snoozz

Er jeg pædofil?

Recommended Posts

snoozz

Jeg er nu med vilje begyndt at score kvinder som er enten min egen alder (sidst i 30´erne) eller 5-10 år ældre.  Det er sgu også lidt sjovere med en kæreste der har sin egen bolig og normal indkomst, end en som er på SU og bor enten hos sine forældre endnu, eller på et kollegie GG.

Men er DE så pædofile - dem jeg så scorer. Altså når de helt tydeligt tænder på nogen som er Meget yngre end sig selv ( visse tilfælde så stor aldersforskel at de kunne være min mor) ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 22 minutter siden, modpol skrev:

Nej det er repræsentativt demokrati, du må lige for styr på virkeligheden.

- og der er de taburetliderlige, og vedtager helst ikke noget, som forhindrer genvalg.

Det lyder også, som om jeg er mere glad for Danmark, end du er.

Jeg vil alligevel være glad, hvis du kan overbevise mig om, at der er et andet land, der er bedre - for det er ikke perfekt.

Kan du det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 16 minutter siden, snoozz skrev:

Jeg er nu med vilje begyndt at score kvinder som er enten min egen alder (sidst i 30´erne) eller 5-10 år ældre.  Det er sgu også lidt sjovere med en kæreste der har sin egen bolig og normal indkomst, end en som er på SU og bor enten hos sine forældre endnu, eller på et kollegie GG.

Men er DE så pædofile - dem jeg så scorer. Altså når de helt tydeligt tænder på nogen som er Meget yngre end sig selv ( visse tilfælde så stor aldersforskel at de kunne være min mor) ?

Nej du skal skelne mellem børn (prepubertet) og voksende med stor aldersforskel.

En mand på 118 år som er sammen med en pige på 18, er ikke pædofile, han er blot en gammel gris :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 16 minutter siden, Anklageren skrev:

- og der er de taburetliderlige, og vedtager helst ikke noget, som forhindrer genvalg.

Det lyder også, som om jeg er mere glad for Danmark, end du er.

Jeg vil alligevel være glad, hvis du kan overbevise mig om, at der er et andet land, der er bedre - for det er ikke perfekt.

Kan du det?

Jeg var ikke klar over det var en konkurrence om at være mest glad for Danmark og at det betyder at være enige i den førte  politik, hvordan vil du objektivt måle det?

Jeg har ikke noget ønsker om at overbevise noget om at et andet land er bedre, men det kan da ikke udelukke at Norge er bedre og bedre stillet end Danmark, for at give et eksempel - eller måske Schweiz.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 2 timer siden, snoozz skrev:

For at man kan tale om pædofili skal der være børn involveret.

Da folk over 18 ikke er børn, kan vi derfor aldrig kalde det pædofili uanset aldersforskellen, hvis begge parter er over 18.

Som en anden bruger svarede, så en 80-90 årig, der er sammen med en 18-20 årig, kan måske kaldes en gammel gris. Men ikke pædofili. Da den 18-20 årige stadig ikke juridisk set er et barn.

I øvrigt kan vi jo diskutere, hvem der udnytter hvem i sådanne forhold. Hvis en så ung person viser interesse i en gammel person, kan der ofte være tale om økonomiske interesser. Og den 80-90 årige er måske ligefrem gået i barndom igen af senilitet, så er det lige før, at den unge person er mere pædofil end den gamle he he

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind