Forsvarsadvokat

Forum

Recommended Posts

DenBruneMunk
For 36 minutter siden, Gubii skrev:

I må selv afgøre om dobbeltprofiler er ok her.

Kan ikke se problemet, eller hvad du gør det til.

Nogle forum har moderatorer under anden profil navn til moderering og anden til snak og debat.

Så er der dem som vil tale kinky i en profil, og andre politik i anden og måske noget helt andet i deres eget navn. 

Så er der klart dem som troller og dem som kun vil andre noget andet end godt, det er så der reglen træder ind.

Ellers slå dig løs, festen er startet hvis det er din gimmick, og selskabet kræver du skal/vil det.

Måske er jeg Convex, og elsker at debattere imod mig selv :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
Skrevet (redigeret)
For 4 timer siden, Gubii skrev:

Så synes jeg du skulle prøve at læse her i dette link, at det passer hvad jeg skriver. Der findes adskillige stråmandsfigurer og dobbelt profiler her i dette forum. De kommer fortrinsvis fra d-d forum:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=9245.0

"DerRudi: Bare lige en interessant meddelelse til Lyjse, ak31 og andre her på debatten, som allerede for et par år siden var med til at afsløre og siden fastholde, at den tidligere brovtebande-anfører, Anklagerenvar og er den samme som Tigermanden. Altså var det ikke ved siden af, når vi lidt hovedrystende over dette pjattede skuespil kaldte ham 'TIGERKLAGEREN'."

Så du må igang med at bortvise en hel masse fake profiler?

Det har den rigtige Gubbi modereret, så du beviser selv - at du ikke er Gubbi - fordi du nu skriver noget andet her.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=9245.msg129033#msg129033

Redigeret af Anklageren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Jeg mener, at min holdning til alt det, er stadig uændret.

Lad dog ting ligge på andet forum og stop det med at trække det herover, det er på grænsen til at man vil gøre noget voldsomt :)

Det er ikke relevant for færden her, indtil andet er sagt, så lad det andet forum og dets liv forblive der.  For mig, lyder det snart lidt a'la gammel her, til nyt kvindeforums tilblivelse og de har også en debat tråd om det gamle forum flere år efter. Unødvendig, hvis debatten ikke foregår på stedet hvor problemet er. Det er lidt som hvis man ikke kan konfrontere personen selv, så går man bag ryggen på dem, og det er tegn på svaghed ikke styrke.

Måske går @Debat Høvding ind og giver sit besyv med på denne type debat og måske ligefrem dobbelt roller på samme forum, uden hetz, som nok allerede er forklaret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Det er ikke imod ordensreglerne at have flere profiler.
Bruges profilerne til obstruktion eller hetz, så bortvises brugeren efter nedenstående regelsæt.

Advarselspoint
Overtrædes ovenstående ordensregler, så modtager du et advarselspoint. Et advarselspoint udløber efter 12 måneder, hvorefter det automatisk forsvinder igen. I visse tilfælde gives en advarsel uden at der tildeles et advarselspoint. Det afhænger af overtrædelsens grovhed og karakter - og af om der er tale om en førstegangsforseelse eller uvidenhed.
Advarselspointene finder du inde under "Din profil" og bemærk, at det er KUN dig der kan se dine advarselspoint. De er altså ikke synlige for andre brugere på Jubii Debatten.

Generelt
Indlæg som ikke er relaterede til emnet, eller som på anden vis ikke lever op til almindelig sund fornuft, vil blive slettet af redaktionen uden varsel og kan føre til bortvisning.
•    Indlæg hvis eneste formål er at reklamere for andre sider eller produkter, vil blive slettet uden varsel og kan føre til bortvisning.
•    Indlæg der har karakter af chikane og/eller mobning af enkeltpersoner eller virksomheder, er nedladende, hænger andre ud eller på anden måde virker ubehagelige, vil blive slettet uden varsel og kan føre til bortvisning.
•    Obstruktion af debatten - herunder spam - er forbudt og kan føre til bortvisning.
•    Hetz af en person vil medføre bortvisning fra debatten. Dette gælder også hvis der bruges dobbeltprofiler til samme formål.
•    Du accepterer, at alt, der postes i de åbne debatfora, af Jubii A/S og koncernforbundne selskaber kan offentliggøres i ubegrænset omfang på koncernens medier og tjenester uden yderligere samtykke. Jubii A/S behandler dine oplysninger efter gældende lovgivning og videregiver eller videresælger ikke dine oplysninger til 3. part.
•    Jubii forbeholder sig retten til uden foregående varsel at slette indlæg på debatten eller at nægte en bruger adgang til debatten.
•    Disse regler gælder for al aktivitet på Debatten. Debatindlæg, personlige beskeder, beskeder til besøgende og blogindlæg, mv.

Overtrædelse af disse ordensregler vil i værste fald kunne føre til udelukkelse fra Jubii Debatten!

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Roflmao !
Det er faktisk nemt. Snak ordentligt = No problemo ;)

• Synes godt om 2
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Tænk, 
At denne tråd starter med et simpelt, kedeligt forum, postulat, og så kan man selv skrive en masse indlæg, og trække en helt anden debat ind som problematisk, og gøre det til emnet, og dobbeltprofil og 500 regler som kun hjælper, hvor hjælp er nødvendig.

Kan man konkludere, det ikke var så kedeligt, at man bare blev væk.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 3 timer siden, Gubii skrev:

For 3 timer siden, Gubii skrev:

Og du er bare et anonymt snylter, en af de grimme af slagsen

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg har ikke dobbelt profil , hvis jeg havde det vil i alligevel hurtigt kunne se det  

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren

Jeg har to profiler

Først skrev jeg her under profilen Agil for at se, om debatten var noget for mig.

Det var det så - og jeg oprettede profilen Anklageren, som jeg har skrevet under i mange år.

Siden har jeg ikke brugt profilen "Agil". Det er for besværligt at debattere med flere profiler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber
Skrevet (redigeret)
For 3 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Jeg mener, at min holdning til alt det, er stadig uændret.

Lad dog ting ligge på andet forum og stop det med at trække det herover, det er på grænsen til at man vil gøre noget voldsomt :)

Det er ikke relevant for færden her, indtil andet er sagt, så lad det andet forum og dets liv forblive der.  For mig, lyder det snart lidt a'la gammel her, til nyt kvindeforums tilblivelse og de har også en debat tråd om det gamle forum flere år efter. Unødvendig, hvis debatten ikke foregår på stedet hvor problemet er. Det er lidt som hvis man ikke kan konfrontere personen selv, så går man bag ryggen på dem, og det er tegn på svaghed ikke styrke.

Måske går @Debat Høvding ind og giver sit besyv med på denne type debat og måske ligefrem dobbelt roller på samme forum, uden hetz, som nok allerede er forklaret.

Der sker nu det samme her, som der skete på d-d i sin tid da SOL blev nedlagt. En masse intriger og personfnidder fra en helt anden debatside kom som en tsunami og ødelagde siden - til stor irritation for os, der ikke gad høre på det. Nu sker det samme for de eksisterende brugere her på siden, som ikke aner, hvad det handler om. Det er simpelthen så dårlig stil og respektløst over for de eksisterende brugere her på siden, at de skal trækkes med ned i alt den mudderkastning.
En løsning kunne være at slette, låse og forbyde alle debatter, der handler om d-d. Lidt ekstremt måske, men det er nok det eneste, der virker.

Redigeret af homofaber

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.