snoozz

Uddannelse er ikke altid godt !

Recommended Posts

BenniM
For 12 timer siden, Entrelac skrev:

Tjaaa, det var jo ikke mange.:wacko:

Føj for en grim måde, at måle sin succes på.:badr:

Og i degraderer mennesker til "emner". Endnu mere :badr:

Sammen med mine kollegaer driver vi en forretning. Hvis vi ved kontraktindgåelse får at vide fra ledelsen i kommunen at vores opgave er at reducere sagsbehandlernes arbejdsbyrde, så kommunen ikke skal have så mange ansatte, så er det det vi gør. Som en kommunal direktør sagde, så skal det ikke være sjovt at lægge samfundet til last og den holdning tror jeg du finder støtte til på højeste plan - i Folketinget.

Trådens emne er uddannelse og vi er alle psykoanalytikere suppleret med online kurser fra forskellige universiteter f.eks. Hamilton University og Tri-Valley University selvom det efterhånden er nogle år siden. Vi ved hvad der skal til og hvilken virksomhed kan lade være med at være tro imod kunderne målsætning og overleve?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg var nu aldrig i tvivl om at jeg skulle noget med butik/handel. Lige siden jeg var lille drømte jeg om at blive direktør for NETTO gg.

Så havde jeg "frugt-boden" i skolen. Mit fritidsjob var på en grillbar osv, så kundekontakt var jeg vant til ;)

Problemet nu er bare at der næsten ingen fysiske computerbutikker findes mere, (i al fald ikke i nærheden af mig som det ville være realistisk at komme til og fra hver dag).

Og hvis jeg søger i alm butikker, som Fakta, Spar, Rema1000, Kvickly osv, så er jeg "overkvalificeret" - de vil kun have ufaglærte eller unge, pga lønnen.

Så for mig, ville jeg faktisk hellere have "sparet" de 5 år i uddannelse, og arbejdet ufaglært hele tiden !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
1 time siden, BenniM skrev:

Sammen med mine kollegaer driver vi en forretning. Hvis vi ved kontraktindgåelse får at vide fra ledelsen i kommunen at vores opgave er at reducere sagsbehandlernes arbejdsbyrde, så kommunen ikke skal have så mange ansatte, så er det det vi gør. Som en kommunal direktør sagde, så skal det ikke være sjovt at lægge samfundet til last og den holdning tror jeg du finder støtte til på højeste plan - i Folketinget.

Trådens emne er uddannelse og vi er alle psykoanalytikere suppleret med online kurser fra forskellige universiteter f.eks. Hamilton University og Tri-Valley University selvom det efterhånden er nogle år siden. Vi ved hvad der skal til og hvilken virksomhed kan lade være med at være tro imod kunderne målsætning og overleve?

I mine øjne er der forskel på, om man skal sørge for at noget ikke skal være sjovt, og på at drive mennesker ud i selvmord.

Jeg vil da håbe for dig, at du fortsat kan se dig selv i øjnene, også om 20 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 22 timer siden, EmoJanice skrev:

Jeg er enig. Min mor som bor i udlandet syntes ikke at jeg skulle droppe ud af skolen efter 9. klasse og under en ferie i USA, prøvede hun at få mig "genopdraget" til at tage en uddannelse. Jeg blev mod min vilje sendt på en overlevelsestur og havde hos nogle gale mormoner i udlandet som mishandlede mig.

Jeg arbejder i Netto. Jeg er ufaglært. Jeg er tilfreds med mit liv og kunne ikke ønske mig andet.

Man ser for meget ned på folk. Vi kan ikke alle arbejde i bankerne og kanalisere sorte penge til Europa. Jeg læste sågar om en mor som havde en datter som ville være damefrisør så hun fik samme tur som mig. Hvad er galt med verdenen?

Define Normal

Jeg mødte manden på billedet in Central park, jeg mente at det var forfærdeligt arbejde han lavede, han tjente godt i sommertiden, og han synes at det var rigtigt sjovt at kigge på alle de andre igennem hestens næse 😀

Når han var træt eller for varmt gik han hjem uden hans høje hæler

New York nr 6.jpg

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind