurtigt "overstået", falk kom kort efter og fik pælen savet af, og så tog de kroppen med pælen igennem med sig. 1-time efter kom forsvaret og så sprang de de øvrige pæle væk, og så tog vi andre hjem der var lissom ingen der havde løst til fest og farver derefter. For-satan hvor var det ulækkert!

En anden oplevelse jeg havde for et par år siden ved en anden sø som jeg vil "holde" hemlig er at jeg gik en tur, nede ved breden så jeg en brun/sort tøjbyldt der lå, men der stak noget hvidlige frem. Det var menneske-knogler og jeg roddede lidt i bunken med en "lang" pind - og som kom det mest uhyggelige til sune - et hagekors. Det var sku en "SS"-officer der lå der og han havde ligget der siden krigen.

"1448" troede mig naturligvis ikke så jeg tog spade og en papkasse med i bilen og læssede fyr + uniform og udstyr om bagi så den stakkels fyr kunne blive ordentligt brgravet. Så nu har en en "Tysker" liggende begravet lige her under gulvet i laden.

Ti amo Nessuno

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind