Jojojo

Myrde alle hvide mand på jorden

Recommended Posts

Jojojo
Skrevet (redigeret)

Christopher Paul Hansson

A coast guard in USA er arresterede igår efter politiet fandt et kæmpe lager med våben og en masse dokumentation of hvem skulle først dø, inklusive Breivik manafest

Det kommer for nogen nok som en overraskelse, men de er stort set alle modstandere af the great divider in Chief, Trump, Øverst på hans liste er Nancy Pelosi og Poca Elisabeth Warren, also called Pocahontas af Trump.

Jeg vedhæfter ikke en link, dem kommer der nok af, men hvad de f.., hvornår siger de nok til den misfit criminal president

For resten har Trump siden nyheder ikke været på Twitter 

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey

Disse våben på billedet blev beslaglagt af FBI hos den anholdte Marine officer.

Foto: dpa/Uncredited/U.S. District Court for Maryland/AP/

193157

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Påstålig Viking
Skrevet (redigeret)

Er det så Clintons eller Pelosi's skyld at en gal mand skød en republikansk senator?

Hvad med alle de voldsglade Antifa psykopater, er de så også demokraternes skyld?

Ubalancerede og voldelige mennesker vil altid findes, og de vil altid findes på alle sider. Lad os gøre hvad vi kan for at holde Trump Derangement Syndrome i Amerika, ja?

Åh, og måske ændre den racistiske titel en smule? ikke sikker på den overholder forummets regler.

Redigeret af Påstålig Viking
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt

Du kan jo læse, det er jojojo OSV han er helt ude til venstre og så til venstre en gang mere. Hvordan pokker kan man få flettet Trump ind i historien?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Påstålig Viking

Er alting slemt nogensinde ikke automatisk Trumps skyld? ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)

Jeg må indrømme at jeg lavede to fejl i mit indlæg, men dersom ingen lagte mærke til fejlen, kan jeg bare lade være med at korrigere

Skam at oplægget kom til at handle om personer, og ikke indhold. 

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 19 timer siden, Påstålig Viking skrev:

Er alting slemt nogensinde ikke automatisk Trumps skyld? ;)

Hehe, det ligner snart et gammel DD tråd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 35 minutter siden, Jojojo skrev:

Jeg må indrømme at jeg lavede to fejl i mit indlæg, men dersom ingen lagte mærke til fejlen, kan jeg bare lade være med at korrigere

Du behøver ikke finde dig i at nogen skriver om dig - klag over det, ellers holder det ikke op.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 57 minutter siden, Anklageren skrev:

Du behøver ikke finde dig i at nogen skriver om dig - klag over det, ellers holder det ikke op.

For 57 minutter siden, Anklageren skrev:

Det har du ret ind, jeg havde ellers glemt hele rygklapper bande fra DD banden, men så tropper de alle sammen op her.

Jeg regner med Thomas har styr på sagen og Fedt eller Me har været advaret før, så jeg afventer lidt, og vil klage hvis det gentager sig, god weekend

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Påstålig Viking
For 5 timer siden, Jojojo skrev:

Personerne i dit oplæg ER indholdet. En morderisk tosse planlagde at begå masser af mord. pga. den politiske bias har medierne valgt at fokusere på specifikt de personer som er imod Donald Trump. Typisk, og sørgeligt, forsøg på at dreje en ustabilt, voldelig persons forskruethed til politisk vinding. Ikke ret meget mere at komme efter.

Og hvem/hvad i alverden er DD?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind