Ole Jensen

Så! Nu sker det?

Recommended Posts

Ole Jensen

Hr. Jonas Eriksen har spredt gylde på sin mark, då det JAK og puha!?, hvor det lugter, grissegylle og andet?, han kunne godt havde advaret om det, mere så man kunne havde fået vasketøjet ind men sådanne er der jo så meget. Nå men ellers går det jo meget godt, ok? jeg har fået min båd i vandet, og jeg har været ude og FISKE det var hyggeligt, det vil sige sig, jeg har DRUKNET en orm, for fisk? Hvbad så med ormen?, ikke der hvor jeg var  SÆLER!, Jo rigtigt jo masser, og nogle marsvin, men fisk!, nejikke der hvor jeg var, men, ellers var det dejligt at være ude på vandet, var lige ved at tage en lille tur til tyskerland, bare efter nogle "billige" smøjer, men det må vente til en anden dag. Men sådanne er der jo så meget, men ok!

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Poul min ven. Rart at høre fra dig igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Torsten, du glemmer  hilse på hans nye følgesvend David den store, han er mesteren over alle når der skal trykkes på like knappen 🤣

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

He he. David "den store". 😀

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 1 time siden, Torsten Bonfils skrev:

He he. David "den store". 😀

Tja, sjovt hvor meget man kan gøre med to mail adresser 🤣

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen
For 18 timer siden, Torsten Bonfils skrev:

Poul min ven. Rart at høre fra dig igen.

"Torsten" ja, vi kender jo hinanden - sådanne som man kan kende hinanden over debat-sider. Jeg har altid troet på det gode i allemennesker sådanne er jeg nu en gang bare, Nu min gode ven, han er syg - han "ligger" bare på sofaen dagen lang. Han har drukket sig "i stykker" på grund af at han drak alt for meget gennem for mange år? Torsten, han er en meget stolt mand, han vil ikke have hjælp af kommune og forsorg? Så nu går jeg sådanne og hjælper ham, jeg får ikke-noget for det, jeg gør det simpelthen fordi jeg gerne vil gøre noget godt for andre. Han tilbød mig en gang flere-tusind kr. men jeg lod som om jeg ikke hørte ham og vi talte akldrig sammen om det igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
Skrevet (redigeret)

Oplægget er en nøjagtig kopi af et mange år gammelt oplæg på den forlængst lukkede SOL-debat.

Det er hentet her:

https://www.sol.dk/debat/så-skete-det-gylle

Det svarer helt til oplægget, der hedder "tryg min bare røv!. (indlæg Nr. 0,5-millioner)." - der også er en kopi af et meget gammelt SOL-oplæg.

Redigeret af Anklageren
  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen
Skrevet (redigeret)
For 1 time siden, Jojojo skrev:

Tja, sjovt hvor meget man kan gøre med to mail adresser 🤣

Ja skide "sjovt" Jojo/Huhu - men så tænk lige en-gang på mig? Det er jo nok ikke så skide sjovt aligevellet  når de ligger og jagter mig på den syge "måde"? Og så det at du ligefrem rådgiver til, hvordan man kan oprette flere mail-adresser til at teroisere andre på det er fandme for sygt"! Men jeg har fundet på en lille ting, det er så skide smart så du ikke "drømmer" om det jeg har snakekt med en klog ingeniør fra "teknisk højskole" kan siger det er genialt. Det er så skide smart og genialt  når jeg på et tidspuinkt kan ringe til dig selvom du gemmer dig bag et tale tidskort! Og så skal vi tog rigtig holde fest! SÅ får du nok travlt med at tøre grinet af huhu!

Ti amo Nessuno

Redigeret af Ole Jensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 45 minutter siden, Ole Jensen skrev:

Ja skide "sjovt" Jojo/Huhu - men så tænk lige en-gang på mig? Det er jo nok ikke så skide sjovt aligevellet  når de ligger og jagter mig på den syge "måde"? Og så det at du ligefrem rådgiver til, hvordan man kan oprette flere mail-adresser til at teroisere andre på det er fandme for sygt"! Men jeg har fundet på en lille ting, det er så skide smart så du ikke "drømmer" om det jeg har snakekt med en klog ingeniør fra "teknisk højskole" kan siger det er genialt. Det er så skide smart og genialt  når jeg på et tidspuinkt kan ringe til dig selvom du gemmer dig bag et tale tidskort! Og så skal vi tog rigtig holde fest! SÅ får du nok travlt med at tøre grinet af huhu!

Ti amo Nessuno

Jeg havde faktisk besluttede mig at din følge svend var fra DD, men jeg kan se at tiden kan skrues endnu længere tilbage, nemlig til SOl debatten.

Nu er Rudi gifted med Juhu, det ved alle, men det er ikke ret vigtigt

Hvorfor i alverden skal alle fra Din-debat pludseligt komme her på et seriøst fortagende, og blænde sig i Jubii debatten når det nu kører så godt på jeres egne debat.

Kan i ikke fortsætte med navle pilleriet, hakke på hinanden, pille hinanden ned, i er rigtigt dygtigt til sagen 

Jubii debatten er slet ikke i jeres klasse, vær så venligt og fokuser jer på vigtige sager, og lad mig være andens klasse debattører, jeg trives her. 

Redigeret af Jojojo
  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 3 timer siden, Jojojo skrev:

Jeg havde faktisk besluttede mig at din følge svend var fra DD, men jeg kan se at tiden kan skrues endnu længere tilbage, nemlig til SOl debatten.

Nu er Rudi gifted med Juhu, det ved alle, men det er ikke ret vigtigt

Hvorfor i alverden skal alle fra Din-debat pludseligt komme her på et seriøst fortagende, og blænde sig i Jubii debatten når det nu kører så godt på jeres egne debat.

Kan i ikke fortsætte med navle pilleriet, hakke på hinanden, pille hinanden ned, i er rigtigt dygtigt til sagen 

Jubii debatten er slet ikke i jeres klasse, vær så venligt og fokuser jer på vigtige sager, og lad mig være andens klasse debattører, jeg trives her. 

Sådan var det også på D-D, at de oplæg som du kan huske - var kopier af gamle SOL-oplæg og kommentarer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind