Forsvarsadvokat

Forum

Recommended Posts

Entrelac
For 4 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Præcis, og min mistanke gik på dette fiske alias som lyder til at være efter andre her på forum.

For mig virker det som om, a nogen vil have "fårene tilbage i folden".

For 3 timer siden, Zorglup skrev:

Roflmao !
Det er faktisk nemt. Snak ordentligt = No problemo ;)

Præcis. Hvor svært kan det være.

For 16 minutter siden, homofaber skrev:

Der sker nu det samme her, som der skete på d-d i sin tid da SOL blev nedlagt. En masse intriger og personfnidder fra en helt anden debatside kom som en tsunami og ødelagde siden - til stor irritation for os, der ikke gad høre på det. Nu sker det samme for de eksisterende brugere her på siden, som ikke aner, hvad det handler om. Det er simpelthen så dårlig stil og respektløst over for de eksisterende brugere her på siden, at de skal trækkes med ned i alt den mudderkastning.
En løsning kunne være at slette, låse og forbyde alle debatter, der handler om d-d. Lidt ekstremt måske, men det er nok det eneste, der virker.

Måske oprette et underforum til den slags bævl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 4 timer siden, Gubii skrev:

Ja, du kan have en pointe i det du skriver her. Dog ved jeg, at der på d-d er adskillige dobbeltprofiler og stråmandsfigurer, og disse er stort set kommet herover på dd sammen. Men det er så op til moderatorerne her at vurdere om hvem det er, og så handle derefter?

Hvorfor et det dog så vigtigt for dig, at informere os om alt det bævl der er på d-d?

Tror du ikke, at moderatorerne, og brugerne, på jubii-debatten selv kan klare §'erne hvis behovet opstår?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
1 time siden, Entrelac skrev:

Hvorfor et det dog så vigtigt for dig, at informere os om alt det bævl der er på d-d?

Tror du ikke, at moderatorerne, og brugerne, på jubii-debatten selv kan klare §'erne hvis behovet opstår?

Jeg synes, det er lidt irriterende (ikke meget) - at de falske beskyldninger om at jeg er Tigermanden - nu er fulgt med herover, så jeg foretrækker også, at det blev modereret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 2 timer siden, Anklageren skrev:

Jeg synes, det er lidt irriterende (ikke meget) - at de falske beskyldninger om at jeg er Tigermanden - nu er fulgt med herover, så jeg foretrækker også, at det blev modereret.

I øverste højre hjørne af et indlæg står der "anmeld", brug dette og anmeld det som hetz.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
1 time siden, Entrelac skrev:

I øverste højre hjørne af et indlæg står der "anmeld", brug dette og anmeld det som hetz.

OK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 9 timer siden, Gubii skrev:

Ja, du kan have en pointe i det du skriver her. Dog ved jeg, at der på d-d er adskillige dobbeltprofiler og stråmandsfigurer, og disse er stort set kommet herover på dd sammen. Men det er så op til moderatorerne her at vurdere om hvem det er, og så handle derefter?

Du har ret i, at der har været en stor tilgang af brugere fra d-d. Det har overrasket mig, for jeg havde indtryk af, at de derovre mente, at når jeg og et par andre var skredet, så ville alt blive den rene idyl. Det skete ikke. Hvorfor mon? (Måske fordi det ikke var os, der skred, der var problemet...). Nogle mente, at jeg var problemet. Så skred jeg, men der var stadig ballade. Nogle mente, at Anklageren var problemet. Så skred han også. Og der var stadig ballade derovre. Så var det åbenbart hverken jeg eller Anklageren, der var problemet.😀(Jeg mener, at problemet var og er trådsabotørerne og stalkerne derovre, som får for lang snor af moderator).

Jeg synes dog, at vi som udgangspunkt bør give alle en chance. Jeg er frisk på at glemme gammelt nag og se, om vi ikke kan få en bedre tone herinde. Så tager vi den derfra og ser, hvordan det udvikler sig.

Fordi der netop modereres mere konsekvent herinde, tror jeg, at det nok skal gå bedre her end på d-d.

Jeg brugte på d-d nogen energi på at udstille mobberne, stalkerprofilerne og trådsabotørerne. Men det var fordi, jeg følte, at mod derinde lod dem køre forum ned med deres evindelige trådafsporinger og trollerier. Og da mod ikke reagerede selv efter mange henvendelser, måtte jeg ligesom tage sagen i egen hånd og udpege dem, som jeg mente ødelagde debatten. Nemlig trådsabotørerne, mobberne og stalkerne.

Dersom jeg har fidus til, at det ikke vil komme så vidt herinde, gider jeg ikke som udgangspunkt afsløre disse profiler her. Fordi faktisk synes jeg, at de nytilkomne overordnet set har opført sig pænt indtil nu. Selv dem, jeg havde et par kontroverser med. Så derfor gider jeg ikke puste til ilden. Lad os se, om vi ikke kan få det til at køre bedre herinde. Skulle det alligevel gå skævt, vil jeg prøve at vise mods tillid og lade dem løse problemerne. Men så langt kommer det forhåbentligt ikke.

Jeg oprettede kun tråden om, at jeg ikke er Irving, fordi jeg havde behov for at modsige alle de fejlagtige påstande, der var fremme på d-d om, at jeg skulle være ham Irving - og jeg gad ikke oprette en ny bruger derovre bare for at sætte dét på plads, da jeg betragter mig som færdig med det forum (har givet det alt for lang snor og nu gider jeg det ikke mere). Jeg skrev også, at jeg godt kunne forstå, hvis man herinde på dindebat ikke gider høre om d-d. Så derfor var jeg også indforstået med, at min tråd kunne blive lukket eller slettet. Det er den så ikke blevet endnu, men jeg er som udgangspunkt enig i, at vi ikke bør bruge for meget tid og energi herinde på den gamle debat. Men nu er diskussionen ligesom i gang her, så prøver jeg så sagligt som muligt at bidrage lidt. Siden mods alligevel ikke har låst tråden endnu. Det må jo være op til dem, hvornår de mener, at diskussionen om d-d må stoppe....

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 49 minutter siden, Anklageren skrev:

OK

Vi tænker, og der kan komme en afgørelse ud af det. Kan ikke selvstændigt vælge her, og synes @Debat Høvding er allerede påmindet om dette emne men tror ikke der er så høj aktivitet på påmindelserne der :) Så tålmodighed, og ignorer så personen indtil da, så er skaden sikkert mere præcis, når man ignorere dem.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Vi låser emnet

Lad os slå fast at det ikke er imod ordensreglerne, at have flere profiler. 

Det er dog imod reglerne at debatterer andre debattører imod deres vilje. Oplever I noget som strider imod reglerne, så anmeld det - alle anmeldelser tages seriøst. 

God aften til jer alle

ThomasSneum

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.