Anklageren

Nu skal borgere til at gå langt for at komme af med deres affald

Recommended Posts

Anklageren

I Rudkøbing skal der indføres affaldsøer, som skal erstatte de kommunale skraldespande. Så skal borgerne sortere deres affald, og gå hen til det sted i byen, hvor det skal afleveres.

Jeg kan jo være ligeglad, men jeg forstår efterhånden ikke måden, man tænker på.

Jeg kunne forstå forringelserne, hvis skatten gik ned, men det gør den jo ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Måske kan det give arbejde til nogle flere hjemmehjælpere.:fløjt:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 12 minutter siden, Anklageren skrev:

I Rudkøbing skal der indføres affaldsøer, som skal erstatte de kommunale skraldespande. Så skal borgerne sortere deres affald, og gå hen til det sted i byen, hvor det skal afleveres.

Jeg kan jo være ligeglad, men jeg forstår efterhånden ikke måden, man tænker på.

Jamen helt enig og der er jo stribevis af eksempler på forringelser indenfor det offentlige uden anden begrundelse end effektivisering og endnu har vi ikke set skyggen af gevinsten !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt

Danmark er ved at blive "Djøfiseriet" og gevinsten forsvinder i skjulte løngodtgørelser. Bare en tanke!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Det giver vel ingen mening sådan klima/miljømæssigt.

hver enkelt borger skal fyre op i bilen/slide på vejene, frem for EN skraldevogn som kører rundt til ALLE?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 1 time siden, Anklageren skrev:

Det undrer ikke mig det mindste. Det danske samfund lever over evne og har gjort det længe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Hmm.. 

Har de en forventning om at skralde"problemet" bliver større eller mindre? :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt

Kommunen har vel en forventning om at spare penge. Så ideen første gang hos HD ejendomme i 2007 og de skrev at så var det billigere hos skraldefirmaet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind