Recommended Posts

Entrelac
For 4 timer siden, Lucianone skrev:

Mange steder er det dog forbudt at omtale andre sites. Nok fordi man er bange for, at omtale af andre sites (positiv omtale) vil resultere i at folk springer derover i stedet.

Det er såmænd også set her.:fløjt:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 23 timer siden, Lucianone skrev:

Jeg synes også, at det er ok at omtale andre sites. Fordi det er da spændende at høre om, hvad der rører sig på andre debatfora, for ligesom at følge med i, hvilke debatter, der måtte være værd at overveje at frekventere. DOG bør omtalen ske på en så tilpas neutral facon, at man ikke nævner bestemte brugere fra en bestemt debat. Men man kan da godt omtale debatten i neutrale vendinger.

Mange steder er det dog forbudt at omtale andre sites. Nok fordi man er bange for, at omtale af andre sites (positiv omtale) vil resultere i at folk springer derover i stedet. 

F.eks. er jeg bruger på et fodboldforum. Hvis man så meget omtaler et andet fodboldsite derinde, får man tre dages karantæne med det samme! De er tydeligvis bange for konkurrence! Sådan et forbud synes jeg dog siger en del om et site - hvis de er så bange for konkurrence, at man slet ikke må nævne andre sites ved navn. Så er det nok fordi, de ikke selv har så meget at byde på. Jeg har så forsøgt at få min profil slettet på det pågældende fodboldsite, men derinde kan man slet ikke få sin profil slettet igen. Det mener jeg i øvrigt også er et juridisk problem. Er det overhovedet lovligt at nægte en bruger at få sin profil slettet? Jeg tvivler....

Den 6. maj vente Anklageren tilbage til d-d!

Jeg kender ikke årsager hertil, om han er slettet herfra af af administrator eller moderatorer?

Iøvrigt er der flere hjemmesider, hvor man ikke selv kan slette sig fra - dd hører også til dem.

Jeg var på et tidspunkt inde på en side, som ikke er denne side - at man hverken kunne slette sig selv eller få en administrator til det.

Så han er forsat med at sende spam mail om at komme tilbage.

Jeg tror heller ikke at det juridisk lovligt, at en side nægter en sletning.

På denne side kan man dog få administratoren til at slette sin profil, hvis det er det man ønsker.

Jeg ved så ikke om den gode debattør Anklageren har bedt om dette?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 1 minut siden, Forsvarsadvokat skrev:

Den 6. maj vente Anklageren tilbage til d-d!

Jeg kender ikke årsager hertil, om han er slettet herfra af af administrator eller moderatorer?

Iøvrigt er der flere hjemmesider, hvor man ikke selv kan slette sig fra - dd hører også til dem.

Jeg var på et tidspunkt inde på en side, som ikke er denne side - at man hverken kunne slette sig selv eller få en administrator til det.

Så han er forsat med at sende spam mail om at komme tilbage.

Jeg tror heller ikke at det juridisk lovligt, at en side nægter en sletning.

På denne side kan man dog få administratoren til at slette sin profil, hvis det er det man ønsker.

Jeg ved så ikke om den gode debattør Anklageren har bedt om dette?

Nu ved jeg ikke, hvor meget vi må kommentere om andre fora her. Men lad mig kort svare dig alligevel. Jeg prøver at svare neutralt og sagligt uden at nævne personer ved navns/nicks nævnelse:

Han står i hvert fald som Gæst nu, så han har da fået sin profil slettet. 

Jeg kender ikke årsagen til, at han forlod debatten her. Og jeg har set, at han er vendt tilbage til d-d. Det er morsomt at se, at samtidig, som han er kommet tilbage, så er alle trollene også kommet tilbage. Så nu ligner d-d igen sig selv med et hav af trollindlæg.

Selv har jeg ikke overvejelser om at vende tilbage pt. Jeg synes tonen er for dårlig derinde og der er for mange trollerier og stalkerprofiler slås der slet ikke hårdt nok ned på. Der er et par brugere derinde, der i 2-3 år ikke har lavet andet end at mobbe og stalke folk. Jeg forstår ikke, at admin derinde accepterer dette (jeg henvendte mig gentagne gange til admin derinde om problemet, men blev ignoreret!). Så kan det godt være, at admins/mods herinde er lidt hårdere i kanten. Men hellere det end den totale overbærenhed og ligegyldighed, man ser på d-d, hvor NÆSTEN alt accepteres og det derfor bliver det rene anarki. Den gode debat bliver totalt kvalt derinde af trolls, som helt sætter dagsordenen. Herinde er de fleste debatter faktisk saglige. Eneste minus herinde er, at jeg synes der er for lidt gang i den. Men det må vi jo så selv prøve at lave om på ved at sætte gang i kludene...

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 12 minutter siden, Lucianone skrev:

Nu ved jeg ikke, hvor meget vi må kommentere om andre fora her. Men lad mig kort svare dig alligevel. Jeg prøver at svare neutralt og sagligt uden at nævne personer ved navns/nicks nævnelse:

Han står i hvert fald som Gæst nu, så han har da fået sin profil slettet. 

Jeg kender ikke årsagen til, at han forlod debatten her. Og jeg har set, at han er vendt tilbage til d-d. Det er morsomt at se, at samtidig, som han er kommet tilbage, så er alle trollene også kommet tilbage. Så nu ligner d-d igen sig selv med et hav af trollindlæg.

Selv har jeg ikke overvejelser om at vende tilbage pt. Jeg synes tonen er for dårlig derinde og der er for mange trollerier og stalkerprofiler slås der slet ikke hårdt nok ned på. Der er et par brugere derinde, der i 2-3 år ikke har lavet andet end at mobbe og stalke folk. Jeg forstår ikke, at admin derinde accepterer dette (jeg henvendte mig gentagne gange til admin derinde om problemet, men blev ignoreret!). Så kan det godt være, at admins/mods herinde er lidt hårdere i kanten. Men hellere det end den totale overbærenhed og ligegyldighed, man ser på d-d, hvor NÆSTEN alt accepteres og det derfor bliver det rene anarki. Den gode debat bliver totalt kvalt derinde af trolls, som helt sætter dagsordenen. Herinde er de fleste debatter faktisk saglige. Eneste minus herinde er, at jeg synes der er for lidt gang i den. Men det må vi jo så selv prøve at lave om på ved at sætte gang i kludene...

Måske vender Anklageren tilbage hertil, når han endelig finder ud af at de er skøre på d-d-he-he!

Jeg vender heller ikke tilbage til d-d, for mine tråde og indlæg bliver trollet hver gang, og dette blive man jo træt af til sidst.

Problemet er jo at der ingen regler overhovedet er på d-d, og så vil de skøre tosser jo samles der, når admin tillader alt.

Jeg mangler også nogle flere indlæg og tråde fra passive medlemmer på denne side, end der er nu - så det kan give lidt mere liv i kludene! :D

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils
1 time siden, Lucianone skrev:

Jeg kender ikke årsagen til, at han forlod debatten her.

Han blev vist sur over at det ikke var så velset når han skriver med kæmpe bogstaver i forskellige farver. Hvis du kigger over på den anden debat, så kan du se at det er noget han har savnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Glentevej30

Jeg ved ikke med sikkerhed, hvem i omtaler, (kun et nick name) - alligevel minder vedkommende om en dabattør fra andre forum`s

Hvis det er personen som jeg gennem mange år har kendt fra andre fora, kan jeg oplyse, at personen i dag er ældre - og meget syg.

Jeg siger som sagt ikke, at det er vedkommende, men man lærer alligevel gennem mange år en del om enkelte debattører.

Selv er jeg ikke meget her og skriver heller ikke meget herinde, men derfor kan man jo godt følge lidt med. 😉 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils
For 33 minutter siden, Glentevej30 skrev:

Hvis det er personen som jeg gennem mange år har kendt fra andre fora, kan jeg oplyse, at personen i dag er ældre - og meget syg.

Er Anklageren syg?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
1 time siden, Torsten Bonfils skrev:

Han blev vist sur over at det ikke var så velset når han skriver med kæmpe bogstaver i forskellige farver. Hvis du kigger over på den anden debat, så kan du se at det er noget han har savnet.

Jeg synes også det er trættende, når debattører konstant skriver med store bogstaver og fed skrift. Fordi det virker som om, at de forsøger at tromle over de andre debattører og vil ses først hele tiden. Men selvfølgelig kan man godt bruge fed skrift eller store bogstaver engang imellem for at understrege en pointe. Men problemet er dem, der gør det konstant. 

Vi kan diskutere, om det er noget der direkte bør være regler imod. Men uanset hvad, synes jeg det siger noget om en debattør, når han konstant bruger store bogstaver eller fed skrift. Det er et tegn på, at vedkommende higer efter opmærksomhed og bare VIL have ret hele tiden. Lidt ligesom når en voksen råber til et barn for at få ret, når han eller hun ikke har argumenterne i orden eller formår at trænge igennem på anden vis

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 3
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wizcarlo
Skrevet (redigeret)
For 5 timer siden, Lucianone skrev:

(jeg henvendte mig gentagne gange til admin derinde om problemet, men blev ignoreret!).

Ja, dine henvendelser slettes ulæst.

Redigeret af Wizcarlo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Agil
For 3 timer siden, Lucianone skrev:

Vi kan diskutere, om det er noget der direkte bør være regler imod. Men uanset hvad, synes jeg det siger noget om en debattør, når han konstant bruger store bogstaver eller fed skrift. Det er et tegn på, at vedkommende higer efter opmærksomhed og bare VIL have ret hele tiden. Lidt ligesom når en voksen råber til et barn for at få ret, når han eller hun ikke har argumenterne i orden eller formår at trænge igennem på anden vis

Det kan ikke være et problem for dig, fordi du ikke vil have ret ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind