Patrioten

32 mio. migranter har Danmark plads til

Recommended Posts

Patrioten

Ifølge en rapport bestilt af EU kommissionen i 2010 !

Rapporten blev udarbejdet på baggrund af EU landenes befolkningstæthed og viser den totale kapacitet som EU landene formår !

Selvom vi nok ikke skal frygte dette skrækscenarie i vores tid er det sku uhyggelige perspektiver at EU overhovedet beskæftiger sig med den slags undersøgelser !

Med tanke på den nyligt vedtagne FN migrationspagt hvor landene politisk forpligter sig til at implementere en komplet rejsevejledning og ruteplan for fremtidens migrantstrømme bliver man virkelig urolig når man erfarer at EU kommissionen bestilte denne rapport allerede i 2010 hvilket virkelig giver næring til teorien om en nøje planlagt oversvømmelse af Europa !

https://samnytt.se/430-miljoner-migranter-kan-placeras-i-sverige-enligt-eu-finansierad-rapport/

England er nok glade for Brexit, de stod til at kunne modtage 125 mio. migranter.

Hvad tror du at meningen med denne rapport kan være ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 1 time siden, Patrioten skrev:

Med tanke på den nyligt vedtagne FN migrationspagt hvor landene politisk forpligter sig til at implementere en komplet rejsevejledning og ruteplan for fremtidens migrantstrømme bliver man virkelig urolig når man erfarer at EU kommissionen bestilte denne rapport allerede i 2010 hvilket virkelig giver næring til teorien om en nøje planlagt oversvømmelse af Europa !

Jeg synes ikke, der er tale om en teori, oversvømmelsen er da godt igang, og har været det længe, oversvømmelsen fra 2015 er da heldigvis blevet mindre men kan hurtigt tiltage igen, når først rapporten bliver kendt i 'visse kredse'

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

1. Der er åbenbart stadig folk som har ualmindeligt svært ved at læse og overskue alm. tekst og aftaleindhold. 

"Med tanke på den nyligt vedtagne FN migrationspagt hvor landene politisk forpligter sig til at implementere en komplet rejsevejledning og ruteplan for fremtidens migrantstrømme."

Ovenstående er grebet ud af luften, og i bedste fald en komplet misforståelse af den underskrevne hensigtserklæring/aftale. - Ingen kan jo debatterer på baggrund af misinformation.

2. Europa er på ingen måde oversvømmet. Vi har naturligvis plads til langt flere flygtninge/emigranter, spørgsmålet er om vi vil det. Men oversvømmet er et overdrev af dimensioner.  

"Jeg synes ikke, der er tale om en teori, oversvømmelsen er da godt igang, og har været det længe, oversvømmelsen fra 2015 er da heldigvis blevet mindre men kan hurtigt tiltage igen, når først rapporten bliver kendt i 'visse kredse'"

Ovenstående er en meningstilkendegivelse, hvilket er fint, men har meget lidt at gøre med facts - Hvad er det præcist I/du mener der skulle kunne ske ved EU´s grænser, eller flygtningepolitik som er anledt af en hensigtserklæring om at flygtninge skal behandles humant, og som på ingen måde er lov, eller konventions-lignende? 

An kende en max kapacitet for EU, handler naturligvis ikke om at fylde EU op med muslimer. Få nu den stanniolhat af. ;) 

• Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 22 minutter siden, ThomasSneum skrev:

An kende en max kapacitet for EU, handler naturligvis ikke om at fylde EU op med muslimer. Få nu den stanniolhat af. ;) 

Jeg har aldrig haft en staniolhat, men nu har jeg taget min stråhat af for en sikkerheds skyld - forklar så hvad i alverden EU kommissionen skal bruge sådan en undersøgelse til ?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten

Dette oplæg er tilsyneladende baggrunden for undersøgelsen:

https://ec.europa.eu/home-affairs/sites/homeaffairs/files/e-library/docs/pdf/final_report_relocation_of_refugees_en.pdf

Efter at have skimmet den igennem ser jeg ingen analyse der viser hvilken social “impact” denne max belastning vil have på Europa.

Hvis blot 1/10 af af max kapaciteten blev aktuel ville samtlige landes befolkninger blive i mindretal og samfundsmæssigt bryde sammen og derfor forstår jeg ikke hvorfor denne undersøgelse overhovedet er blevet bestilt !!!

Jeg håber virkelig det giver panderynker hos selv de mest hardcore unionister !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 58 minutter siden, Patrioten skrev:

Jeg har aldrig haft en staniolhat, men nu har jeg taget min stråhat af for en sikkerheds skyld - forklar så hvad i alverden EU kommissionen skal bruge sådan en undersøgelse til ?

:P fint. 

Der kan være en lang række årsager. 

- Ved forhandlinger om Kvoteoptagelser af krigsflygtninge.
- Ved beregninger på min. fødevareproduktion inden for EU. 
- Ved humanitære katastrofer, kan det være behjælpeligt at vide hvilke lande som midlertidigt vil kunne træde til - og i hvilket omfang. 

Helt nærliggende er det dog at tage fremlægningen for gode vare. Det skulle bruges i forbindelse en en Kvote fordeling af flygtninge. Ala den aftale vi fik med Tyrkiet. For hver bådflygtninge der sendes retur, vil EU optage en Kvoteflygtning. Men for at kunne lave en sådan aftale, så må man vide hvad kapaciteten er. Og hvordan kvoteflygtninge fordeles/kan fordeles. Det har intet med konspirationsteorierne "drukne Eu i ISLAM" at gøre. 😂   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
Skrevet (redigeret)

Her er de to ting, jeg synes er mest sære i debatten

1. Kriminaliteten skal gå op

Kriminaliteten stiger og falder som så meget andet, men nogen har sat sig i hovedet, at kriminaliteten altid skal stige.

Hver eneste gang tallene viser at kriminaliteten falder, så angriber de alle som tror på det. Det gælder især indvandrerkriminaliteten, men også danskernes kriminalitet skal altid stige.

2. Flygtninge kommer, fordi de er inviteret

Dyr migrerer, og det gælder næsten alle større dyr.

I TV ser vi udsendelser om gnuers vandringer, der er lavet et vidsvinehegn ved grænsen og ulven er vandret langt for at komme til Jylland.

Jeg har ikke hørt nogen som mener, at dyr migrerer, fordi det er planlagt af en gruppe "over-dyr" - men det forholder sig helt anderledes, når der er tale om mennesker.

Nogen må anse mennesker for at være det eneste udviklede væsen, der er for dum til at flytte sig af egen kraft, når levevilkårene bliver utålelige - i modsætning til dyr.

Er det ikke sjovt?

Redigeret af Anklageren
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 7 timer siden, Patrioten skrev:

Dette oplæg er tilsyneladende baggrunden for undersøgelsen:

https://ec.europa.eu/home-affairs/sites/homeaffairs/files/e-library/docs/pdf/final_report_relocation_of_refugees_en.pdf

Efter at have skimmet den igennem ser jeg ingen analyse der viser hvilken social “impact” denne max belastning vil have på Europa.

Hvis blot 1/10 af af max kapaciteten blev aktuel ville samtlige landes befolkninger blive i mindretal og samfundsmæssigt bryde sammen og derfor forstår jeg ikke hvorfor denne undersøgelse overhovedet er blevet bestilt !!!

Jeg håber virkelig det giver panderynker hos selv de mest hardcore unionister !

Rapporten er ikke bestillings arbejd, men en resultat af mange års sammenarbejd in Europa om hvordan de forskellige lander skulle håndtere flygtninge fra egne lande + Indo Kina.

Rapporten er baserede på Geneva konventionen fra 1951 om "burden sharing" og der er etableret et elaborate model om eventuelle omkostning fordeling og hvor pengene kommer fra.

De diverse rapporter tager kun hensyn til flugtninger som følge af krig og konflikter såsom Balkankrigen, konflikten in Ungarn og Tjekkiet for mange år tilbage.

Danmark havde ingen indflydelse på rapporten pga. vores forbehold in EU, men blev anvist ca. 675 personer i en eventuelt scenario med en total af ca. kvart million personer som skulle finde andet sted at bo ind.

Ingen af de rapporter tager hensyn til de flugtninger strømmer som vi har set for par år tilbage, men der er andre igangværende initiativer hvor man tager stilling til eventuelle natur og klima katastrofer, og her er der ingen som har svaret tror jeg.

Det vil dog ikke forbavse mig at Danmark pga. vores smørhul placering fik et relativt højt antal personer tildelt. 

Redigeret af Jojojo
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 6 timer siden, Anklageren skrev:

Her er de to ting, jeg synes er mest sære i debatten

1. Kriminaliteten skal gå op

Kriminaliteten stiger og falder som så meget andet, men nogen har sat sig i hovedet, at kriminaliteten altid skal stige.

Hver eneste gang tallene viser at kriminaliteten falder, så angriber de alle som tror på det. Det gælder især indvandrerkriminaliteten, men også danskernes kriminalitet skal altid stige.

2. Flygtninge kommer, fordi de er inviteret

Dyr migrerer, og det gælder næsten alle større dyr.

I TV ser vi udsendelser om gnuers vandringer, der er lavet et vidsvinehegn ved grænsen og ulven er vandret langt for at komme til Jylland.

Jeg har ikke hørt nogen som mener, at dyr migrerer, fordi det er planlagt af en gruppe "over-dyr" - men det forholder sig helt anderledes, når der er tale om mennesker.

Nogen må anse mennesker for at være det eneste udviklede væsen, der er for dum til at flytte sig af egen kraft, når levevilkårene bliver utålelige - i modsætning til dyr.

Er det ikke sjovt?

At du drager paralleller ml. dyr og menneske migration og motiverne bag er sku en kende under det seriøse lavmål !

Forskellen er at ex. en afrikaner rejser +5000 km nordpå for at finde bedre forhold, hvorimod en gnu slår sig ned på det første grønne område den møder !

Derudover er en gnu ikke på de sociale medier på sin iPhone og ringer hjem til alle de andre gnuer og fortæller hvor græsset er grønt !

Hvis vi endelig skal drage paralleller til dyrene ville vi nok betakke os for migrerende løver, tigre, krokodiller og 1000 andre dyr der ikke hører hjemme her !

Dyrene er heldigvis kloge nok til at blive i sine geografisk velegnede områder !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
Skrevet (redigeret)
For 27 minutter siden, Patrioten skrev:

At du drager paralleller ml. dyr og menneske migration og motiverne bag er sku en kende under det seriøse lavmål !

Forskellen er at ex. en afrikaner rejser +5000 km nordpå for at finde bedre forhold, hvorimod en gnu slår sig ned på det første grønne område den møder !

Derudover er en gnu ikke på de sociale medier på sin iPhone og ringer hjem til alle de andre gnuer og fortæller hvor græsset er grønt !

Hvis vi endelig skal drage paralleller til dyrene ville vi nok betakke os for migrerende løver, tigre, krokodiller og 1000 andre dyr der ikke hører hjemme her !

Dyrene er heldigvis kloge nok til at blive i sine geografisk velegnede områder !

Det kan da ikke være svært at forstå, at når selv en ko kan finde ud af at søge til grønnere græsgange, så kan mennesker også :D

Troen på, at der er gode levemuligheder på vejen til Europa er meget naiv - men alligevel bor de færreste flygtninge i Europa.

I Libanon, som er mindre end Danmark, bor der omkring en million flygtninge fordi der ikke var så langt. Det er bare et eksempel blandt mange.

Redigeret af Anklageren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind