Ancia

Dating og krognisk sygdom?

Recommended Posts

Ancia

Ja, som nogle af her ved, har jeg en krognisk sygdom. Jeg er ikke påvirket af den i hverdagen, i forhold til arbejde osv, har den ingen betydning.                 - Men jeg tror ikke, jeg kan få mine egen børn. 

som I også ved, er jeg ved at date lidt, men jeg synes, det er svært, hvem er det, man skal skrive til....

Jeg elsker børn, og jeg vil gerne tage mig at andres, fx fra tidligere forhold eller være plejefamilie...-,SÅ det betyder ikke, at jeg ikke vil have dem. - Faktisk kan jeg ikke forestille mig et liv Uden...

Adoption er desværre ikke en mulighed, da der er regeler omkring, hvad man må “fejle”. 

Mit spørgsmål er, hvem skal jeg vælge at date?

-Folk der har børn? 

-Dem der gerne vil have børn og håbe på, de ser det lidt breddere, og er med på noget alternativt ift. det?

-Eller mænd uden børn, som ikke vil have dem....?

Nogen har jo stående på deres profil, at de ønsker børn....? 

Jeg sås med en for fire måneder siden. Vi kunne snakke sammen i timevis, men han snakkede indirekte meget om børn..., så jeg valgte at trække mig på et tidspunkt uden af fortælle ham det..., det var muligvis en forkert beslutning fra  min side...? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Som jeg forstår det, så er du ikke helt sikker på, at du ikke kan få børn og, at du vil være ked af, at skulle undvære børn.

I så fald synes jeg helt klart du skal undgå dem, der ikke vil have børn.

Derudover tror jeg ikke du skal begrænse dig.

Det er muligt, at du møder en mand, der som udgangspunkt vil have børn, men som ender med hellere at ville dig, uden børn, end en anden kvinde, med børn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sortey

Man kan på mange måder have bedre forhold, uden børn , mere intimt , og tæt , så børn er ikke nøgle til forhold,  det noget der kan komme hvis begge vil , men slet ikke en grundsten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind