Ole Jensen

Så! Nu sker det?

Recommended Posts

Ole Jensen
For 14 timer siden, Jojojo skrev:

Jeg havde faktisk besluttede mig at din følge svend var fra DD, men jeg kan se at tiden kan skrues endnu længere tilbage, nemlig til SOl debatten.

Nu er Rudi gifted med Juhu, det ved alle, men det er ikke ret vigtigt

Hvorfor i alverden skal alle fra Din-debat pludseligt komme her på et seriøst fortagende, og blænde sig i Jubii debatten når det nu kører så godt på jeres egne debat.

Kan i ikke fortsætte med navle pilleriet, hakke på hinanden, pille hinanden ned, i er rigtigt dygtigt til sagen 

Jubii debatten er slet ikke i jeres klasse, vær så venligt og fokuser jer på vigtige sager, og lad mig være andens klasse debattører, jeg trives her. 

Se nu Jojo og nu skal du hører godt efter, det er sådanne at over på "binde stregs"-debatten der er der en person ved navn "Gubbi the Great" der bestemmer? Jeg ved ikke om "du" ved hvad en administrator er men det. er Gubbi der er det, så han bestemmer hvem der må være på debatten?  Nu er det sådanne Jojo og se nu, Tryg har købt og betalt Gubbi til at holde mig ude-fra "binde stregs"-debatten. på grund af de er så skide bange for mig, nu min sag, hvis den falder ud til min fordel så er der 2500-andre mennesker der også skal have en erstatning, det er flere millioner de skal af med så det er nok enden på Tryg som selvskab. Kan du for helvede ikke forstå det, de har ikke råd til at lade mig komme til ore på grund af at de er så skide bange for mig, så de køber Gubbi og sender "dødenskøbmænd" og du selv har de nok også købt? ellerv hvor får du fra med to mail-adresser?

Ti amo Nessuno

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen

Tryg købte også SOL'en / MODERSOL af Eniro så der gav de lige flere-millioner kroner for at lukke munden på mig, jeg har det selv fra Flanhard, den gang han kom forbi hjemme-hos mig ofg besøgte mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils
For 6 timer siden, Ole Jensen skrev:

... så er der 2500-andre mennesker der også skal have en erstatning....

Det er 2500 andre mennesker om året siden du tabte din sag. Det har Anders Kabel selv sagt i radioen.🤥

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen
Skrevet (redigeret)

Kan du se det Torsten? Om så alle Trygs ansatte "skider" guld og diamanter og går med ble for at samle det op så kommer de aldrig til at kunne betale så meget det er deres undergang så derfor er de så skide-bange. Jeg ved de købte SOLen MODERSOL fordi "Flanhard" kom forbi en-dag han vidste hvem jeg var men jeg kendte naturligvis ikke "ham" - men han er en flink mand Torsten en af de bedste der findes så vi er fine venner nu. Alt det på SOLen MODERSOL hvor han irettesatte det var bare for-sjovt i virkeligheden er vi fine venner.

TI Amo Nessuno

Redigeret af Ole Jensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Claus-Jørgen
Skrevet (redigeret)
On 4.3.2019 at 08:26, Ole Jensen skrev:

Tryg købte også SOL'en / MODERSOL af Eniro så der gav de lige flere-millioner kroner for at lukke munden på mig, jeg har det selv fra Flanhard, den gang han kom forbi hjemme-hos mig ofg besøgte mig.

Vrøvl!

Den ene ejer havde en fortid i arbejdsskadestyrelse,men han lod dig køre med klatten.

Hvornår flytter du?

Redigeret af Claus-Jørgen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ole Jensen
Skrevet (redigeret)

Jeg fik i den grad en på “bæret”  D:13/8-1985  jeg tror nok der var tale om sort uheld, men det var altså hukommelsen der røg på mig. Jeg det var et uheld, men at få ødelagt sin hukommelse for sjov? Jeg sahde til mester at nu skulle han sige til før han skar det skide rør. Ja jo, han skulle nok sige til – han skulle og han skulle og han skulle min “bare” røv! Det blev meldt til arbejdstilsynet. Alt blev “sort” da jeg fik røret ned over nakken. Det er frygtelig mange “kilo” at skulle bære på skulderne sådanne lige fra det ene øjeblik til det næste. Og så blev alt sort! Jeg vågnede ved at jeg kunne høre en råbe “Han vågner så hold ham dog for-helvede"!  Jeg vågnede igen på hospitalet hvor en læge råbte mig ned i hovedet! Jeg skulle have ligget der i flere-måneder men selvfølgelig blev jeg udskrevet dagen efter? Men ok! Det var ham ved siden af der skulle have været udskrevet. INTET kunne jeg i 2-måneder men langsomt begyndte arme og ben at virke igen? Jeg prøve at komme i gang igen men så D:23/10-85 gik det galt igen. Jeg havde synet en bil da jeg var på vej men jeg påkørt frontalt forfra af en bil. Selvfølgelig blev jeg udskrevet  samme dag og så ville ASK ikke godtage det som en arbejdsulykke fordi mester ikke havde underskrevet mine “papirer”. Jeg lod mig pensionere i 1990 og har siden den gang kæmpet en kamp mod ASK og Tryg forsikring. Men Tryg ville ikke have at jeg skrev om min sag på SOLen MODERSOL så de sendte deres agenter og “dødenskøbmænd”, Ieet var denn ene (RKH i Greve) også Ammefar og “E-Sønderup” oppe i Ruds-vedby! De er “allieret” med en her i byen, Anders And eller Media men jeg ved endnu ikke hvem der gemmer sig bag deres “DÆKnavne” De - “Tryg” - har købt og betalt “Gubbi the Great” over på ”binde stregs”-debatten, fordi “binde stregs”-debatten var det eneste sted jeg kunne skrive efter SOLen MODERSOL blev opkøbt af Tryg! Men ok! Så nu købte de også “Gubbi the Great” til at lukke ned for min adgang! Jeg ved at de overvåger mig dag og nat på grund af at jeg kan se fodspor over i laden, de har slået mine kattekillinger ihjæl og forsøgt at forvandle min  lade til en brandfælde” ! Jeg fangede en tyv i laden men “1448” slap ham fri lidt væk? Kan du for-helvede ikke forstå at jeg er ved at være slidt helt ned nu?! Jeg er fuldstændig lige-glad med hvem der kommer til at betale men en eller anden skal have regningen. Jeg ved det er enten A And eller Media her i byen Præsten er det ikke alligevel. Charlee skrev engang til mig at han vidste hvem det var, men han vidste det alligevellet ikke. Se nu har jeg spillet et par navne på banen som man kan slå op i “Krak” Jeg kontaktede “E-Sønderup” oppe i Ruds-vedby, men han ringede “1448”. Det er på grund af at jeg “ved” han  er en af “dødenskøbmænd” og det benægter han selv følgelig. Men sådanne er der jo så meget. 

Ti amo Nessuno

Redigeret af Ole Jensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Skal vi ikke se og få denne tråd normaliseret.  Det er gentagelse på gentagelse af tekst, og det samme vrøvl og person hetz, så det burde snart stoppe, eller så er der en her som stopper det. Og nej, jeg er ikke betalt af nogen for at stoppe det.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Namasté
For 13 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Skal vi ikke se og få denne tråd normaliseret.

DET bliver sgu nok svært.

Der er åbenbart et par brugere som betragter denne (og andre) debatter som en slags ekstra buffer hver gang de onde, onde stemmer igen kommer sivende ud af væggen - og op gennem gulvbrædderne. :santa2::ad!: 

For det er jo lettere at skrive her, fremfor at tage kontakt til den lokale distriktspsykiatri.

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
On 6.3.2019 at 08:14, Claus-Jørgen skrev:

Vrøvl!

Den ene ejer havde en fortid i arbejdsskadestyrelse,men han lod dig køre med klatten.

Hvornår flytter du?    Vil han flytte , jeg har da fået opfattelse af at han kender så mange der hvor han bor , selv ham der fik stjålet penge fra det pengeskab som Poul var så flink at låne ham 😂😂 , så ser jeg da ingen grund til at flytte . Men sådan er der jo så meget. 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
david den store
On 6.3.2019 at 20:21, Ole Jensen skrev:

Jeg fik i den grad en på “bæret”  D:13/8-1985  jeg tror nok der var tale om sort uheld, men det var altså hukommelsen der røg på mig. Jeg det var et uheld, men at få ødelagt sin hukommelse for sjov? Jeg sahde til mester at nu skulle han sige til før han skar det skide rør. Ja jo, han skulle nok sige til – han skulle og han skulle og han skulle min “bare” røv! Det blev meldt til arbejdstilsynet. Alt blev “sort” da jeg fik røret ned over nakken. Det er frygtelig mange “kilo” at skulle bære på skulderne sådanne lige fra det ene øjeblik til det næste. Og så blev alt sort! Jeg vågnede ved at jeg kunne høre en råbe “Han vågner så hold ham dog for-helvede"!  Jeg vågnede igen på hospitalet hvor en læge råbte mig ned i hovedet! Jeg skulle have ligget der i flere-måneder men selvfølgelig blev jeg udskrevet dagen efter? Men ok! Det var ham ved siden af der skulle have været udskrevet. INTET kunne jeg i 2-måneder men langsomt begyndte arme og ben at virke igen? Jeg prøve at komme i gang igen men så D:23/10-85 gik det galt igen. Jeg havde synet en bil da jeg var på vej men jeg påkørt frontalt forfra af en bil. Selvfølgelig blev jeg udskrevet  samme dag og så ville ASK ikke godtage det som en arbejdsulykke fordi mester ikke havde underskrevet mine “papirer”. Jeg lod mig pensionere i 1990 og har siden den gang kæmpet en kamp mod ASK og Tryg forsikring. Men Tryg ville ikke have at jeg skrev om min sag på SOLen MODERSOL så de sendte deres agenter og “dødenskøbmænd”, Ieet var denn ene (RKH i Greve) også Ammefar og “E-Sønderup” oppe i Ruds-vedby! De er “allieret” med en her i byen, Anders And eller Media men jeg ved endnu ikke hvem der gemmer sig bag deres “DÆKnavne” De - “Tryg” - har købt og betalt “Gubbi the Great” over på ”binde stregs”-debatten, fordi “binde stregs”-debatten var det eneste sted jeg kunne skrive efter SOLen MODERSOL blev opkøbt af Tryg! Men ok! Så nu købte de også “Gubbi the Great” til at lukke ned for min adgang! Jeg ved at de overvåger mig dag og nat på grund af at jeg kan se fodspor over i laden, de har slået mine kattekillinger ihjæl og forsøgt at forvandle min  lade til en brandfælde” ! Jeg fangede en tyv i laden men “1448” slap ham fri lidt væk? Kan du for-helvede ikke forstå at jeg er ved at være slidt helt ned nu?! Jeg er fuldstændig lige-glad med hvem der kommer til at betale men en eller anden skal have regningen. Jeg ved det er enten A And eller Media her i byen Præsten er det ikke alligevel. Charlee skrev engang til mig at han vidste hvem det var, men han vidste det alligevellet ikke. Se nu har jeg spillet et par navne på banen som man kan slå op i “Krak” Jeg kontaktede “E-Sønderup” oppe i Ruds-vedby, men han ringede “1448”. Det er på grund af at jeg “ved” han  er en af “dødenskøbmænd” og det benægter han selv følgelig. Men sådanne er der jo så meget. 

Ti amo Nessuno

Jeg må da nok sige at du er en uheldig mand ,og så alt det bavl du har med tryg de skulle da skamme sig vil jeg sige . Men det er da godt du kom herind igen og kan drøfte din sag og alle dine ulykker. Men skidt pyt sådan er det jo så meget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind