Forsvarsadvokat

Muslimsk pige med udslået hår?

Recommended Posts

Forsvarsadvokat

Muslimsk pige med udslået hår?

https://denkorteavis.dk/2019/foto-af-muslimsk-pige-med-udslaaet-haar-har-udloest-brutalt-aeresopgoer-mellem-to-familier-i-kalundborg/

"Billeder af en ung pige med udslået hår blev lagt ud på nettet. Det lyder jo ikke af noget specielt. Den slags forekommer hver dag.

Men dette var en muslimsk pige. Og derfor blev billedet med det udslagne hår opfattet som en krænkelse af pigens families ære.

Og så rullede der ellers en syrisk familiefejde, der har udviklet sig meget voldsomt. Det er foregået i det fredelige Kalundborg."

Den muslimske indvandring har bragt nye tilstande til Danmark - uden tvivl!

En familiefejde med vold, trusler og hærværk på grund af et udslået hår på en muslimsk pige, viser med al tydelighed at integrationen har slået helt fejl.

De såkaldte æresopgør i muslimske kredse, viser hvilken bagage de har med sig fra deres muslimske hjemlande.

Hvor mange generationer skal der til, før muslimerne i Europa og i Danmark bliver en integraderet del af samfundende?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Mine naboer slås om æblegrene som hænger ind over hinandens haver... yep!.. slås. 
Folk skal slås over de underligste ting. 

Hvor længe der går før en muslim begynder at slås om nedfaldsæbler? - Mit generelle indtryk bla. i min haveforening, er at det faktisk er udlændingene som passer og plejer deres haver bedst -og de går langt for at hjælpe dig. 

Men du har ret.. jeg kan godt være bange for at det er en ydmyghed som de mister over tid. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
1 time siden, ThomasSneum skrev:

Mine naboer slås om æblegrene som hænger ind over hinandens haver... yep!.. slås. 

Hvor længe der går før en muslime begynder at slås om nedfaldsæbler? - Mit generelle indtryk bla. i min haveforening, er at det faktisk er udlændingene som passer og plejer deres haver bedst -og de går langt for at hjælpe dig. 

Men du har ret.. jeg kan godt være bange for at det er en ydmyghed som de mister over tid. 

Andre løsning er at komme af med levebrød Islam kritikere som den Korte avis, og alle lever videre i forholdsvis rolige omgivelser. Udslæt hår, vorherre bevare, i går så jeg folk fuldstændigt dækkede til i regnvejret, tror du jeg kontaktede politiet 😂

Redigeret af Jojojo
  • Haha 1
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 1 time siden, ThomasSneum skrev:

Lad dem bare slås, så længe det ikke ender med æresdrab!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt
For 3 minutter siden, dewey skrev:

Sneum skriver, at det er danskeren der slås

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 7 minutter siden, dewey skrev:

Om det er æbledrab eller æresdrab, er for mig lige langt ude. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas

Alle de mange nyheder preller af, hos en gruppe herfra debatten, og også andre steder. Virkeligheden er da heller ikke rar at forholde sig til, skal jeg hilse at sige. Så jeg forstår jer godt ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 3 timer siden, ThomasSneum skrev:

Hvor længe der går før en muslim begynder at slås om nedfaldsæbler? - Mit generelle indtryk bla. i min haveforening, er at det faktisk er udlændingene som passer og plejer deres haver bedst -og de går langt for at hjælpe dig. 

Du har helt ærlig en sygelig trang til afsporing af debatten. Trådstarter skriver om æresopgør i en muslimsk familie, hvilket tilsyneladende allerede har ført til hærværk og vold, og som vi ved af erfaring kan føre til mord. Og så begynder du at snakke om nedfaldsæbler i kolonihaver.

Er det en moderator værdigt?

• Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Alle de mange ensidige historier om farlige muslimer, har nogen her fra debatten lidt svært ved at sætte i det rigtige relief. De tror fejlagtigt at de vinklede, ensidige historier fra de her blog-medier, viser et fuldstændigt billede, til trods for at der e ren klar overvægt at facts som viser verden i et andet billede. 

Men det kan bare være svært med den kildekritik, eller forståelse af og rette anvendelse af statistikken som bliver misbrugt. Det kræver en vis træning og uddannelse, at kunne læse og forstå korrekt. Jeg skal hilse og sige.. jeg forstår godt jeres udfordringer, og jeg vil gøre mit bedste for at holde jer til virkeligheden. 😉

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 1 minut siden, dna skrev:

Du har helt ærlig en sygelig trang til afsporing af debatten. Trådstarter skriver om æresopgør i en muslimsk familie, hvilket tilsyneladende allerede har ført til hærværk og vold, og som vi ved af erfaring kan føre til mord. Og så begynder du at snakke om nedfaldsæbler i kolonihaver.

Er det en moderator værdigt?

Jeg beklager hvis det ikke er tydeligt for dig, hvor den røde tråd i mit indlæg ligger. Det kan jo smutte for nogen. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind