Ytringsfrihed for alle

Kærlighed for mænd koster penge (Ligestilling?)

Recommended Posts

Ytringsfrihed for alle

Undskyld, min bastante påstand, men det er min mening. Jeg skal betale for alle de fælles udgifter, og jeg skal have penge og et godt velbetalt job for, at få sex og kærlighed af kvinder, det skal mænd ikke, hvem er så de "egentlige" romantikere? Mænd, der elsker for kærlighed og sex, eller kvinder der elsker for penge og status?

Der tales ligestilling op og ned, mest handler det om, at give kvinder bedre forhold, og som konsekvens, mænd dårligere forhold og jeg taler ikke kun kr. og øre, men generelt når det handler om den "lille forskel".

Vi, mænd skal stadigvæk åbne døren og tage initiativ, slå brættet ned m.m. og under dette indlæg vil jeg lige komme med en stribe af andre kategorier, hvor der også er en stor forskel på mænd og kvinder, trods, at ligestilling for det meste handler om, at skabe bedre forhold for kvinder.

Ja. Kald mig bare en klynker, selvom vi har år 2019, kald mig bare en ikke - rigtig mand der ikke bider tingene i mig og gør, hvad en mand skal gøre, hvad det nu end er!?

Hvad jeg vil klynke om er, at jeg skal have læderet op ad lommen, når jeg skal på date, jeg skal betale for caffelatten, for restaurant besøget for biografturen. Og, hvis jeg ikke har råd til eksotiske rejser og tjener kassen, så er der en masse kvinder, der swiper forbi mig.

Hvorfor er det således, at vi mænd skal have penge og betale for de fælles udgifter og give gaver, af en vis værdi oveni?

Vil kvinderne ikke have ligestilling, hvis i får ligeløn, skal i så ikke også betale lige udgifter? Jeg føler, at der er oceaner af dobbeltmoral i kvindernes krav på ligestilling. Bare det fakta, at der ingen kvinder er, der kæmper for mænds ligestilling? Det skal vi mænd da selv gøre, er svaret. Men, er mænd ikke børn af kvinderne og mener kvinder ikke, at de skal gøre en indsats for, at både deres døtre og deres sønner, får et godt liv? Høre dette gode liv ikke også sammen med, at man skal have det godt som voksne? Kvinder har mest kontakt til børnene, har de ikke, hvorfor er det så fædrene der, alene, skal sørge for, at sønnerne kommer til, at få samme muligheder, som døtrene?

Undskyld mig for, at skrive dette ord : LUDER. Det er et nedsættende ord, men hvad er LUDER egentlig udtryk for? Banalt og ligeud handler det om, at bytte sex og illusionen om kærlighed for penge. Hvad anderledes er der, når veluddannede kvinder, udelukkende deler deres krop og kærlighed med mænd, der kan betale for eksotiske rejser, caffe latten restaurant besøget, biograf turen og de dyre gaver?

Jeg vil gerne lige nævne, at jeg er 53år og, jeg har været igennem 2 giftemål, har 2 børn og har haft et utal af kærester og dates, så jeg har lidt førstehånds viden, om dette emne.

Her er andre "kategorier", hvor mænd har det dårligere end kvinder, er disse ikke også udtryk for en kønsforskel, ligestillings problematik?

Velfærdsstaten bruger 100 millioner kr. på kvinders behov versus 10 millioner kr på mænds behov pr. år (2015 tal).

Mænd lever mindre end kvinder.

Mænd er mest ensomme (undskyld, at jeg klynker ved, at skrive dette).

Flest mænd er kriminelle og lever med de ulemper det giver, fængsel, straffeattest m.m. men selvfølgelig fortjener de straf, det er bare fakta, at det er være, at være kriminel, end at være i arbejde, ikke - kriminel.

Flest mænd er i fængsel, og det er ubehageligt, at være i fængsel, jeg ved det.

Flest mænd begår selvmord, og det gælder også drenge, ligesom de fleste andre mande kategorier, også gælder drenge (kvindernes sønner).

Flest mænd er psykisk syge.

Flest mænd er narkomaner, ludomaner, alkoholikere (flest kvinder har spiseværgring).

Mødrehjælpen har stadigvæk ikke skiftet navn til Forældrehjælpen.

Flest mænd begår vold.Flest mænd er udsat for vold.

Flest mænd er hjemløse.

Mænd har ikke lovhjemmel på krisecentre.

Flest mænd har dødelige arbejdsulykker, og flest mænd dør i trafikken (nogle af disse er maskerede selvmord).

Når en mand klager over sine muligheder versus kvindens muligheder, så er han en klynker, når en kvinde klager, så er hun kvindelig.

Så, ja. Jeg klynker, men der er ingen kvinder, der laver debat om disse ligestillings problematikker, så, hvem skal ellers gøre det og,

kvinderne siger jo også, at det er fædrenes ansvar, at sørge for, at sønnerne har samme muligheder for sex, kærlighed m.m. Så, hvordan

Skal man ellers "kæmpe" for sønnernes ligestilling? Kærlighed og sex, er to meget høj prioriterede i menneskers verden, vi bliver tudet ørene

fulde, hver dag i tv og sange om kærlighed og sex.

Men, fakta er, at der er mange mænd, der ikke har råd til danske kvinders kærlighed.

• Ked 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

hvis du brugte lidt mere energi på at støve damer op istedet for at skrive alenlange ligegyldige tråde på indernettet, så var de fleste af dine problemer løst....

ps: jeg er godt gift, deler alle udgifter med min ægtefælle, har altid gjort det siden første date, sååå....

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ytringsfrihed for alle

Det var dog ubehageligt.

• Synes godt om 1
  • Ked 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 14 minutter siden, Ytringsfrihed for alle skrev:

Det var dog ubehageligt.

Det er muligt at klage, hvis du synes at nogen er uforskammede.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ytringsfrihed for alle

Det ved jeg godt, men det går ud over ytringsfriheden med alle disse gode intentioner om, at si bias og dårlig sprogbrug. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

ytringsfrihed er ikke ytringspligt, så nogen gange kan man jo bare holde sin kæft istedet for at hvine som en tøs...tag dig sammen....

• Wow 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Kvinder ønsker ikke ligestilling. De ønsker bare, ligesom alle andre, at rage til sig af goderne. Efter ligestilling rent faktisk blev aktuelt på praktisk taget alle punkter er dette blevet ret klart.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 16 timer siden, Ytringsfrihed for alle skrev:

Undskyld, min bastante påstand, men det er min mening. Jeg skal betale for alle de fælles udgifter, og jeg skal have penge og et godt velbetalt job for, at få sex og kærlighed af kvinder, det skal mænd ikke, hvem er så de "egentlige" romantikere? Mænd, der elsker for kærlighed og sex, eller kvinder der elsker for penge og status?

Der tales ligestilling op og ned, mest handler det om, at give kvinder bedre forhold, og som konsekvens, mænd dårligere forhold og jeg taler ikke kun kr. og øre, men generelt når det handler om den "lille forskel".

Vi, mænd skal stadigvæk åbne døren og tage initiativ, slå brættet ned m.m. og under dette indlæg vil jeg lige komme med en stribe af andre kategorier, hvor der også er en stor forskel på mænd og kvinder, trods, at ligestilling for det meste handler om, at skabe bedre forhold for kvinder.

Ja. Kald mig bare en klynker, selvom vi har år 2019, kald mig bare en ikke - rigtig mand der ikke bider tingene i mig og gør, hvad en mand skal gøre, hvad det nu end er!?

Hvad jeg vil klynke om er, at jeg skal have læderet op ad lommen, når jeg skal på date, jeg skal betale for caffelatten, for restaurant besøget for biografturen. Og, hvis jeg ikke har råd til eksotiske rejser og tjener kassen, så er der en masse kvinder, der swiper forbi mig.

Hvorfor er det således, at vi mænd skal have penge og betale for de fælles udgifter og give gaver, af en vis værdi oveni?

Vil kvinderne ikke have ligestilling, hvis i får ligeløn, skal i så ikke også betale lige udgifter? Jeg føler, at der er oceaner af dobbeltmoral i kvindernes krav på ligestilling. Bare det fakta, at der ingen kvinder er, der kæmper for mænds ligestilling? Det skal vi mænd da selv gøre, er svaret. Men, er mænd ikke børn af kvinderne og mener kvinder ikke, at de skal gøre en indsats for, at både deres døtre og deres sønner, får et godt liv? Høre dette gode liv ikke også sammen med, at man skal have det godt som voksne? Kvinder har mest kontakt til børnene, har de ikke, hvorfor er det så fædrene der, alene, skal sørge for, at sønnerne kommer til, at få samme muligheder, som døtrene?

Undskyld mig for, at skrive dette ord : LUDER. Det er et nedsættende ord, men hvad er LUDER egentlig udtryk for? Banalt og ligeud handler det om, at bytte sex og illusionen om kærlighed for penge. Hvad anderledes er der, når veluddannede kvinder, udelukkende deler deres krop og kærlighed med mænd, der kan betale for eksotiske rejser, caffe latten restaurant besøget, biograf turen og de dyre gaver?

Jeg vil gerne lige nævne, at jeg er 53år og, jeg har været igennem 2 giftemål, har 2 børn og har haft et utal af kærester og dates, så jeg har lidt førstehånds viden, om dette emne.

Her er andre "kategorier", hvor mænd har det dårligere end kvinder, er disse ikke også udtryk for en kønsforskel, ligestillings problematik?

Velfærdsstaten bruger 100 millioner kr. på kvinders behov versus 10 millioner kr på mænds behov pr. år (2015 tal).

Mænd lever mindre end kvinder.

Mænd er mest ensomme (undskyld, at jeg klynker ved, at skrive dette).

Flest mænd er kriminelle og lever med de ulemper det giver, fængsel, straffeattest m.m. men selvfølgelig fortjener de straf, det er bare fakta, at det er være, at være kriminel, end at være i arbejde, ikke - kriminel.

Flest mænd er i fængsel, og det er ubehageligt, at være i fængsel, jeg ved det.

Flest mænd begår selvmord, og det gælder også drenge, ligesom de fleste andre mande kategorier, også gælder drenge (kvindernes sønner).

Flest mænd er psykisk syge.

Flest mænd er narkomaner, ludomaner, alkoholikere (flest kvinder har spiseværgring).

Mødrehjælpen har stadigvæk ikke skiftet navn til Forældrehjælpen.

Flest mænd begår vold.Flest mænd er udsat for vold.

Flest mænd er hjemløse.

Mænd har ikke lovhjemmel på krisecentre.

Flest mænd har dødelige arbejdsulykker, og flest mænd dør i trafikken (nogle af disse er maskerede selvmord).

Når en mand klager over sine muligheder versus kvindens muligheder, så er han en klynker, når en kvinde klager, så er hun kvindelig.

Så, ja. Jeg klynker, men der er ingen kvinder, der laver debat om disse ligestillings problematikker, så, hvem skal ellers gøre det og,

kvinderne siger jo også, at det er fædrenes ansvar, at sørge for, at sønnerne har samme muligheder for sex, kærlighed m.m. Så, hvordan

Skal man ellers "kæmpe" for sønnernes ligestilling? Kærlighed og sex, er to meget høj prioriterede i menneskers verden, vi bliver tudet ørene

fulde, hver dag i tv og sange om kærlighed og sex.

Men, fakta er, at der er mange mænd, der ikke har råd til danske kvinders kærlighed.

Der er meget faktuelt rigtige i det du siger, men det betyder ikke at dine konklusioner er rigtige. Du har ret når vi taler politik på Christiansborg, der har feminister alt for meget magt og mænd bliver diskrimineret efter dansk lov.

- Kvinder blive altid primær forælde  og får derfor retten til at bestemmer eks. hvor barnet skal bo
- Af samme årsag får de laverer fængselsstraffe, jævnfør retsplejeloven
- De får forholdsvis flere plades på krisecenter (bemærk forholdsvis)
- Retten til at være i forsvaret, men ikke pligten
- Kvinder kan vælger om de vil have barnet eller abort, mænd har ingen indflydelse (begge have jo sex uden prævention, så de er 50/50 ansvarlige)

De ting er uretfærdig og det er ok at du føler harme over det. Det er forkret og umoralske på alle måder.

Når det gælder de private forhold, ud fra hvordan man vælger partner så stiller det sig noget anderledes. Sex og det at have en partner er jo ikke en ret, ligesom det ikke er en ret at få børn.

Det står enhver mand frit for ikke at give kinder det de vil have og så være enlige, og handler det kun om sex så kan du sparer sammen og benytte dig af prostituerede - det er som bekendt ikke ulovligt, selvom feminister prøver få det gjort ulovligt.

Desuden jo færre krav mænd stiller til kvinder, jo flere kan de så stille og omvendt. Mænd har de kvinder som de fortjener og kvinder har de mænd som de fortjener. Det er selv regulerende, så derfor kan man ikke bebrejde det modsatte køn noget, ligesom kvinder kun har sig selv at takke for de undskyldninger som går rundt og som kalder sig selv mænd. Disse regnorme har kvinder selv skabt, så derfor er det så få rigtige mænd tilbage.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ytringsfrihed for alle
For 3 timer siden, dna skrev:

Kvinder ønsker ikke ligestilling. De ønsker bare, ligesom alle andre, at rage til sig af goderne. Efter ligestilling rent faktisk blev aktuelt på praktisk taget alle punkter er dette blevet ret klart.

Jeg, mand, ønsker ikke, at rage til mig. Jeg har, hvad jeg begære, en lille Pippi Langstrømpe villa, med have, en cykel og det Danske velfærdssamfund lige ude for døren. Jeg ønsker nærhed, udveksling af kærtegn, fælles oplevelser, tosomhed, at gå hånd i hånd med en kvinde. Ægte kærlighed baseret på følelser og kropslig attraktion fraset materielle goder og status.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Story of my life. :whine:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind