Jojojo

Brrrrrrrrrrrrr, de højre radikale

Recommended Posts

fedt
For 4 minutter siden, modpol skrev:

Det eneste positive er, at det ikke er muslimer som har udført et terrorangreb. Det er vigtigt fordi vi altid skal fastholde at der kun gerningsmanden som er ansvarlig og ikke andre i hans "gruppe".

Mange holder ofte muslimer kollektivt ansvarlig for islamiske terrorangreb.

Det kan vi heller ikke være bekendt, når vi nu ved at det er kun en enkelt muslim, der har udført terror og slet ikke set i lyset, at islam er fredens religion.

Undskyld hr. muslim 🤓

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 10 minutter siden, dewey skrev:

Hvorfor sætter du så ikke et link ind, så alle ved, hvad dit tema drejer sig om?

Dersom mit link var på Engelsk, valgte jeg ikke at linke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 7 minutter siden, fedt skrev:

Det kan vi heller ikke være bekendt, når vi nu ved at det er kun en enkelt muslim, der har udført terror og slet ikke set i lyset, at islam er fredens religion.

Undskyld hr. muslim 🤓

Jeg påstår ingenlunde at islam er fredens religion, men jeg sige til enhver tid at kun gerningsmanden er ansvarlig for ugerningen, hver gang uanset påstået årsag.

Dvs. at muslimer ikke har et kollektivt ansvar for islamisk terror, ligesom højreorienterede ikke har et kollektivt ansvar for højreekstremistisk terror.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Det er nok nogle vrede veganere. De opfører sig mere og mere aggressivt i tiden.

• Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt
Skrevet (redigeret)
For 6 minutter siden, modpol skrev:

Jeg påstår ingenlunde at islam er fredens religion, men jeg sige til enhver tid at kun gerningsmanden er ansvarlig for ugerningen, hver gang uanset påstået årsag.

Dvs. at muslimer ikke har et kollektivt ansvar for islamisk terror, ligesom højreorienterede ikke har et kollektivt ansvar for højreekstremistisk terror.

Når du skriver det på den måde, kan du kun få ret. Noget jeg altid har savnet ved muslimer, er deres kollektive selvjustits og har aldrig hørt den ene muslim irettesætte den anden, fordi de ved at det vil føre til familiefejder og i det hele taget, alle de fejder der findes i verden.

Redigeret af fedt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 30 minutter siden, modpol skrev:

Det eneste positive er, at det ikke er muslimer som har udført et terrorangreb. Det er vigtigt fordi vi altid skal fastholde at der kun gerningsmanden som er ansvarlig og ikke andre i hans "gruppe".

Mange holder ofte muslimer kollektivt ansvarlig for islamiske terrorangreb.

Præcist..også hvorfor jeg nu spørger til undskyldningen. 

Der er jo flere som mener at man igennem sine handlinger, repræsenterer alle. Håber de kan se hvor fjollet det er nu. 😉

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 16 minutter siden, fedt skrev:

Når du skriver det på den måde, kan du kun få ret. Noget jeg altid har savnet ved muslimer, er deres kollektive selvjustits og har aldrig hørt den ene muslim irettesætte den anden, fordi de ved at det vil føre til familiefejder og i det hele taget, alle de fejder der findes i verden.

Jeg har også nogle familiemedlemmer hvor det at diskuter politik er no go af hensyn til freden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas
1 time siden, ThomasSneum skrev:

Men spørgsmålet er nu, skal alle kristen nu stille sig frem og undskylde for deres gerning? 

Jeg skal love for at alle kirker og præster nu vil prædike landesorg og forsoning. Vær sikker på det. 

Politikkerne ville absolut have islam ind i Vesten, selvom vi ikke kan leve sammen. Nu får de snart deres borgerkrig!

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 27 minutter siden, Leonidas skrev:

...Nu får de snart deres borgerkrig!

BmteIDGIQAAXh-0.jpg

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 32 minutter siden, Leonidas skrev:

Jeg skal love for at alle kirker og præster nu vil prædike landesorg og forsoning. Vær sikker på det. 

Politikkerne ville absolut have islam ind i Vesten, selvom vi ikke kan leve sammen. Nu får de snart deres borgerkrig!

Vi lever fint sammen. 
Assholes findes jo i begge grupper... som du kan se. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.