Leonidas

Testosterone-forskelle

Recommended Posts

Leonidas
Skrevet (redigeret)

Jeg læser for øjeblikket Dansk Kulturs seneste udgivelse af Rushtons 'Race, evolution og adfærd'. Desværre er bogen en populærversion af den fulde udgivelse. Derved er mange af kilderne utilgængelige. @ThomasSneum forkastede et udkast, og det er sikkert sandt nok at mine "racistiske fordomme" skal overdokumenteres, hvis jeg skal ytre dem her på dindebat. Tak §266b :)

Men hov, så søgte jeg da bare på google, selvom jeg er en sand amatør, så fandt jeg dette: http://www.academia.edu/4064241/Black_Males_and_Testosterone_Evolution_and_Perspectives

Og jeg tror ikke jeg behøver at dokumentere at sorte er overrepræsenteret i fængslerne, ihvertfald i USA.

Men man må bare ikke sige at det er noget genetisk.  Hvorfor må jeg ikke give mine erfaringer videre, og de ting jeg har hørt fra sømænd, og folk fra livets hårde skole? Og behøver fordomme absolut at være usande?

Redigeret af Leonidas
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas

Der er godt nok meget på denne side http://www.humanbiologicaldiversity.com/

Biodiversitet er godt, men humanbiodiversitet er ikke godt! 🤐 Danskere udgør 5 millioner af Verdens snart 7700 millioner mennesker, vi er en ufattelig lille minoritet. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt

Kritikere af paragraffen §266b mener, at den er begrænsende for ytringsfriheden. Kritikken bygger på en betragtning om, at der bør være ubegrænset ytringsfrihed i alle offentlige anliggender, og 1) man alligevel næppe med forbud og straf kan tvinge folk til at hylde tolerante værdier, 2) det kan være svært at sætte grænsen for, hvilke ytringer, der skal forbydes, samt 3) det næppe tjener demokratiet, at intolerante synspunkter og holdninger ikke kommer frem til åben debat, idet de fleste af den slags synspunkter alligevel ikke kan forhindres, og at kriminalisering af ytringer netop fjerner fokus fra det politiske indhold.