snoozz

Tror i hun elskede mig ?

Recommended Posts

snoozz

- eller bare udnyttede mig?

Nu ti år efter brud på et 15 år langt forhold, kan jeg se lidt mere objektivt på sagen uden følelser osv. Men nu bliver jeg helt i tvivl, om vi virkelig var dette unge lykkelige par, som jeg følte vi var den gang, eller om hun blot var en ekstrem god "skuespiller".?

Jeg var selv flytte tidligt hjemmefra (16-årig) og hun havde det heller ikke så godt hjemme hos sine forældre (mor der drak for meget, en far der slog og den slags), så vi flyttede sammen så snart det var fysisk muligt (i en 20 m2 ungdomsbolig). Men vi blev sammen, fik rækkehus, bil og så også barn ret unge (da vi var 22 og 21 år).

Men jeg kunne aldrig få hende til at tage en uddannelse, eller i det mindste et ufaglært job. På alle de 15 år, havde hun sammenlagt job i 5 mdr i Aldi.

Hun ville SÅ gerne have et barn nr 2. Jeg forsøgte at fortælle hende, at som vi boede er det urealistisk. Vores første barn havde allerede husets eneste værelse, vi sov i stuen på en sovesofa.  Så det ville kræve et større hus, der med større husleje, og dermed behov for mere indtjening end hendes kontanthjælp.

Man skulle så tro hun så ville forsøge sig enten med et job, eller starte på en uddannelse, ligemeget hvilken.

Men næh nej, først forsøgte hun at snyde mig, ved at fake at hun stadig tog P-piller- Købte dem stadig, men skyllede en ud i toilettet hver dag - så hvis jeg tjekkede pakken på toilettet så det jo ud som om hun stadig tog dem. Jeg følte mig mere og mere udnyttet, og hver gang vi havde sex føltes det som om, hun ikke ville have sex bare fordi sex er rart, men for at blive gravid.

Jeg på et tidspunkt ville hun bolle op til 4-5 gange om dagen, hvilket ingen mand kan holde til hehe.

Selve sexen var nu fantastisk nok. Men der var alligevel hele tiden den følelse af at, hun vil ikke have sex med mig fordi hun elsker mig, eller tænder på mig, eller bare elsker sex, næh fordi hun vil være gravid igen !

PS jeg elsker naturligvis vores datter som nu er 14 år, men det var sgu ikke lige sådan jeg havde ønsket min "familie" skulle se ud, splittet og vi kan knapt nok tale sammen nu, måske lige på en SMS, men så er det i enstavelses-ord og enkelte sætninger.

Hun har fået sit barn nr 2 og også nr 3 nu, men heldigvis ikke med mig !.

Min datter tager det heldigvis rigtigt flot at hendes familie er en "blandet landhandel" hun er en superstærk pige !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Men jeg kommer til at tænke på om hun mon nogensinde elskede mig ?

Eller var jeg blot et "kærkomment værktøj" - som gjorde det muligt for hende - ja alt fra flytte hjemmefra, til at få kørekort og børn - rent økonomisk og praktisk ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 9 minutter siden, snoozz skrev:

Nu ti år efter brud på et 15 år langt forhold, kan jeg se lidt mere objektivt på sagen uden følelser osv. Men nu bliver jeg helt i tvivl, om vi virkelig var dette unge lykkelige par, som jeg følte vi var den gang, eller om hun blot var en ekstrem god "skuespiller".?

Læg det bag dig, og kom videre.

Uanset om du har ret i din mistanke eller ej, så kan du ikke bruge det til en hujende fis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg kan da bruge det i forhold til et nyt forhold, spotte tegn på om kvinden VIRKELIGT elsker en, eller blot ens penge, bolig, muligheder osv.

Vil nemlig gerne finde en der ikke "tager mig" fordi jeg har penge men fordi der er ÆGTE kærlighed.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 5 minutter siden, snoozz skrev:

Jeg kan da bruge det i forhold til et nyt forhold, spotte tegn på om kvinden VIRKELIGT elsker en, eller blot ens penge, bolig, muligheder osv.

Vil nemlig gerne finde en der ikke "tager mig" fordi jeg har penge men fordi der er ÆGTE kærlighed.

Det vil i sig selv gøre forholdet vanskeligt, hvis du spotter efter tegn på, at hun ikke er, som hun skal være.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 6 timer siden, snoozz skrev:

Der er ikke to mennesker der er ens, så selv om din eks evt. kun ville have barn og evt. penge, og en  ny kvinde i dit liv vil det samme, så er der ikke stor sandsynlighed for, at der vil være de samme tegn.

Men du bestemmer jo selv hvor mange penge du vil bruge på en kæreste, og du kan jo lade være med, at fortælle hende hvad du har.

Og hvis både du og den nye kæreste er i en alder hvor det kan være realistisk at få børn, og du ikke vil have nogen, så kan du jo bruge kondom eller lade dig sterilisere.

Vi kan ikke gardere os mod alting.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Ja du har helt ret i alt du lige skrev GG.

Ingen har tvunget mig til hverken at bruge penge eller få børn.

Og ja det er stadig realistisk at  få børn i min alder (er kun 37 så en hvis hun er 24-40 år også for hende)

Du har også ret i at jeg jo bare kan lade mig selv sterillisere, men jeg er ikke helt sikker på at jeg ALDRIG vil have børn igen, hvilket også er min pointe:

Jeg elsker min datter og har altid gjort det, og ville ikke for noget i verden undvære hende.

Problemet er kun når kvinder får børn uden man har talt om det. Hov nu er jeg gravid lev med det ? - agtigt.

Man kan argumentere for alt muligt, det er kvindens krops osv, men det er sgu ogås MANDENS LIV som bliver helt fundamentalt ændret.

Det er fint at folk vil have børn, for ellers ville mennesket jo uddø som race !.

Men jeg forstår ikke at det skal være hemmeligt.

Om man er gravid

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Faktisk var jeg slet ikke imod at få et barn. Det er altid dum når man kun er 16-17 åt j, men jeg var ikke decideret imod det,

Min pointe er at jeg aldrig var imod hende med at få børn eller hvor mange. Kun at jeg mente det bar et forkert tidspunkt og mængden af børn.

Optimalt vil hun nemlig gerne have 4 børn, men over 2 så må jeg sgu "melde mig ud") gg.. og nu har har hun så 3 børn, 1 er min, 1 er hendes med en ny kæreste, og 1 er hendes lillesøsters.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 3 timer siden, snoozz skrev:

Problemet er kun når kvinder får børn uden man har talt om det. Hov nu er jeg gravid lev med det ? - agtigt.

Det er hvad der kan ske når to mennesker, af hver sit køn, har sex.

Du får det til at lyde som om, at det kun er kvindens beslutning, om der skal være et barn eller ej, men manden bestemmer da selv hvem han har sex med, og han har altså mulighed for, at bruge et kondom.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jovist kan man som mand konsekvent bruge kondom. Men det er jo netop problemet. Hvis man har haft sex med samme person, og KUN denne person i årevis.

Så gør kvinden jo det til "sin egen beslutning" at der kommer et barn.

Hun bør da i al fald oplyse manden om - uanset grunden - at hun er stoppet med P-piller - og at kondomer derfor fremover er nødvendige hvis man vil undgå graviditet. Ikke bare forsætte som hidtil og derfor bliver gravid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind