snoozz

Er jeg pædofil?

Recommended Posts

snoozz

Jo det har du da helt ret i. Men alt det som ingen ved, det har ingen ondt af...!

Min daværende kæreste var på familiebesøg i den anden ende af landet imens, så hun vidste, og ved stadig intet om mit "sidespring".

Men stadig dårlig stil ja. Men når man er ung og 18 år og liderlig hele tiden, så er det sgu svært at sige nej til en sød pige, især når ens egen kæreste er udenbys, så man kunne ikke bare køre hjem og putte med hende jo ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 2 timer siden, modpol skrev:

Så det skal være lovligt at over for rødt, for stærk, af stjæle og myrde? Fordi de forbud overholds ikke.

Du kan ikke bilde mig ind, at danskerne myrder nogen, hver gang de får lyst, fordi de ikke respekterer forbuddet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 2 timer siden, modpol skrev:

Så det skal være lovligt at over for rødt, for stærk, af stjæle og myrde? Fordi de forbud overholds ikke.

Du kan ikke sammenligne æbler og pærer , det burde du vide.

At man træder på speeder og får en bøde for 10% overtrædelse, og er jo ikke strafbart, kun med en bøde for overtrædelse af denne paragraf.
(Færdselslov og straffeloven er altså forskellige love)

At sammenligne drab og mord, med små forseelser er ikke engang noget som fortæller nogen at overdrivelse fremmer forståelse, for den er helt malplaceret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 47 minutter siden, snoozz skrev:

Jo det har du da helt ret i. Men alt det som ingen ved, det har ingen ondt af...!

Min daværende kæreste var på familiebesøg i den anden ende af landet imens, så hun vidste, og ved stadig intet om mit "sidespring".

Men stadig dårlig stil ja. Men når man er ung og 18 år og liderlig hele tiden, så er det sgu svært at sige nej til en sød pige, især når ens egen kæreste er udenbys, så man kunne ikke bare køre hjem og putte med hende jo ;)

Det er jo problemet i sagens natur, det er ikke kærlighed det er blot dyrisk drift og manglende selvbeherskelse. Og som du selv siger var du kun 18, når man er så umoden som 18 åriet, hvorfor så tror at en på 15 er moden nok til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 29 minutter siden, Anklageren skrev:

Du kan ikke bilde mig ind, at danskerne myrder nogen, hver gang de får lyst, fordi de ikke respekterer forbuddet.

Det er heller ikke alle det har sex hver gang de har lyst til det, det er der slet ikke kvinder til rådighed nok til :)

Pointen er blot, at dit argument er helt fejlagtigt. Man kan ikke undlade at lovgive, fordi mange vil bryde loven, der er andre og større hensyn at tage. Og det gør vi i mange andre sammenhæng.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 25 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Du kan ikke sammenligne æbler og pærer , det burde du vide.

At man træder på speeder og får en bøde for 10% overtrædelse, og er jo ikke strafbart, kun med en bøde for overtrædelse af denne paragraf.
(Færdselslov og straffeloven er altså forskellige love)

At sammenligne drab og mord, med små forseelser er ikke engang noget som fortæller nogen at overdrivelse fremmer forståelse, for den er helt malplaceret.

Om der er tale om bøde eller fængsel, har ikke noget med straffelov eller andet lov at gøre, det er alene et spørgsmål om stafferamme. Du behøver ikke belære mig om færdselslov og straffeloven, jeg har arbejdet med det, i en del år.

Det er malplaceret, når det jeg sammenligner er princippet om at undlade at lovgive fordi loven brydes, jeg kunne have valg andre eksempel hvis du synes det er mere passende. Det kunne være vores love om euforiserende stoffer, det kunne være den seksuelle lavalder som jo i praksis ikke overholdes i de fleste tilfælde, fordi folk undlade at anmelde forholdende.

Vi stoppe ikke med at lovgive fordi at loven så ikke overholdes, vi gør det for at kunne sætte ind når den brydes og fordi det at bryde den er skadeligt for den enkelte, ofre eller samfundet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 4 minutter siden, modpol skrev:

Det er heller ikke alle det har sex hver gang de har lyst til det, det er der slet ikke kvinder til rådighed nok til :)

Det er på grænsen til sexistisk nedladende overfor det modsatte køn, bare så du lige begrænser dit ego der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
Lige nu, modpol skrev:

Om der er tale om bøde eller fængsel, har ikke noget med straffelov eller andet lov at gøre, det er alene et spørgsmål om stafferamme. Du behøver ikke belære mig om færdselslov og straffeloven, jeg har arbejdet med det, i en del år.

Når du trækker paralleler som tidligere, så har du vist misforstået det du arbejdede med og måske derfor omtalt i datid, for det var godt nok ikke særligt fornuftigt skrevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
Lige nu, DenBruneMunk skrev:

Det er på grænsen til sexistisk nedladende overfor det modsatte køn, bare så du lige begrænser dit ego der.

Lær at forstå en smiley, ironi og overdrivelse fremme forståelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
Lige nu, modpol skrev:

Lær at forstå en smiley, ironi og overdrivelse fremme forståelsen.

Lær at brug en smiley med respekt. Tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind