Jojojo

Brrrrrrrrrrrrr, de højre radikale

Recommended Posts

Jojojo
For 45 minutter siden, Leonidas skrev:

Jeg skal love for at alle kirker og præster nu vil prædike landesorg og forsoning. Vær sikker på det. 

Politikkerne ville absolut have islam ind i Vesten, selvom vi ikke kan leve sammen. Nu får de snart deres borgerkrig!

Jeg synes ikke engang at det er interessante, at præster vil prædike landesorg, det må de selv om, og det er ikke dem som kan ændre noget på problemet.

Hvis det nu var politikere som vilde have Muslimer in i vores land, hvorfor stemmer man så på dem, de taler jog folkets sprog. Nu skriver du selv at du muligt vil væk fra vores samfund, og det er nok de samme for dem som står i en umuligt situation, borger krig, stamme krig eller pga. klima situationen.

Mener du at situationen kan løses med et mere radikalt politik, er det der nøglen ligger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Lige nu, Patrioten skrev:

Nå så kom der sku lige lidt luft til venstrefløjen - der kunne jo heller ikke koges mere suppe på Breivik skulle man mene !

Inden man går helt i selvsving bør man lige sende en tanke til de kristne der jævnligt bliver slået ihjel i den muslimske verden uden nogen som helst opmærksomhed fra den vestlige verden.

Venstrefløjen i vesten har gjort en dyd ud af at forsvare muslimer, men samme venstrefløj lukker fuldstændig øjnene for de forhold kristne lever under i den islamiske verden.

Ingen fakkeloptog, demonstrationer og medieomtale når kirker brændes ned og kristne myrdes af muslimer, men derimod afstandtagen og mistillid til de højreorienterede medier der omtaler episoderne.

Nu kan vi så sidde og vente på hævnen mod kristne i den muslimske verden, men det skriver msm jo ikke om så vi må holde øje med de skimlede kældermedier igen !

Hvor er det dog synd for dig🤣

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
1 time siden, Jojojo skrev:

Hvor er det dog synd for dig🤣

Ser hellere du lægger din medfølelse andetsteds !

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
Skrevet (redigeret)
For 5 timer siden, Le Misanthrope skrev:

Ja, nu kan man jo påstå, at terror ikke har nogen religion, men sådan har det jo ikke været indtil nu, med undtagelse af Breivik, så det er vel hvad er kunne forventes, der findes jo ekstremister i alle lejre.

https://ekstrabladet.dk/112/article7555407.ece

Det er ikke sandt. 

Der har været mange flere sager end denne og "Breivik", hvor højreekstreme har lavet terror.

I alle vores nabolande har der været højrefløjs.terrorisme, så det er nok kun et spørgsmål om tid, før vi også får det.

Man kan sige, at i 1970'erne stod Venstrefløjen for hovedparten af den hjemmedyrkede terrorisme, men nu er den hjemmedyrkede terrorisme overtaget af højrefløjen.

Højrefløjens værste terrorhandling er måske Oklahoma City bombningen i 1995

I den engelske Wikipedia, bliver bombningen beskrevet som: 

Attack type

Truck bombing
Domestic right-wing terrorism
Mass murder

Deaths168 confirmed + 1 possible additional fatality

140728-oklahoma-city-bombing-1610_45ab17

Redigeret af Anklageren
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ubeskriveligt

Kigger man på muslimske lande, så dræber muslimer muslimer i ti-tusindevis hvert år ved terrorangreb.

Så man kan synes, det er lidt besynderligt at smide skidt efter de højreradikale, lad os nu bare lege at gerningsmanden var det, det er der meget der tyder på.

Besynderligt fordi, at måler man "Højreradikale" terrorangreb op imod både antal og dræbte ved muslimske terrorangreb som for det meste går ud over andre muslimer, så vil man konstatere at højreradikale angreb udgør en lille procentdel både i antal og i dræbte.

Hvis jeg f.eks skulle lave en tråd, hver gang der var et muslimsk terrorangreb et eller andet sted i verden, så bestod denne debat ikke af andet end tråde fra mig.

Hvis man virkelig vil have ondt ved terrorangreb, så hav ondt af hvert og et og ikke bare lige når det passer ind i ens ballon.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 1 minut siden, Ubeskriveligt skrev:

Kigger man på muslimske lande, så dræber muslimer muslimer i ti-tusindevis hvert år ved terrorangreb.

Så man kan synes, det er lidt besynderligt at smide skidt efter de højreradikale, lad os nu bare lege at gerningsmanden var det, det er der meget der tyder på.

Besynderligt fordi, at måler man "Højreradikale" terrorangreb op imod både antal og dræbte ved muslimske terrorangreb som for det meste går ud over andre muslimer, så vil man konstatere at højreradikale angreb udgør en lille procentdel både i antal og i dræbte.

Hvis jeg f.eks skulle lave en tråd, hver gang der var et muslimsk terrorangreb et eller andet sted i verden, så bestod denne debat ikke af andet end tråde fra mig.

Hvis man virkelig vil have ondt ved terrorangreb, så hav ondt af hvert og et og ikke bare lige når det passer ind i ens ballon.

Jeg forstår ikke, at du vil forsvare terrorisme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 14 minutter siden, Ubeskriveligt skrev:

Ifølge din rationelle er hvide højre ekstremister de samme som dig og mig,""du skriver Muslimer dræber Muslimer"" er de samme som Hvide dræber hvide.

Eller misforstår jeg hvad du skriver?.

Du forsvarer de hvide fordi det er kun et enkelt tilfælde, altså apart fra hvad Anklageren viser og diverse unævnt, faktisk lidt på samme måde den Australske senator Anning Fraser gør.

Han mener at skylden ligger hos Muslimer ""fordi de er immigranter"" og det synes jeg godt nok sjovt fra en femte generation indvandre, som måske har været med til at myrde største delen af den oprindelige befolkning, og som er medvirkende til at de i dag lever i fattigdom og stofmisbrug.

Han implicerer faktisk at det er Muslimers skyldt hvad der skete i New Zealand, og har lidt ond af at det skulle gå ud over de hvide befolkning.

Han betragtes lidt som vi betragter DF og deres yderpunkter og hans parti har kun sølle 13% støtte i landet

For mig er det lidt de samme som om at nægte at snakke om Vores påvirkning på klima og miljø, og derefter at skyde skylden på vind, vand og tørke, fordi det kunne aldrig være vores skyldt.

Nu har jeg hørt det så tid, så jeg forsvarer mit dårlige kendskab til Dansk med, "at jeg er indvandre" vær så venligt at udvise lidt forståelse for mit skrevne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren

De overlevende kunne alle fortælle, at de inden skuddet havde observeret en lille, rød prik på tøjet på det sted, hvor projektilet få øjeblikke efter ramte. Denne lille prik blev gerningsmandens uhyggelige kendetegn og gav ham øgenavnet Lasermanden.

Racistisk motiv

Aviserne i Sverige var fyldt med spekulationer og detaljer om den ukendte, skydende galning på krigsstien i de stockholmske gader. Specielt folk med udenlandsk udseende frygtede at gå ud om natten, og politiet havde så godt som intet at gå efter. Ingen andre end den racistiske morder vidste hvornår eller hvor, han ville slå til igen og derefter kunne hænge et nyt trofæ på sit skydevåben.

https://www.udeoghjemme.dk/skaebner/utrolige-historier/snigskytte-spredte-skraek-og-raedsel-lasermanden-lurede-i-moerket

Lasermanden havde det til fælles med Breivik, at han hadede Socialdemokrater og indvandrere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.