Recommended Posts

Forsvarsadvokat
On 14.3.2019 at 17:46, Jojojo skrev:

Ligesom jeg er kommet fra andet debatside, Din-debat, er der pludseligt en 10 stukker fra samme debat som har oprettede et dobbelt profil, altså de arbejder på begge sider.

De fleste trives dog ikke her og vil hurtigt tabe interesse, her må man nemlig ikke gå efter manden og man må ikke tilsvine hinanden, omtalte trives ikke her, og vil stille og roligt vende tilbage til Din-debat, jeg kommer til at savne dem 😋

Jeg har også helt opgivet din-debat hvor jeg også kom fra til denne side!

Det er nemlig rigtigt hvad du skriver, at personangreb, spam og Trolleri er i højsæde på d-d, og dette bliver man selvfølgelig træt af til sidst.

Disse profiler som er interesseret i dette, vender og er allerede vendt tilbage til d-d, hvor der absolut ingen moderation er overhovedet.

At der så her på dd er alt for meget moderation, er en anden sag, som vi er nød til at acceptere, hvis vi vil være her i stedet.

At jeg også som dewey sætter link op fra nettet og med egne kommentarer og spørgsmål, er fordi jeg også ønsker at høre andres meninger om tråden.

Dem der ikke er interesseret i at debattere dette, kan jo bare hoppe det over og gå til et andet trådopslag i stedet.

Som jeg ser det! :D 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Glentevej30
On 13/3/2019 at 09:20, basle72 skrev:

Jeg undres

Når jeg læser hvilke nye indlæg der kommer, så undres jeg meget over at det altid er de samme 8-10 profiler der lægger 90% af indlæggene op.

Når man så ser på emnerne så er det for rigtigt manges vedkommende noget der ligner copy paste fra nyhederne.

Er jeg den eneste der får den mistanke at de 8-10 profiler alle er nogen der har tilknytning til jubii debatten, og at dette lægges op udelukkende for at det overfor annoncørerne skal se ud som om der er mere liv herinde end der reelt er?

Jeg giver dig ret, jeg har været på Mingler, 24.dk, Mandala, Ageforce, Baboom, sol.dk m.fl. og ja, det virker som om det er de samme der skriver igen og igen, bare under andre Nick names - sådan har det altid været og det virker som om, at nogle keder sig og kun venter på at der dukker emner op på teksttv, som så kan omformuleres til ens eget emne - derfor er jeg heller ikke meget på dette site.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind