stig6499

softwareopdatering ?

Recommended Posts

stig6499
For 5 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Ja, du får noget som virker.

Den store forskel er, hvis du har købt 1Gbit fiber, så har din iMac nok ikke Gbit netværkskort, og så får du altså kun 100Mbit ud af det, og så skal du ikke gå efter Gbit før maskinen udskiftes.

ok

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

om ca en uges tid ryger der jo penge ind på kontoen , min 7 år gamle imac kostede ca 10,500 kr  den gang så vidt jeg husker , , jeg har kikket lidt på computer på nettet , det er sgu en jungle at finde rundt i , jeg har kikket på computer til max 4000 kr for det er det jeg har råd til , så er mit spørgsmål , er en ny computer til 4000 kr  så meget bedre end en 7 år gammel computer til ca 10,500 kr eller er det hele bare dybt godnat og kan det overhovedet betale sig at købe en computer til 4000 kr  ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

mit gamle modem en cisco epc 3925 sort 

mit nye modem en technicolor hvid

wifi virker på mit nye modem og så skal jeg have tjekket om mit fastnet TLF virker 

jeg har overhovedet ikke forstand på det , men bare det virker så er jeg glad 

billederne er taget med mit Canon EOS 80D kamera 

IMG_2638.JPG

IMG_2639.JPG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

er der nogle af jer der kender til chrombook computere ? batteri tiden er typisk 10 timer , men jeg kende ikke noget til chrombook andet end det er google system , jeg er da godt tilfreds med android , men der er sikkert en verden til forskel på android og chrombook ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
1 time siden, dr_degn skrev:

hvis du godt kan klare dig med chrombook så køb en god laptop og smid 

https://www.chromium.org/chromium-os  på den du spare en del penge og det virker som det skal.

ok

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

det blev en Acer chromebook spin 15 15,6  2 i 1 nu skal lære den at kende de lover 13 timers batteri tid  forløbig er jeg glad for den 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
On 1/8/2019 at 15:36, stig6499 skrev:

det blev en Acer chromebook spin 15 15,6  2 i 1 nu skal lære den at kende de lover 13 timers batteri tid  forløbig er jeg glad for den 

Her er den 

20191008_145053.jpg

20191008_145155.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
On 8.10.2019 at 14:58, stig6499 skrev:

Her er den 

20191008_145053.jpg

20191008_145155.jpg

min computer flipper helt ud , den kom til at slette anden elektronik ure og kan ikke synkronisere data nu har jeg genstartet den  , det ser ud som om det virker 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
Skrevet (redigeret)

så fik jeg taget mig sammen til at opdatere til macOS catalina , jeg ved ikke hvad de har fikset billedet med men for pokker billedekvaliteten er blevet meget mere klarer meget bedre billedekvalitet , men mit elskede iphoto virker ikke med macOS catelina der skal jeg i stedet for bruge photo selvfølgelig på min iMac

Redigeret af stig6499

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind