Forsvarsadvokat

Politikernes bevidste og ubevidste signaler!?

Recommended Posts

Forsvarsadvokat

Politikernes bevidste og ubevidste signaler!?

Når vi mennesker møder et andet menneske, er vi kun få sekunder om at vurdere, om vi kan lide vedkommende eller ej.

Dette gælder også når vi møder politikerne på tv-skærmen eller møder dem personligt.

Derfor spiller politikernes bevidste og ubevidste sex signaler en afgørende rolle, om hvor vi sætter vores kryds på valgdagen.

Hvem kan ikke huske kvinden med Gucci-tasken og smarte stiletter som oste af sex?

Der er nogle signaler som fanger vores opmærksomhed, og dette gælder både for mænd og kvinder:

Flot kvinde i modetøj - en smart kjole.

Flot og velplejet hår.

Højhælede sko.

Det korte skørt.

Det stramme korset.

lange støvler, der smyger sig op ad en kvindes ben.

Sidder hans slips lige, eller bruger han ingen slips.

Er han pæn i tøjet.

Ser han velsoigneret ud.

Hvordan placerer han sine hænder.

Hvilken vej peger hans fødder.

Passer det der kommer ud af munden med hendes eller hans kropssprog.

Hvordan er hans blik - løfter han øjenbrynene når han ser dig.

Sidder han med spredte ben over for dig, så du har fri udsigt til gulddrengen.

Så når du ser og høre politikere som Pernille Vermund, NB - Mette Frederiksen, S - Kristian Thulesen Dahl, DF - og andre politikere, så sender de nogle bevidste og ubevidste signaler, som afgør hvor du sætter dit kryds til folketingsvalget?

Eller tror du mere på, at dit valg af krydsplacering, kun afhænger af hvad de siger og ikke andet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 23 minutter siden, Forsvarsadvokat skrev:

Eller tror du mere på, at dit valg af krydsplacering, kun afhænger af hvad de siger og ikke andet?

Ja da du behøver kun sammenligne Gucci-Helle med Angela Merkel, Gucci-Helle var en døgnflue af en statsminister at være, mens Angela Merkel har været kansler siden 2005.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Claus-Jørgen

Osede Thorning af sex😀Ikke engang hendes husven gider, han vil hellere nusse mænd, så du har vist misforstået noget.

Hun er fotogen, men har en rigtig grim mimik.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 2 minutter siden, Claus-Jørgen skrev:

Osede Thorning af sex😀Ikke engang hendes husven gider, han vil hellere nusse mænd, så du har vist misforstået noget.

Det kan jeg ikke udtale mig om, om Thorning osede af sex, de må 'herrerne' her på Deatten afgøre.

Så grim er hendes mand nu heller ikke.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 53 minutter siden, dewey skrev:

Ja da du behøver kun sammenligne Gucci-Helle med Angela Merkel, Gucci-Helle var en døgnflue af en statsminister at være, mens Angela Merkel har været kansler siden 2005.

Mener du dermed at en af de wunderkinder fra DF aldrig får en chance, lidt ligesom Macron.

Personligt tror jeg at det er  partiet som afgør om kandidaten er godt eller dårligt, det kræves hård arbejde og politisk viden, sammen med at men er dygtigt og vellidt, og så til sidst partiets støtte.

Jeg kan ikke lide DF, men de gjorde dygtigt politisk arbejde med fruen på stolen i folketinget

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 5 timer siden, dewey skrev:

Ja-ja, men det var ikke alle der var tilfredse med "Wir schaffen das" Mutti i 2015!😉

https://www.dr.dk/nyheder/udland/wir-schaffen-das-ordene-angela-merkel-ville-oenske-hun-aldrig-havde-sagt

Mutti.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 32 minutter siden, Forsvarsadvokat skrev:

Ja-ja, men det var ikke alle der var tilfredse med "Wir schaffen das" Mutti i 2015!

alle? jeg har ikke hørt en eneste tysker udtrykke tilfredshed med hendes enegang i 2015 - tværtimod.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt
Skrevet (redigeret)
For 5 timer siden, Claus-Jørgen skrev:

Helle Thorning ligner højdepunktet i en Hitchcock film

Redigeret af fedt
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren

Hvis det fortsætter som det gør lige nu, så går der ikke lang tid, inden Socialdemokratiet er større end DF og Venstre - tilsammen :)

Hvad er der galt med jeres politik?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 6 timer siden, Anklageren skrev:

Hvis det fortsætter som det gør lige nu, så går der ikke lang tid, inden Socialdemokratiet er større end DF og Venstre - tilsammen :)

Hvad er der galt med jeres politik?

“Man skal ikke altid tro på hvad man læser”  mener jeg at have hørt og “man skal ikke sælge skindet før bjørnen er skudt” har jeg også hørt, men man hører jo så meget !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind