Recommended Posts

Jojojo

Jeg kan ikke finde så mange indlæg om emnet, så frækt opretter jeg et nyt en, dersom situationen er ændret gevaldigt.

Det er kedeligt at følge udviklingen for den Engelske befolkning, og beklageligt at de unge mennesker i landet får mere presse dækning, for det er et kæmpe stort emne hos de unge, uden at kende til tal eller undersøgelser må vi antage at 90% af de unge vil forblive in EU.

Der må i sin tid hvor en stort del af befolkning in Danmark anført af DF ville tilslutte sig Brexit og forlange et afstemning in Danmark, og tilsvarende scener in Italien og Grækenland, Ungarn.

Trump har altid været en fortaler for Brexit, sammen med hans makker Putin, og hvor er de alle sammen nu hvor det mere og mere tyder på at der kommer et nyt afstemning in GB om tilslutning til EU.

Og så et andet ting, skal Farage og co. retsforfølges  for at lyve og manipulere befolkningen, selvom partiet er udslettet.

Herhjemme er sagen lidt mere enkelt, DF bliver bare straffede af hukommelsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas
For 20 minutter siden, Jojojo skrev:

Og så et andet ting, skal Farage og co. retsforfølges  for at lyve og manipulere befolkningen, selvom partiet er udslettet.

Manipulation er der ikke tale om. Det er de EUfile, som manipulerer. Og på ægte orwellsk maner bliver dissidenter "retsforfulgt".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 19 minutter siden, Leonidas skrev:

Manipulation er der ikke tale om. Det er de EUfile, som manipulerer. Og på ægte orwellsk maner bliver dissidenter "retsforfulgt".

Så dejligt at vi kan være uenig om Farage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
Skrevet (redigeret)
For 28 minutter siden, Leonidas skrev:

Hvis det ikke er en løgn der tenderer landsforræderi, at Farage lovede briterne, at de både fik frihandel med de europæiske lande - og samtidig fik retten til at handle med hele verden - så ved jeg ikke hvad det er.

Det er rigtigt nok, som der står i oplægget - at det er de gamle mænd der er hoppet på de åbenlyse løgne.

Det gode er, at den løgn ikke kommer til at gå i andre lande.

Redigeret af Anklageren
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas

@Anklageren. De kan forhandle frihandel, og sikkert få noget der minder meget om det der fungerer internt i EU. Beskyldningen du her laver er så absurd, at jeg måtte læse det igennem flere gange!! Og selv nu hænger min hage tæt på keyboardetttttttttttttt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 7 minutter siden, Leonidas skrev:

@Anklageren. De kan forhandle frihandel, og sikkert få noget der minder meget om det der fungerer internt i EU. Beskyldningen du her laver er så absurd, at jeg måtte læse det igennem flere gange!! Og selv nu hænger min hage tæt på keyboardetttttttttttttt

Briterne vil ikke have en handelsaftale med EU, der minder om Norges - og hvorfor skulle de også ville det?

Den eneste større forskel ville være, at de ingen indflydelse får i EU.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas
For 1 minut siden, Anklageren skrev:

Briterne vil ikke have en handelsaftale med EU, der minder om Norges

Hvad er der galt med den aftale, det er ikke noget jeg er inde i?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 5 minutter siden, Leonidas skrev:

Hvad er der galt med den aftale, det er ikke noget jeg er inde i?

Hvis man vil have en frihandelsaftale, skal man følge EU reglerne (varernes frie bevægelighed).

Norge skal implementere EU-reglerne i deres lovgivning, ligesom Danmark gør - og det gør Norge.

Derfor løj Farage lodret - for det sagde han ikke noget om (og han er udmærket klar over det).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas
For 8 minutter siden, Anklageren skrev:

Hvis man vil have en frihandelsaftale, skal man følge EU reglerne (varernes frie bevægelighed).

Norge skal implementere EU-reglerne i deres lovgivning, ligesom Danmark gør - og det gør Norge.

Derfor løj Farage lodret - for det sagde han ikke noget om (og han er udmærket klar over det).

Så kan UK få en aftale ligesom USA har med EU, og det er også tæt på frihandel :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 4 minutter siden, Leonidas skrev:

Så kan UK få en aftale ligesom USA har med EU, og det er også tæt på frihandel :D

Tæt på 😉

Citat: 

Norge har over 70 aftaler med EU og landet er dermed tilknyttet omkring 3/4 af hele EU-samarbejdet.

Norge er på grund af forholdet til EU underlagt rigtig mange EU-regler for at være med.

Siden 1994 har Norge indført mindst 10.000 love og regler bestemt i EU – uden at Norge selv har været med til at bestemme deres indhold, fordi Norge ikke er repræsenteret i nogen af EU-institutionerne som EU-parlamentet og EU-kommissionen.

https://www.dr.dk/nyheder/udland/brexit/grafik-det-har-norge-gjort-saadan-kan-briterne-alligevel-komme-til-lege-med-eu

Det var godt nok ikke lige det, Nigel Farage sagde forud for brexit afstemningen 😂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind