snoozz

"Skæve forhold"?

Recommended Posts

snoozz

Hej hvad synes i om "skæve" forhold?

Med "skæve" mener jeg:

kvinden er 50 år, manden er 23 år

Kvinden er ret rig, manden er kontanthjælpsmodtager.

Kvinden er 185 cm høj manden er 165 cm høj.

Kvinden vejer 120 kg, manden vejer 65 kg.

Eller med andre ord:

Forhold som falder uden for "normen" med at man er sammen med en på sin egen alder, eller typisk er kvinden 0-5 år yngre end en selv?

Jeg har selv haft sex med en på 59 år for et par år siden - jeg var 34 år der. Og hvis vi gik en tur i byen - bare i Netto fx, så troede folk sgu ar jeg var ude og handle med min mor!?

Og jeg har også datet en på 120 kg, skidesød pige, men er du vimmer folk gloede når vi gik ud for at købe ind sammen (fordi hun bare meget kraftig, og jeg er ret lille/spinkel i bygning).

Modsætninger mødes?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jemo

Jeg ved ikke om man overhovedet kan snakke om skæve forhold fordi en enkelt ting stikker ud fra normalen? Hvis folk overordnet set passer sammen, er forholdet vel ikke skævt selvom visse ting kan se spøjst ud.

Dine eksempler synes jeg dækker over meget forskellige situationer.

Jeg har svært ved at se at den 50-årige kvinde kan have et særligt ligeværdigt forhold til en mand på 23. Det kunne faktisk godt indikere et usundt forhold hvor den unge ”dreng” blev misbrugt.

En rig kvinde og en kontanthjælpsmodtager vil nok sjældent finde sammen, da det kunne indikere meget forskellige livssyn og tilgange til livet, men der kan da være undtagelser. Hvis kvinden følte at manden indeholdt noget som hun manglede, og ikke så et behov for at han arbejdede, så er alt da muligt.

Højden er reelt et af de mest latterlige kriterier. Statistisk set er mænd højest, men hvilken reel betydning her det for et forhold? Det ligger meget langt nede på min væsentlighedsliste.

Vægten er lidt i samme boldgade som højden. Det kan selvfølgelig indikere noget om forskellig livsstil, men i bund og grund er det jo bare fedt. Hende på 120 kg vejer måske pludselig kun 70 kg, mens manden pludselig vejer 90 kg på et tidspunkt i fremtiden. Måske vejede kvinden kun 60 da de fandt sammen. Vægt er ikke nødvendigvis en statisk ting der ikke kan ændre sig. Det tænker jeg ikke meget over, når jeg ser folk.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt

Manden så på sin 150kg kone og tænkte -> alt dette er mit og det er der ingen der kan komme uden om.

Undskyld frue, vil de ikke sidde ned, nu skal jeg hente en sofa.

Nå tilbage til emnet, alle skæve forhold er i orden, bare mennesker er glade for hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg mener at såkalte skæve forhold er OK jeg følger med i den Gambianske farm , råbånd , 24syv kl 03.05 til 04.00 jeg indstiller min Beocord 5500 til at optage det om natten og så høre jeg det om dagen , det handler om en 62 årige kvinde der får sig en 37 årige mand 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind