BenniM

Er Ballerup nowhere?

Recommended Posts

ThomasSneum

Der er ikke noget galt med Ballerup. 
Der er måske lidt stille nogen steder, men det er ellers en fin by. 

Men det er klart - at når metropolerne vokser sig større og stærkere. så bliver omkringliggende byer jo noget mindre. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Namasté

Jeg kender ikke rigtig noget til Ballerup, men det lyder bestemt som om der engang var fest i gaden derovre:

'Ja, ud og kom i sving

for der er ingenting

så sjovt og skørt og skægt som bal i Ballerup'

🎷🎸🎺:danse:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 25 minutter siden, Namasté skrev:

Jeg kender ikke rigtig noget til Ballerup, men det lyder bestemt som om der engang var fest i gaden derovre:

'Ja, ud og kom i sving

for der er ingenting

så sjovt og skørt og skægt som bal i Ballerup'

🎷🎸🎺:danse:

Op gennem tresserne var Ballerup en af de helt store udflytterkommuner hvilket vil sige at det nu er en guldbryllups kommune, men der var ganske rigtigt fut i Ballerup dengang !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)

👨‍✈️Jeg har kigget påå kortet, og så fandt jeg Ballerup, det ligger en del øst fra Skanderborg på fasteland. 🕵️‍♂️

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Jeg må indrømme at jeg har det lidt stramt med nogle af omegnskommunerne/byerne, heriblandt Ballerup. Jeg føler ikke rigtig det er ordentlig landsby eller ordentlig by heller. Den charme som man finder ved gamle landsbyer andre steder i landet er der ikke rigtig, og charmen og kulturen som man finder længere inde mod København mangler også.

Jeg ville personligt hellere bosætte mig enten rigtigt på landet eller inde mod centrum af København.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt
Skrevet (redigeret)

Vores kontor i Ballerup ligger in the middle of nowhere,  lyder det fra Oracles topchef i Danmark og ærlig talt vil jeg give ham ret, Ballerup er grim og sutter total røv. :D

Redigeret af fedt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind