Gubii

Muslimer?

Recommended Posts

Anklageren
For 3 timer siden, Gubii skrev:

Når jeg skriver "vi", så mener jeg selvfølgelig os som stemmer på De Radikale. Så vælgerne er enige i, at vi skal have en ny retning for Danmark i udlændinge politikken. Vi skal have flere muslimer ind, og vi skal have lempet alle udlændinge stramningerne som DF spiser kage over at have gennemført.

Hvad mon der kommer til at foregå i den virkelige verden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 6 timer siden, Gubii skrev:

De Radikale havner ikke under spærregrænsen, partiet står til en stor valgsejr. Mette Frederiksen bliver ikke statsminister, uden at vores udlændinge krav bliver opfyldt. Det skulle da lige være for, at hun tager skridtet fuldt ud, og laver en regering sammen med DF. Dette kræver dog også et tredje parti som skal med i dette skræk scenarie, og hvem havde du tænkt dig dette skulle være?

Jeg gætter og håber på du kommer til at se dig om efter et nyt parti efter valget, men ellers er det skam sandsynligt at DF og S finder fælles fodslag og om de behøver et parti mere vil tiden vise !

Redigeret af Patrioten
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren

Gubbi er ikke en anonym person

Hvordan vil i bedømme lovligheden, hvis en person falsk antager en "juridisk persons" identitet for at skade ham på nettet?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 57 minutter siden, Anklageren skrev:

Hvordan vil i bedømme lovligheden, hvis en person falsk antager en "juridisk persons" identitet for at skade ham på nettet?

Det er ingen hemmelighed, at der på den anden debat med et lignende navn har været problemer med drillepinde, der udgav sig for at være andre brugere. Du har jo selv været udsat for det. Jeg har også prøvet det. Og nu er det så GuBBi´s tur.

Jeg gad også godt vide, hvor grænsen går for, hvornår man må udgive sig for at være andre.

Hvornår er man en anonym internetperson og hvornår er man en ægte, juridisk person?

Jeg og du står f.eks. ikke frem med navn, nej. Men det gør f.eks. GuBBi jo indirekte, da man kan finde hans navn, hvis man forstår, hvordan man skal. Og så er han jo ikke anonym mere.

Nu kunne de fleste af os jo godt se, at det ikke er den ægte GuBBi. Men der var jo nogle herinde, der hoppede på den - af den simple grund, at de ikke kender GuBBi´s stil (da de ikke har været på d-d). Og det mener jeg, et problematisk, da han så blev tillagt nogle holdninger og ytringer, som jeg er sikker på, at han ikke selv ville stå inde for.

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 50 minutter siden, Anklageren skrev:

Tror desværre, at på internettet kan vi alle være Lars Lykke Rasmussen, til daglig.  Der skal seriøse anklager til for at bevise det modsatte, og så er det ikke bare mere en anonym person eller anklage, så er det anklager du skal holde op imod noget der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 8 minutter siden, Lucianone skrev:

Det er ingen hemmelighed, at der på den anden debat med et lignende navn har været problemer med drillepinde, der udgav sig for at være andre brugere. Du har jo selv været udsat for det. Jeg har også prøvet det. Og nu er det så GuBBi´s tur.

Det kan ikke sammenlignes, for Gubbi er som jeg skrev ikke en anonym person - men en person hvis økonomiske interesser skades (selvom de selvfølgelig ikke er store).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 10 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Tror desværre, at på internettet kan vi alle være Lars Lykke Rasmussen, til daglig.  Der skal seriøse anklager til for at bevise det modsatte, og så er det ikke bare mere en anonym person eller anklage, så er det anklager du skal holde op imod noget der.

Det gik jo ikke godt for Falck.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 6 minutter siden, Anklageren skrev:

Det gik jo ikke godt for Falck.

Så må du trække personen i retten :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 5 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Så må du trække personen i retten :)

Da ikke mig. Jeg debatterer bare lovligheden :D

Falck sagen drejede sig om mange millioner - så dette er en ultra light udgave - men ligner ellers en del.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gubii
On 13.2.2019 at 22:03, Patrioten skrev:

Jeg gætter og håber på du kommer til at se dig om efter et nyt parti efter valget, men ellers er det skam sandsynligt at DF og S finder fælles fodslag og om de behøver et parti mere vil tiden vise !

Det tyder alt på, at S og DF bliver nød til, da DF i alle meningsmålinger har tabt ca. 5-6 % point, som pist er gået andre steder hen. Nye Borgerlige har fået ca. halvdelen og rester er dels hoppet tilbage til S og andre partier. Om de så kan finde sammen med SF som er gået frem, er nok mere tvivlsomt. Jeg tror stadig ikke, at man kan komme udenom De Radikale i rød blok, hvis man vil danne en regering Mette Frederiksen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind