Leonidas

Nationalisme, godt eller dårligt? Hvad er egentligt definitionen?

Recommended Posts

Anklageren
For 24 minutter siden, Leonidas skrev:

De kaldte mig racist. Alt jeg ønskede var for mine børn at vokse op i den verden mine forældre oplevede.

Langsomt begyndte jeg at hade dem...

Det er der nok ikke noget at gøre ved, for man kan ikke skrue tiden tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas
For 8 minutter siden, Anklageren skrev:

Det er der nok ikke noget at gøre ved, for man kan ikke skrue tiden tilbage.

fifties-familysm.jpg&f=1

Hvad blev der af fremskridtet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt
For 4 timer siden, Anklageren skrev:

- eller den ældre blege kvinde med kommunefarvet hår der forskrækket kikker på ham her

Aptopix%20Medical%20Center%20Shooting

Først tager vi os af vores egne og når vi så har overskud i kassen, tager vi os af de andre.

Hvis du har små børn Anklager, tager du dig først af dine egne børn og så fodrer du naboens børn.

Redigeret af fedt
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 7 timer siden, modpol skrev:

Man kan sige at en dansker betegner en person fra Danmark. Det består så er flere ting afhængig af sammenhængende. Indbyggerne, danske statsborgere, personer af dansk oprindelse eller personer der føler et kulturelt tilhørsforhold til Danmark.

Men det at sige at man ikke er dansker, selvom man er indbyggerne og danske statsborgere blot fordi man ikke er af dansk oprindelse, er racistisk og er en selektiv definition på hvad det vil sige af være Dansk, som bygger på raceideologi.

Jeg er da komplet ligeglad med race, men nogle mennesker opfører sig så dårligt og udansk at de aldrig burde være forsynet med et statsborgerskab og desværre bliver der flere og flere af dem hvilket betyder at folk efterhånden tror at en sådan opførsel  også er dansk !

Det er ingen hemmelighed at en bestemt religion også i denne henseende er massivt overrepræsenteret !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt

Som skrevet før, bor jeg op af voldensmose og der er mange flere muslimer end danskere i gadebilledet. Når muslimer er i overtal, opfører de sig meget dårligt over for danskere.

Når der bor et par muslimer i en lille by, opfører muslimerne sig rigtig pænt over for danskeren. Hvorfor den forskel i opførsel?

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lilo Malaika
For 1 time siden, fedt skrev:

Som skrevet før, bor jeg op af voldensmose og der er mange flere muslimer end danskere i gadebilledet. Når muslimer er i overtal, opfører de sig meget dårligt over for danskere.

Når der bor et par muslimer i en lille by, opfører muslimerne sig rigtig pænt over for danskeren. Hvorfor den forskel i opførsel?

Flokmentalitet, I guess!!! Som sjakaler, der jager i flok, ikk'.....

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 1 time siden, fedt skrev:

Flokmentaliteten er altafgørende i denne religion og derfor er en muslim på tomandshånd altid ganske rar, hvorimod han skal vise sig hvis der er andre muslimer tilstede !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 22 timer siden, Leonidas skrev:

fifties-familysm.jpg&f=1

Hvad blev der af fremskridtet?

Fremskridtet er designet til at transportere folk langt

_71272660_71272659.jpg

hestevogn.jpg

Der var engang, hvor det tog sin tid, og det satte nogen naturlige grænser.

Verden udvikler sig hastigt, og det er ikke kun samfærdselsmidlerne der ændres. 

Vi følger bedre med i, hvad der sker i verden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind