Jojojo

Poop War

Recommended Posts

Jojojo

Det er gået meget stille og roligt indtil videre, men et nyt (måske gammelt) forbyggende, eller direkte behandlings form er kommet i søgelyset af de store medicinale super powers, og de kæmpe medfølgende indtjeninger.

Det drejes sig om poop, nogen siger måske shit, eller pænere sagt Feces eller Excrement.

Behandling af en lang række sygdommen og mave bakterie sygdommer bliver behandlet med poop fra sunde mennesker og de kan tages begge i pille form.

Det har længe været kendt at nogen bymennesker, babyer og en del syge mennesker mangler mikrober og tarm flora in systemet og i de sidste par år er men startede med at udvalgte mennesker får donor poop.

Den medicinale verden er bekymret for DIY mennesker dvs. Do it yourself, og om hvem og hvordan de kan få fat i de enorme mænge penge som alle prøver at få fat ind, for hvad er det medicine skal hedde, kan det overhovet kaldes medicine, og nok flere andre relaterede problemer.

Nå pyt, den verden er nu også kommet til landet.

Hvad synes du om det

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Jeg har haft fordøjelsesproblemer i mange år, men jeg har aldrig haft nogen effekt af probiotika-produkter.

Derimod har jeg efterhånden fundet frem til nogle ting i kosten, som jeg bør undgå.

Sidste år mødte jeg af og til en kvinde, som snakkede meget om "Den Medicinske Seer"/"The Medical Medium", og jeg rystede på hovedet. Lige så meget rystede jeg på hovedet da det begyndte at poppe op på facebook, men på et tidspunkt var der noget der fangede mig, og jeg blev meget overrasket, især over, at de ting han fraråde at vi spiser, det var lige præcis de ting jeg selv var kommet frem til, at jeg blev syg af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt
For 18 minutter siden, Entrelac skrev:

Jeg har haft fordøjelsesproblemer i mange år, men jeg har aldrig haft nogen effekt af probiotika-produkter.

Derimod har jeg efterhånden fundet frem til nogle ting i kosten, som jeg bør undgå.

Sidste år mødte jeg af og til en kvinde, som snakkede meget om "Den Medicinske Seer"/"The Medical Medium", og jeg rystede på hovedet. Lige så meget rystede jeg på hovedet da det begyndte at poppe op på facebook, men på et tidspunkt var der noget der fangede mig, og jeg blev meget overrasket, især over, at de ting han fraråde at vi spiser, det var lige præcis de ting jeg selv var kommet frem til, at jeg blev syg af.

jeg havde også store problemer med tarme og dermed fordøjelsesproblemer. Så fandt jeg ud af at Chiafrø var superbrændstof for mine tarme. Har aldrig haft problemer med mine tarme efter indtagelse af Chia. En skefuld om dagen og de kan købes bla. Rema

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Jeg har heldigt for mig aldrig haft problemer med mine tarme, Jeg har til gengæld andet problem, og det er med at huske ting og jeg kan nemt lede efter noget som jeg har i min hænder

Så jeg har ledt efter linket som jeg mente var på Engelsk uden held, dog var jeg så heldigt at finde linket på Dansk.

Andet link handlede mere om den medicinale industri som misbruger deres position in kampen om tarmflora baktier, muligt finder jeg artiklen igen, men nu må du nøjes med andet poop link 😋

https://videnskab.dk/krop-sundhed/andres-afforing-kan-blive-din-medicin

• Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 6 timer siden, fedt skrev:

jeg havde også store problemer med tarme og dermed fordøjelsesproblemer. Så fandt jeg ud af at Chiafrø var superbrændstof for mine tarme. Har aldrig haft problemer med mine tarme efter indtagelse af Chia. En skefuld om dagen og de kan købes bla. Rema

Jeg ved, at mange har glæde af forsk. fibre, der får "poop'en" til at glide nemmere, men de ting jeg har prøvet af den slags havde ingen effekt overhovedet.

Men ved at undgå de ting, der dæmper mit stofskifte, så glider det bare.:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind