Leonidas

Testosterone-forskelle

Recommended Posts

Leonidas
Skrevet (redigeret)

Jeg læser for øjeblikket Dansk Kulturs seneste udgivelse af Rushtons 'Race, evolution og adfærd'. Desværre er bogen en populærversion af den fulde udgivelse. Derved er mange af kilderne utilgængelige. @ThomasSneum forkastede et udkast, og det er sikkert sandt nok at mine "racistiske fordomme" skal overdokumenteres, hvis jeg skal ytre dem her på dindebat. Tak §266b :)

Men hov, så søgte jeg da bare på google, selvom jeg er en sand amatør, så fandt jeg dette: http://www.academia.edu/4064241/Black_Males_and_Testosterone_Evolution_and_Perspectives

Og jeg tror ikke jeg behøver at dokumentere at sorte er overrepræsenteret i fængslerne, ihvertfald i USA.

Men man må bare ikke sige at det er noget genetisk.  Hvorfor må jeg ikke give mine erfaringer videre, og de ting jeg har hørt fra sømænd, og folk fra livets hårde skole? Og behøver fordomme absolut at være usande?

Redigeret af Leonidas
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas

Der er godt nok meget på denne side http://www.humanbiologicaldiversity.com/

Biodiversitet er godt, men humanbiodiversitet er ikke godt! 🤐 Danskere udgør 5 millioner af Verdens snart 7700 millioner mennesker, vi er en ufattelig lille minoritet. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt

Kritikere af paragraffen §266b mener, at den er begrænsende for ytringsfriheden. Kritikken bygger på en betragtning om, at der bør være ubegrænset ytringsfrihed i alle offentlige anliggender, og 1) man alligevel næppe med forbud og straf kan tvinge folk til at hylde tolerante værdier, 2) det kan være svært at sætte grænsen for, hvilke ytringer, der skal forbydes, samt 3) det næppe tjener demokratiet, at intolerante synspunkter og holdninger ikke kommer frem til åben debat, idet de fleste af den slags synspunkter alligevel ikke kan forhindres, og at kriminalisering af ytringer netop fjerner fokus fra det politiske indhold.

Citat slut

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 18 minutter siden, fedt skrev:

Kritikere af paragraffen §266b mener, at den er begrænsende for ytringsfriheden. Kritikken bygger på en betragtning om, at der bør være ubegrænset ytringsfrihed i alle offentlige anliggender, og 1) man alligevel næppe med forbud og straf kan tvinge folk til at hylde tolerante værdier, 2) det kan være svært at sætte grænsen for, hvilke ytringer, der skal forbydes, samt 3) det næppe tjener demokratiet, at intolerante synspunkter og holdninger ikke kommer frem til åben debat, idet de fleste af den slags synspunkter alligevel ikke kan forhindres, og at kriminalisering af ytringer netop fjerner fokus fra det politiske indhold.

Citat slut

Desværre er ytringsfriheden under angreb fra flere sider, sociale medier som facebook, læserbrevkasser, debatfora og ikke mindst FN og EU’s migrationspagt der opfordrer til at straffe kritiske medier økonomisk !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas

Fuck den er sjov den her, hvis ikke det var fordi, det egentligt er lidt tragisk.  Man tror det er løgn! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)

Herrnstein and Murray " Human BioDiversity undersøgelser, som en del af slægt forskning skriver at der er et klart sammenhæng mellem uddannelse og kriminalitet, og du kan bare google de to gutter.

Er du enig

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt
1 time siden, Leonidas skrev:

Der er godt nok meget på denne side http://www.humanbiologicaldiversity.com/

Biodiversitet er godt, men humanbiodiversitet er ikke godt! 🤐 Danskere udgør 5 millioner af Verdens snart 7700 millioner mennesker, vi er en ufattelig lille minoritet. :(

Mener du manipuleret biodiversitet eller menneskelig indgriben?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
For 3 timer siden, Leonidas skrev:

Jeg læser for øjeblikket Dansk Kulturs seneste udgivelse af Rushtons 'Race, evolution og adfærd'. Desværre er bogen en populærversion af den fulde udgivelse. Derved er mange af kilderne utilgængelige. @ThomasSneum forkastede et udkast, og det er sikkert sandt nok at mine "racistiske fordomme" skal overdokumenteres, hvis jeg skal ytre dem her på dindebat. Tak §266b :)

Men hov, så søgte jeg da bare på google, selvom jeg er en sand amatør, så fandt jeg dette: http://www.academia.edu/4064241/Black_Males_and_Testosterone_Evolution_and_Perspectives

Og jeg tror ikke jeg behøver at dokumentere at sorte er overrepræsenteret i fængslerne, ihvertfald i USA.

Men man må bare ikke sige at det er noget genetisk.  Hvorfor må jeg ikke give mine erfaringer videre, og de ting jeg har hørt fra sømænd, og folk fra livets hårde skole? Og behøver fordomme absolut at være usande?

Jeg kan ikke læse det link, men testosronniveau behøver ikke kun være en genetisk faktor. Det er heller ikke linket sammen med generel kriminalitet. Det er dog rigtigt, at indsatte, der er dømt for vold, har haft højere testoronniveau. Men det betyder ikke, at et højt testoronniveau er lig med voldelig adfærd.

Her er en sammenligning af flere grupper: "After adjustment for age and Quetelet's index, the levels of total and bioavailable testosterone were highest in Asian-Americans, intermediate in African-Americans, and lowest in whites."

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8672990

Men det har ikke noget at gøre med race. Amerikanere med afrikansk afstamning har ikke det genomen som  den afrikanske befolkning har, fordi de kommer fra et geografisk afgrænset sted og på samme måde som hvide amerikanere heller ikke har. Det er simpelthen for små grupper, der udvandrede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas
For 2 minutter siden, fedt skrev:

Mener du manipuleret biodiversitet eller menneskelig indgriben?

Jeg synes vi skal bevare forskelle. Befolkningsudskiftning af danskerne vil ødelægge biodiversiteten, såvel som humanbiodiversiteten.  Måske du ikke forstod min ironi. :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind