Recommended Posts

basle72
For 20 timer siden, Forsvarsadvokat skrev:

Du kan jo ikke slette dig selv, men kun admin her kan gøre det hvis du henvender dig til ham!

Jo jo men om man selv gør det eller de gør det er vel lige meget bare man bliver slettet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 2 timer siden, basle72 skrev:

Jo jo men om man selv gør det eller de gør det er vel lige meget bare man bliver slettet

Ja ja, men der er mange som synes at det er irriterende, at man ikke kan gøre det selv! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erpe
For 20 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Tror du selv du forstår teksten, eller? Du lyder vist som en misforståelse.

Jeg vil ikke engang forsøge at redegøre for den korrekte forståelse , den fremgår af alle tidligere indlæg, og vil slet ikke skrive med stort som du mener er korrekt.

Jeg er ikke enig i, at Anklageren brugte farver og store bogstaver for at råbe. Som jeg opfattede det, forsøgte han bare at gøre sine indlæg mere læselige ved at give teksten overskrifter og ved at bruge farver på samme måde, som de ugeblade og aviser jo også oftest gør. Dette fandt jeg faktisk tiltalende, selvom jeg normalt ikke gider gøre det selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 5 timer siden, Erpe skrev:

Jeg er ikke enig i, at Anklageren brugte farver og store bogstaver for at råbe. Som jeg opfattede det, forsøgte han bare at gøre sine indlæg mere læselige ved at give teksten overskrifter og ved at bruge farver på samme måde, som de ugeblade og aviser jo også oftest gør. Dette fandt jeg faktisk tiltalende, selvom jeg normalt ikke gider gøre det selv.

Ja, det kan meget vel tænkes at Anklageren blot brugte de muligheder der er i systemet, uden at det skulle opfattes som råben osv. men det er ærgerligt at han ikke er her mere, for han er en god debattør!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 7 timer siden, Forsvarsadvokat skrev:

Ja, det kan meget vel tænkes at Anklageren blot brugte de muligheder der er i systemet, uden at det skulle opfattes som råben osv. men det er ærgerligt at han ikke er her mere, for han er en god debattør!

Jeg vil ikke sige, jeg savner Anklageren. Jeg har haft et par kontroverser med ham, men på den anden side, var han heller ikke en af de helt slemme. Han gik kun til en vis grænse, så derfor kunne jeg godt respektere ham, selvom jeg nogle gange fandt ham lidt irriterende, fordi han altid VILLE have ret og altid snakkede udenom, hvis man fangede ham.

Det gode ved ham er, at han er en meget aktiv debattør og derfor sætter godt fut i det forum, han måtte befinde sig på. Det er næppe et tilfælde, at der nu er kommet gang i den anden debat igen - efter at han er vendt tilbage. Det skyldes vel også, at han har det med at tiltrække nogle stalkertyper, der elsker at tage pis på ham, fordi han tager debatten så højtideligt og er så stædig. Da han vendte tilbage, så kom stalkertyperne også tilbage. De der 3-4 stykker, der altid tager pis på ham ovre på den anden debat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind