Recommended Posts

basle72

Jeg undres

Når jeg læser hvilke nye indlæg der kommer, så undres jeg meget over at det altid er de samme 8-10 profiler der lægger 90% af indlæggene op.

Når man så ser på emnerne så er det for rigtigt manges vedkommende noget der ligner copy paste fra nyhederne.

Er jeg den eneste der får den mistanke at de 8-10 profiler alle er nogen der har tilknytning til jubii debatten, og at dette lægges op udelukkende for at det overfor annoncørerne skal se ud som om der er mere liv herinde end der reelt er?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Det tror jeg ikke er tilfældet, det er nok mere de samme som har samme ønske om at debattere disse emner. 

Tilknytningen er ikke tilstede, det er helt sikkert udover de vender tilbage, som du og jeg.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
On ‎13‎-‎03‎-‎2019 at 09:20, basle72 skrev:

Jeg undres

Når jeg læser hvilke nye indlæg der kommer, så undres jeg meget over at det altid er de samme 8-10 profiler der lægger 90% af indlæggene op.

Når man så ser på emnerne så er det for rigtigt manges vedkommende noget der ligner copy paste fra nyhederne.

Er jeg den eneste der får den mistanke at de 8-10 profiler alle er nogen der har tilknytning til jubii debatten, og at dette lægges op udelukkende for at det overfor annoncørerne skal se ud som om der er mere liv herinde end der reelt er?

Ligesom jeg er kommet fra andet debatside, Din-debat, er der pludseligt en 10 stukker fra samme debat som har oprettede et dobbelt profil, altså de arbejder på begge sider.

De fleste trives dog ikke her og vil hurtigt tabe interesse, her må man nemlig ikke gå efter manden og man må ikke tilsvine hinanden, omtalte trives ikke her, og vil stille og roligt vende tilbage til Din-debat, jeg kommer til at savne dem 😋

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
On 13.3.2019 at 09:20, basle72 skrev:

Jeg undres

Jeg er en af dem, der opretter trådtemaer og copy paster aktuelle temaer fra nyhederne, da jeg ikke er interesseret i small talk om 'ingenting', tager jeg netop temaer fra de nyheder, der har min interesse og opretter en tråd om temaet for at høre andre meninger.

Og nej jeg har ikke tilknytning til Jubii andet end jeg er medlem her på Debatten.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 33 minutter siden, Jojojo skrev:

Ligesom jeg er kommet fra andet debatside, Din-debat, er der pludseligt en 10 stukker fra samme debat som har oprettede et dobbelt profil, altså de arbejder på begge sider.

Og hvad så? vi er da flere, der også deltager på andre debat-fora, det ene udelukker ikke det andet vel?

For 34 minutter siden, Jojojo skrev:

De fleste trives dog ikke her og vil hurtigt tabe interesse, her må man nemlig ikke gå efter manden og man må ikke tilsvine hinanden, omtalte trives ikke her, og vil stille og roligt vende tilbage til Din-debat, jeg kommer til at savne dem 

Hviske, tiske har du hørt......hvorfor tale negativt om andre? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 32 minutter siden, dewey skrev:

Og hvad så? vi er da flere, der også deltager på andre debat-fora, det ene udelukker ikke det andet vel?

Hviske, tiske har du hørt......hvorfor tale negativt om andre?

Jeg er for gammelt, og glemsomt, og kunne aldrig fungere på flere debatter end en.

Der er dog en ting jeg kan lide, og det er Jubii debat, her kan man godt være uenig, og hvis du mener jeg hvisker og tisker må du vise mig hvor jeg gør det, så vil jeg tage mig sammen, fordi det er netop det jeg hader og prøver at undgå.

Dejligt at du trives på flere, så må du være dobbelt så lykkeligt som jeg er, men så vidt jeg kan forstå indlægget, så reagerede jeg indenfor Jubii,s retnings linier.

Hvis du mener jeg gik over stregen, må du meget gerne vise mig hvor, Jeg er nemlig stadigvæk ikke for gammelt til at lære. 🎹🎹 

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Personligt synes jeg det er meget irriterende at læse om det andet forum i flere tråde, godt nok er emnerne få men hvorfor bringe dem ind i emnerne.

Man kan vel tale og debattere uden at trække på gamle historier eller hvad de lyster at skrive andre steder.
Jeg skrev engang på et andet forum, hvor der også findes en tråd for gamle dd medlemmer som hoppede, de snakker engang imellem der, om admins på denne side. Den samtale skal de vel tage med admin på siden her, og ikke på et andet forum, for så er det jo kun til formål at bagtale og nok tale negativt som man ikke tør direkte til personen.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72
For 16 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Personligt synes jeg det er meget irriterende at læse om det andet forum i flere tråde, godt nok er emnerne få men hvorfor bringe dem ind i emnerne.

Man kan vel tale og debattere uden at trække på gamle historier eller hvad de lyster at skrive andre steder.
Jeg skrev engang på et andet forum, hvor der også findes en tråd for gamle dd medlemmer som hoppede, de snakker engang imellem der, om admins på denne side. Den samtale skal de vel tage med admin på siden her, og ikke på et andet forum, for så er det jo kun til formål at bagtale og nok tale negativt som man ikke tør direkte til personen.

Ikke at det har noget som helst at gøre med det jeg oprindeligt skrev, men der er jeg slet ikke enig med dig, hvorfor skulle det være forbudt at tale om andre sider? På mig virker den der forskrækkelse for "tænk nu hvis vores medlemmer smutter derover" totalt amatøragtigt, hvis man har et godt produkt bliver medlemmerne uanset om der skrives om andre sider, flygter medlemmerne på den konto, så er det nok på tide at finde spejlet frem og spørge hvad personen derinde gør galt.

Ifht. til det du skriver om at der skrives om admins herfra på andre sider, det er vel ikke anderledes end der herinde skrives om indvandrere, politikkere osv. hvorfor skal man ikke bare skrive direkte til dem? Hvis admins, uanset hvilken side de er på kan stå inde for det de laver, så er der vel ikke noget galt i at skrive om dem, kan de derimod ikke stå inde for det de laver, er det den med spejlet igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 3 timer siden, basle72 skrev:

Ikke at det har noget som helst at gøre med det jeg oprindeligt skrev, men der er jeg slet ikke enig med dig, hvorfor skulle det være forbudt at tale om andre sider? På mig virker den der forskrækkelse for "tænk nu hvis vores medlemmer smutter derover" totalt amatøragtigt, hvis man har et godt produkt bliver medlemmerne uanset om der skrives om andre sider, flygter medlemmerne på den konto, så er det nok på tide at finde spejlet frem og spørge hvad personen derinde gør galt.

Ifht. til det du skriver om at der skrives om admins herfra på andre sider, det er vel ikke anderledes end der herinde skrives om indvandrere, politikkere osv. hvorfor skal man ikke bare skrive direkte til dem? Hvis admins, uanset hvilken side de er på kan stå inde for det de laver, så er der vel ikke noget galt i at skrive om dem, kan de derimod ikke stå inde for det de laver, er det den med spejlet igen

Det er ikke forbudt men det er tamt,  svagt, og ikke særlig stærkt gjort.

Tænk hvis alle dine venner talte bag om ryggen på dig men aldrig til dig. Så ville du altså have falske venner, fordi de egentlig ikke kunne lidt dig men turde ikke sige det, så du troede alt var godt.

Admins kan man kontakte, du skriver ikke bare til alle politikere nu og her, eller muslimere, grønlændere osv. Det er slet ikke på det niveau, det er personligt, og så har du egentlig ret, der er nogle ret så grimme folk som skriver og truer politikere direkte, dem håber vi da ikke du tænker på.
Og når man taler om admins så er det personligt, og de skal de ikke stå til ansvar for når en person mener at man kan tale med alle andre om ens holdning men ikke sige det til den admins, for man tør ikke.

Man får heller ikke løst nogen problemer ved at debattere dem på andre sider, hvis det er målet som ikke opnås :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 3 timer siden, basle72 skrev:

Ikke at det har noget som helst at gøre med det jeg oprindeligt skrev, men der er jeg slet ikke enig med dig, hvorfor skulle det være forbudt at tale om andre sider?

Det anser jeg for en dårlig debatstil - men det er selvfølgelig kun min mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind