Ole Jensen

tryg min bare røv!. (indlæg Nr. 0,5-millioner).

Recommended Posts

Ole Jensen

Jeg ved ikke hvad hvem har gang i, men det at dem der jagter mig, at de tilsidesætter alle love og regler som gælder for forsikringsselskaber, det er jo kun til at brække sig over. Tilmed fik jeg en mere end latterlig SMS her i dag, jeg ved jeg engang blev beskyldt for at havde taget noget dieselolie fra en gammel traktor ved grusgraven i Fjelde(på Lolland), men på omtalte tidspunkt var jeg 200-Km fra grusgraven, med vidner og det blev optaget på film at jeg var der. Syntes "I" ikke at "I" skal stoppe den hetz imod mig, "Thisen" kom selv personligt ned og sagde undskyld til mig. Hvor lavt kan "I" synke. Jeg ved tryg har nogle "advokater" som de kalder "dødenskøbmænd" eller sådanne noget, det er nogen tryg sætter ind sager hvor tryg efter loven SKAL betale et eller andet, også træder "dødenskøbmænd" ind, også slagter "dødenskøbmænd" den "advokat" man har, ikke det t lovene bliver holdt, men "dødenskøbmænd" lyver så meget overfor retssystemet at systemmet tror på "dødenskøbmænd". For i sagens natur er det næsten umuligt at nogen kan LYVE så meget som "dødenskøbmænd" gør, men tryg betaler folk/advokater for at svindle og snyde, og næste gang er det DIG de slagter.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Namasté
On ‎01‎-‎03‎-‎2019 at 23:29, Ole Jensen skrev:

Jeg ved ikke hvad hvem har gang i, men det at dem der jagter mig, at de tilsidesætter alle love og regler som gælder for forsikringsselskaber, det er jo kun til at brække sig over. Tilmed fik jeg en mere end latterlig SMS her i dag, jeg ved jeg engang blev beskyldt for at havde taget noget dieselolie fra en gammel traktor ved grusgraven i Fjelde(på Lolland), men på omtalte tidspunkt var jeg 200-Km fra grusgraven, med vidner og det blev optaget på film at jeg var der. Syntes "I" ikke at "I" skal stoppe den hetz imod mig, "Thisen" kom selv personligt ned og sagde undskyld til mig. Hvor lavt kan "I" synke. Jeg ved tryg har nogle "advokater" som de kalder "dødenskøbmænd" eller sådanne noget, det er nogen tryg sætter ind sager hvor tryg efter loven SKAL betale et eller andet, også træder "dødenskøbmænd" ind, også slagter "dødenskøbmænd" den "advokat" man har, ikke det t lovene bliver holdt, men "dødenskøbmænd" lyver så meget overfor retssystemet at systemmet tror på "dødenskøbmænd". For i sagens natur er det næsten umuligt at nogen kan LYVE så meget som "dødenskøbmænd" gør, men tryg betaler folk/advokater for at svindle og snyde, og næste gang er det DIG de slagter.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Vil du (eller andre) venligst prøve at fortælle hvad der er hoved og hale i det ovenstående ?

Er det et citat fra en anden person? Den som underskriver er jo åbenbart ikke den samme som forfatteren.

Hvad har mistanke om dieseltyveri med rubrikken 'Forsikring' at gøre?

Hvem er 'Thisen'?

Det kan umuligt kun være mig som undrer sig lidt?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 43 minutter siden, Namasté skrev:

Vil du (eller andre) venligst prøve at fortælle hvad der er hoved og hale i det ovenstående ?

Er det et citat fra en anden person? Den som underskriver er jo åbenbart ikke den samme som forfatteren.

Hvad har mistanke om dieseltyveri med rubrikken 'Forsikring' at gøre?

Hvem er 'Thisen'?

Det kan umuligt kun være mig som undrer sig lidt?

Nej, det er ikke kun dig:D, jeg sidder og tænker, om der er én der er hårdt ramt af paranoia, eller noget i den stil.:wacko:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

alt ovenstående er et forsøg på at starte en debat her som startede på SOL debatten for 16 år siden, og er stort set et sabotage forsøg imod Jubii debat

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Namasté
For 6 timer siden, Jojojo skrev:

alt ovenstående er et forsøg på at starte en debat her som startede på SOL debatten for 16 år siden, og er stort set et sabotage forsøg imod Jubii debat

SAY WHAT? 😀 16 ÅR! - så kan jeg da bedre forstå at jeg ikke kan finde 'soldebat' på Google.

Men tak for svar, hvis det har noget med 'sabotage' at gøre, SÅ står jeg af tråden her. Jeg vil ikke være med til at lægge mad ud til eventuelle trollebasser.😉

V.h.

• Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 6 timer siden, Jojojo skrev:

Det har du helt ret i. Det kan betragtes som et forsøg på at sabotere dindebat

Nu er SOL-debatten jo forlængst ophørt, men meget ligger stadig på deres server.

Der er ikke længere dato på de meget gamle oplæg på SOL, fordi debatten er lukket, men dette oplæg er en direkte kopi herfra:

https://www.sol.dk/debat/tryg-min-bare-røv-indlæg-nr-05-millioner

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt

Så lad os håbe, der er en moderator der forbarmer sig og låser tråden, inden den løber løbsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 13 timer siden, Jojojo skrev:

For 6 timer siden, Anklageren skrev:

Det har du helt ret i. Det kan betragtes som et forsøg på at sabotere dindebat

Nu er SOL-debatten jo forlængst ophørt, men meget ligger stadig på deres server.

Der er ikke længere dato på de meget gamle oplæg på SOL, fordi debatten er lukket, men dette oplæg er en direkte kopi herfra:

https://www.sol.dk/debat/tryg-min-bare-røv-indlæg-nr-05-millioner

For 1 time siden, fedt skrev:

Så lad os håbe, der er en moderator der forbarmer sig og låser tråden, inden den løber løbsk.

Det er jo sygt.:wacko:

Jeg har anmeldt indlægget, og bedt moderator om, at læse tråden igennem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Tak for anmeldelse. 

Vi lukker stille af. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.