Recommended Posts

Tigermanden
Skrevet (redigeret)
For 30 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Kan gode lide du forbinder hyggeligt med troll'ing, hetz, mobning og råben med det andet forum, du er lidt mærkelig for at bruge dine egne ord der.

Og jo, fortsæt hvor du slap, så skal vi nok tage det op til overvejelse.

Det var da ikke trolling og hetz, men den almene hygge, jeg mente. 🙂

Redigeret af Tigermanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 4 timer siden, Tigermanden skrev:

Nu hvor Anklageren er kommet tilbage, så kunne vi også godt bruge dig igen. Indrømmet, du virker lidt mærkelig, men jeg synes vi havde det hyggeligt sammen alle sammen. Du blev trods alt en af familien. 🙂

Nogle gange savner jeg det også lidt, fordi det gode ved d-d var at man følte, at alle kendte hinanden. På godt og ondt. Så jeg læser da stadig lidt med derinde, men gider bare ikke deltage aktivt, fordi der er for mange intriger og for negativ en stemning derinde. Til sidst var det jo nærmest 75% af brugerne derinde, jeg havde fået et anstrengt forhold til og så er præmisserne for at fortsætte ikke særligt gode. 75% svarer også meget godt til andelen af trolls derinde!

For jeg synes, at trollerierne dominerer for meget derinde og så er der næsten ikke andet end muslimdiskussioner derinde. Derfor orker jeg ikke rigtigt vende tilbage. Men f.eks. Krøngerne kunne jeg sagtens more mig over, selvom også DET nogle gange tog overhånd. Men der var da en god portion humor indblandet. Olsen var f.eks. rablende vanvittig, men netop derfor havde han vel også et eller andet sted en vis charme. Til tider meget morsom type. Dog også ret lummer - men nu kan jeg jo godt tage den slags, så det generede ikke mig personligt.

Du kan også nogle gange være sjov, når du TYDELIGVIS bare troller højrefløjen og de tager dig heeeeeeeeeeelt alvorligt. Jeg har jo altid vidst, at du bare er en karikaturprofil, så derfor har jeg aldrig taget dig så tungt.😜 Muligvis mener du noget af det, du skriver. Det kan jeg ikke afvise. Men jeg er ikke i tvivl om, at du bevidst smørrer tykt på bare for at drille - for at se om nogen lader sig provokere, når du f.eks. skriver om, at Islam er ved at overtage Danmark og hvor meget det da skam glæder dig o.s.v…. 

Albert var også til tider meget sjov. Total karikatur på en racistisk skabsbøsse i én af de københavnske forstæder. Men naturligvis intet andet end bare en karikatur. Det blev lidt for tydeligt, når han sad og kaldte sorte for aber og skrev lange lumre indlæg om sine mange (påståede) erotiske seancer med helt unge 15 årige drenge. Det var for langt ude til at virke troværdigt, for ingen tror på at en 70 årig lummer pensionist kan score 100 drenge på 15-16 år. De ville da skam og skam da rende skrigende bort, hvis han forsøgte at gøre noget ved dem i virkeligheden.

"Kagleren" er en meget ihærdig og aktiv debattør. Han skal roses for, at han har en god variation i udvalget af emner og er i stand til at diskutere mange andre ting end bare muslimer. Dog synes jeg nogle gange, at han bliver for dominerende og rethaverisk. Han VIL bare have ret altid og får han det ikke, så bruges der store bogstaver og fed skrift for at få pointen igennem. Men i det mindste virker han autentisk og oprigtig. Jeg tror, han i hvert fald mener, hvad han skriver. Jeg kan dog godt respektere ham som debattør, men enig med ham er jeg bestemt ikke altid.

"Hr. Snor" har en god humor. Han burde blive standup-komiker! Men det er bare synd, at hans morsomheder altid skal være på andres bekostning. Men det er vel derfor, han kaldte sig Tørresnoren (i dag hedder han vist nok TORX). Fordi han elsker at hænge folk til tørre. Det synes jeg så bare ofte bliver til for meget personhetz, selvom det er skrevet i en humoristisk tone. Jeg aner ikke, om han er frimurer i virkeligheden. Men fordi han altid forsvarede frimurerne, så syntes jeg det var lidt sjovt at tage pis på ham ved at kalde ham Hr. Frimurer. 

"Torsken" synes jeg virker hyggelig nok. Han er velformuleret og intelligent og hans humor ligger ikke langt fra min egen. Jeg er ikke enig med ham i alt, men han har en evne til at formulere sig skarpt uden at blive ubehagelig. Han får altid pakket sine budskaber ind i sort humor, så man ikke tager det så ilde op. Men nu er han jo også kommet herind, kan jeg se...

Ejeren derinde er uden tvivl en velmenende og idealistisk person, som jeg godt kan respektere. Men jeg synes han er lidt for naiv. Han vil altid se det gode i alle - og derfor giver han stalkers og chikanører alt for lang snor. Han tror på den absolutte ytringsfrihed og det er prisværdigt nok. Men han lader også ting passere, som jeg personligt ville have grebet ind overfor, hvis jeg var moderator på hans site.

Men når alt kommer til alt, tror jeg et var den rigtige beslutning at komme herover i stedet. For selvom jeg nogle gange savner lidt mere liv her på denne debat, så er der dog kommet pænt gang i den. Og generelt er tonen også bedre herovre. Lidt trollerier er der da også her. Men så længe det ikke tager overhånd, generer det mig ikke. For jeg HAR da humor.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 3 timer siden, Lucianone skrev:

Nogle gange savner jeg det også lidt, fordi det gode ved d-d var at man følte, at alle kendte hinanden. På godt og ondt. Så jeg læser da stadig lidt med derinde, men gider bare ikke deltage aktivt, fordi der er for mange intriger og for negativ en stemning derinde. Til sidst var det jo nærmest 75% af brugerne derinde, jeg havde fået et anstrengt forhold til og så er præmisserne for at fortsætte ikke særligt gode. 75% svarer også meget godt til andelen af trolls derinde!

For jeg synes, at trollerierne dominerer for meget derinde og så er der næsten ikke andet end muslimdiskussioner derinde. Derfor orker jeg ikke rigtigt vende tilbage. Men f.eks. Krøngerne kunne jeg sagtens more mig over, selvom også DET nogle gange tog overhånd. Men der var da en god portion humor indblandet. Olsen var f.eks. rablende vanvittig, men netop derfor havde han vel også et eller andet sted en vis charme. Til tider meget morsom type. Dog også ret lummer - men nu kan jeg jo godt tage den slags, så det generede ikke mig personligt.

Du kan også nogle gange være sjov, når du TYDELIGVIS bare troller højrefløjen og de tager dig heeeeeeeeeeelt alvorligt. Jeg har jo altid vidst, at du bare er en karikaturprofil, så derfor har jeg aldrig taget dig så tungt.😜 Muligvis mener du noget af det, du skriver. Det kan jeg ikke afvise. Men jeg er ikke i tvivl om, at du bevidst smørrer tykt på bare for at drille - for at se om nogen lader sig provokere, når du f.eks. skriver om, at Islam er ved at overtage Danmark og hvor meget det da skam glæder dig o.s.v…. 

Albert var også til tider meget sjov. Total karikatur på en racistisk skabsbøsse i én af de københavnske forstæder. Men naturligvis intet andet end bare en karikatur. Det blev lidt for tydeligt, når han sad og kaldte sorte for aber og skrev lange lumre indlæg om sine mange (påståede) erotiske seancer med helt unge 15 årige drenge. Det var for langt ude til at virke troværdigt, for ingen tror på at en 70 årig lummer pensionist kan score 100 drenge på 15-16 år. De ville da skam og skam da rende skrigende bort, hvis han forsøgte at gøre noget ved dem i virkeligheden.

"Kagleren" er en meget ihærdig og aktiv debattør. Han skal roses for, at han har en god variation i udvalget af emner og er i stand til at diskutere mange andre ting end bare muslimer. Dog synes jeg nogle gange, at han bliver for dominerende og rethaverisk. Han VIL bare have ret altid og får han det ikke, så bruges der store bogstaver og fed skrift for at få pointen igennem. Men i det mindste virker han autentisk og oprigtig. Jeg tror, han i hvert fald mener, hvad han skriver. Jeg kan dog godt respektere ham som debattør, men enig med ham er jeg bestemt ikke altid.

"Hr. Snor" har en god humor. Han burde blive standup-komiker! Men det er bare synd, at hans morsomheder altid skal være på andres bekostning. Men det er vel derfor, han kaldte sig Tørresnoren (i dag hedder han vist nok TORX). Fordi han elsker at hænge folk til tørre. Det synes jeg så bare ofte bliver til for meget personhetz, selvom det er skrevet i en humoristisk tone. Jeg aner ikke, om han er frimurer i virkeligheden. Men fordi han altid forsvarede frimurerne, så syntes jeg det var lidt sjovt at tage pis på ham ved at kalde ham Hr. Frimurer. 

"Torsken" synes jeg virker hyggelig nok. Han er velformuleret og intelligent og hans humor ligger ikke langt fra min egen. Jeg er ikke enig med ham i alt, men han har en evne til at formulere sig skarpt uden at blive ubehagelig. Han får altid pakket sine budskaber ind i sort humor, så man ikke tager det så ilde op. Men nu er han jo også kommet herind, kan jeg se...

Ejeren derinde er uden tvivl en velmenende og idealistisk person, som jeg godt kan respektere. Men jeg synes han er lidt for naiv. Han vil altid se det gode i alle - og derfor giver han stalkers og chikanører alt for lang snor. Han tror på den absolutte ytringsfrihed og det er prisværdigt nok. Men han lader også ting passere, som jeg personligt ville have grebet ind overfor, hvis jeg var moderator på hans site.

Men når alt kommer til alt, tror jeg et var den rigtige beslutning at komme herover i stedet. For selvom jeg nogle gange savner lidt mere liv her på denne debat, så er der dog kommet pænt gang i den. Og generelt er tonen også bedre herovre. Lidt trollerier er der da også her. Men så længe det ikke tager overhånd, generer det mig ikke. For jeg HAR da humor.

Det var præcis det, jeg selv mente med at vi alle kender hinanden derovre.

Det er dog ikke fordi, jeg ligefrem hoverer med, at danmark bliver Islamisk. Men jeg forholder mig til de tal, som statistikere og fremtidsforskere kommer med, og der siger jeg bare, at vi kan jo ikke gøre noget ved det alligevel, og derfor kan vi jo ligeså godt få det bedste ud af det, og der er altså mange gode ting ved Islam.

Jeg synes da, det er spændende, at vi befinder os i en historisk brydningstid, hvor der sker en masse nyt. Det har ikke været alle forundt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 5 timer siden, Tigermanden skrev:

Det var præcis det, jeg selv mente med at vi alle kender hinanden derovre.

Det er dog ikke fordi, jeg ligefrem hoverer med, at danmark bliver Islamisk. Men jeg forholder mig til de tal, som statistikere og fremtidsforskere kommer med, og der siger jeg bare, at vi kan jo ikke gøre noget ved det alligevel, og derfor kan vi jo ligeså godt få det bedste ud af det, og der er altså mange gode ting ved Islam.

Jeg synes da, det er spændende, at vi befinder os i en historisk brydningstid, hvor der sker en masse nyt. Det har ikke været alle forundt.

Jeg ved godt, at du bevidst smørrer lidt ekstra på, fordi det morer dig at tirre højrefløjen. 

Tja, jeg er imod de store religioner, uanset om det er den ene eller den anden. Kristendommen i sin oprindelige form var jo ikke meget anderledes end Islam. Det var jo også noget med, at kvinderne skulle tie i forsamling, at homoseksualitet er syndigt. Og noget med øje for øje og tand for tand.

Forskellen er bare, at Kristendommen i højere grad end Islam har formået at tilpasse sig det moderne samfund. 

Hvis Islam kan udvikle sig i samme retning til en mere moderne og tidssvarende udgave, gør det for mig ikke så meget forskel, om Danmark er kristent eller islamisk. Men hvis det bliver noget med, at kvinder tvinges til at gå med tørklæde og bøsser skal hænges i gaderne, så står jeg af.

Imidlertid tror jeg ikke, at Danmark bliver islamisk. Illuminati´s plan er jo en ny verdensreligion, som vil føre alle de store religioner sammen under Luciferianismen. Hvor guden bliver Lucifer. Det er derfor, vi ser så mange kendte popsangere stå på scenen med en masse okkulte symboler. Altseende øjne, pyramider, obelisker, frimurerlogoet, uglen, slangen o.s.v. Alt sammen er disse symboler elitens måde at fortælle os på, at vi nærmer os den nye verdensorden, hvor hele verden vil blive samlet under én stor verdensregering under FN og én stor verdensreligion styret fra Rom. Nemlig Luciferianismen.

Nå, det var vist et sidespring. Det kunne være, vi skulle tage en diskussion om dette emne. En diskussion om fremtidens religion. Hvilken religion får overtaget? Får vi overhovedet religoner i fremtiden? Bliver det overhovedet tilladt at dyrke religioner? Interessant emne....

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
On 15.5.2019 at 16:31, Wizcarlo skrev:

Ja, dine henvendelser slettes ulæst.

Det er fordi administratoren er radikal, at han tillader alt!

På et tidspunkt oplyste han selv, at han stemmer på De Radikale.

Og dette forklarer jo en hel del-he-he! :D

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
On 15.5.2019 at 17:58, Lucianone skrev:

Det var bl.a. din opførsel derinde, jeg klagede over. Du voldtroller jo vildt derinde og alle tråde, der ikke falder i din smag, kommenterer du jo med et "hvad rager det os?" eller "det må vi fundere lidt over". Jeg forstår godt, du ikke gider være her, da trådsabotage faktisk ikke accepteres her. 

Ja, han er også logget på min hjemmeside!

Heldigvis siger han ikke så meget, da han ved at jeg har nogle regler som skal følges ligesom her på siden!

Men han forsøgte sig da med nogle nøgenbilleder af flotte piger-he-he! :D

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
On 17.5.2019 at 21:42, basle72 skrev:

Det lyder lidt vildt at man ikke skulle kunne blive slettet

Du kan jo ikke slette dig selv, men kun admin her kan gøre det hvis du henvender dig til ham!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
On 18.5.2019 at 09:28, DenBruneMunk skrev:

Hvis du var på andre forum, så ville du have læst om de personer som flyttede til desjatten.nat i stedet, og mange af dem bad om sletning af deres bruger, på et tidspunkt hvor GDPR ikke eksisterede, alligevel var der vist ingen problemer med at bruger slettede sine indlæg og derefter bad om at slettes.

Jeg mistænker at her også er sendt en anmodning om at slettes, for som du siger, så er funktionen der ikke, og vi har ikke mulighed for at slette nogen her. Og admin gør slet ikke sådan noget uden at brugeren beder om det. Moderator har ikke mulighed eller årsag til at bede om at slette.

Årsagen er nok mange ting men som du kan læse i en tråd, om farvede tekst, var personens råben måske en tand for høj overfor andre, og så blev der svaret tilbage og så ser det ikke pænt ud mere. I forhold til et forum uden regler, så faldt hammeren og jo, sådan kan det være nogle gange, intet skjult eller andet der, bare regler.

Ja, men jeg tror også at Anklageren selv har bedt om det - at blive slettet og har fået det bevilget af admin! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Agil
On 18.5.2019 at 05:28, DenBruneMunk skrev:

Årsagen er nok mange ting men som du kan læse i en tråd, om farvede tekst, var personens råben måske en tand for høj overfor andre, og så blev der svaret tilbage og så ser det ikke pænt ud mere. I forhold til et forum uden regler, så faldt hammeren og jo, sådan kan det være nogle gange, intet skjult eller andet der, bare regler.

Det virker gammeldags

Næsten alle medier bruger større skrifttyper end dindebat - og farver. 

Ellers kunne de lukke og slukke.

"Default" er også lille på dindebat, og størrelsen passer bedre til trykt skrift end til skærmskrift.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 12 minutter siden, Agil skrev:

Det virker gammeldags

Næsten alle medier bruger større skrifttyper end dindebat - og farver. 

Ellers kunne de lukke og slukke.

"Default" er også lille på dindebat, og størrelsen passer bedre til trykt skrift end til skærmskrift.

Tror du selv du forstår teksten, eller? Du lyder vist som en misforståelse.

Jeg vil ikke engang forsøge at redegøre for den korrekte forståelse , den fremgår af alle tidligere indlæg, og vil slet ikke skrive med stort som du mener er korrekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind