Nationalisten

De danske domstole er igen til grin

Recommended Posts

Nationalisten
Skrevet (redigeret)

Sagen kort: 3 mennesker havde kastet en 4,6 kg stor sten ind i et hjem hvor personen kikkede ud af vinduet ved hoveddøren . Personen fik kraniebrud og kom meget slemt til skade. Personerne har tidligere fået en dom for vold og hærværk. Nu tænker i sikkert at det er noget meget slemt det de har gjort (og at de har lavet vold og hærværk før) derfor får de flere års fængsel. Men fordi Danmark er totalt til grin så fik de kun sølle 6 måneders fængsel. Man kan kun føle sig dum som borger der er tilhænger af retssamfundet over sådanne idiotiske lave straffe.

https://www.fyens.dk/odense/Offeret-fik-kraniebrud-Tre-maend-idoemt-faengsel-for-at-kaste-tung-sten-gennem-rude-i-hoveddoer/artikel/3323141

Redigeret af Nationalisten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 8 minutter siden, Nationalisten skrev:

Sagen kort: 3 mennesker havde kastet en 4,6 kg stor sten ind i et hjem hvor personen kikkede ud af vinduet ved hoveddøren . Personen fik kraniebrud og kom meget slemt til skade. Personerne har tidligere fået en dom for vold og hærværk. Nu tænker i sikkert at det er noget meget slemt de har gjort (og at de har lavet vold og hærværk før) derfor får de flere års fængsel. Men fordi Danmark er totalt til grin så fik de kun sølle 6 måneders fængsel. Man kan kun føle sig dum som borger der er tilhænger af retssamfundet over sådanne idiotiske lave straffe.

https://www.fyens.dk/odense/Offeret-fik-kraniebrud-Tre-maend-idoemt-faengsel-for-at-kaste-tung-sten-gennem-rude-i-hoveddoer/artikel/3323141

Jeg forstår ikke artiklen. 

Artiklen skriver at han blev ramt af glas for ruden i døren. Men siger også at han fik kraniebrud? (What gives? .. man får næppe kraniebrud af glasstykker)

Der står også at mændende ikke dømmes for hændelsen, men de dømmes for vold imod et kærestepar? - Hvad faen er op og ned? 

[...]

Mens anklageren ville have naboen straffet med ni måneders fængsel og de to fætre med et år, gik forsvarerne efter frifindelse. De kaldte beviserne utilstrækkelige og påpegede, at man ikke vidste, om man kunne se den 41-årige stå bag døren. Derfor kunne der højst være tale om hærværk, hvis der skulle dømmes.

Mændene blev frifundet for flere tilfælde af hærværk mod parrets hus, ligesom de blev frifundet for anklagerne om at have begået indbrud, mens den 41-årige og hans kæreste var på hospitalet. Til gengæld blev fætrene dømt for i forening at have begået vold og hærværk mod et par på en parkeringsplads ved Netto ved Blækhatten den 1. november. Her blev en mand slået i ansigtet, og en hammer kastet på parrets bil, efter manden havde blinket med lygterne for at få den ene af fætrene til at flytte sin bil.

[...]

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nationalisten
Zorglup

Det lyder da umiddelbart sindssygt ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt

Der står i artiklen, -> kiggede han ud gennem ruden i hoveddøren for at holde øje, og pludselig blev han ramt af glasstykker og den fire kilo tunge sten, som ramte ham i højre side af panden <-. Den er ikke så svær at forstå.

Manden og kæresten kører på hospitalet, efter at manden har fået en sten i hovedet og der mener parret, at fætrene har begået indbrud i deres hus.

Det med parret ved Netto forstår jeg heller ikke; men det kunne godt lyde som den 41årige og kæresten.

Jeg bor lige op af voldensmose i Odense og når Fyens.dk skriver den 43årige og et par fætre, ved vi lokale indfødte godt hvad det betyder.

Håber ikke jeg bliver beskyldt for rasisme - nazisme - dansker med den indre svinehund OSV osv

• Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten

Ganske normal procedure i Danmark at gerningsmænd forlader fængslerne før ofrene forlader hospitalerne !

• Synes godt om 3
  • Ked 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 11 minutter siden, fedt skrev:

Der står i artiklen, -> kiggede han ud gennem ruden i hoveddøren for at holde øje, og pludselig blev han ramt af glasstykker og den fire kilo tunge sten, som ramte ham i højre side af panden <-. Den er ikke så svær at forstå.

Manden og kæresten kører på hospitalet, efter at manden har fået en sten i hovedet og der mener parret, at fætrene har begået indbrud i deres hus.

Det med parret ved Netto forstår jeg heller ikke; men det kunne godt lyde som den 41årige og kæresten.

Jeg bor lige op af voldensmose i Odense og når Fyens.dk skriver den 43årige og et par fætre, ved vi lokale indfødte godt hvad det betyder.

Håber ikke jeg bliver beskyldt for rasisme - nazisme - dansker med den indre svinehund OSV osv

Det tror jeg ikke du skal være bange for da omtalte religion er kendt for sine nære fætter/kusine relationer !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 6 timer siden, Nationalisten skrev:

De skulle have nosserne skåret af og ti år i fængsel med daglig tortur og hårdt tvangsarbejde så danskerne kan blive lykkelige.

- eller som i Saudi Arabien, hvor de heller ikke er blødsødne og hugger hovedet af.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt
For 9 minutter siden, Anklageren skrev:

De skulle have nosserne skåret af og ti år i fængsel med daglig tortur og hårdt tvangsarbejde så danskerne kan blive lykkelige.

- eller som i Saudi Arabien, hvor de heller ikke er blødsødne og hugger hovedet af.

Du er en dødsens farlig mand Anklager, sådan gør man ikke i et retssamfund som det danske. ;)

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 12 timer siden, fedt skrev:

Du er en dødsens farlig mand Anklager, sådan gør man ikke i et retssamfund som det danske. ;)

Tro endelig ikke at han er alene med den holdning mr.fedt !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind