Forsvarsadvokat

Forum

Recommended Posts

Lucianone
For 5 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Det er så ikke der.  du skal tænke denne sides adresse og bruge bindestreg :) Så kommer du ikke tættere på sandheden.

Og ja, kvindesiden er for det meste tomgangssnak, og nogle udstikkere, og ja, der er tendenser til de mere ekstreme holdninger holdes udenfor eller debatter , hvor der er tale om personangreb, hvor manden får skylden, jo.... Men nok om det.

Det var derfor mit valg faldt på denne debat, da jeg skulle finde en ny. Den side, du hentyder til, synes jeg virker for meget styret af feminister. Jeg har dog aldrig haft profil derovre, men kiggede lidt med af ren nysgerrighed og indså, at den debat nok ikke var noget for mig. Men fint nok at der er debatter for forskellige typer (også feminister). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 33 minutter siden, Lucianone skrev:

Det var derfor mit valg faldt på denne debat, da jeg skulle finde en ny. Den side, du hentyder til, synes jeg virker for meget styret af feminister. Jeg har dog aldrig haft profil derovre, men kiggede lidt med af ren nysgerrighed og indså, at den debat nok ikke var noget for mig. Men fint nok at der er debatter for forskellige typer (også feminister). 

Ja den debat oprettede jeg en profil på inden jeg satte mig ind i hvad det gik ud på , men jeg fandt da ud af at det ikke er noget for mig 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 21 timer siden, Lucianone skrev:

D-d har nærmest ingen regler og det er både godt og skidt. Godt fordi det giver en meget fri tone og der er absolut ytringsfrihed derinde. Men i længden er det også skidt, fordi der bliver sat for få grænser og derfor ender alt for meget i personfnidder og trolleri derinde. Jeg deltog selv i det - men det skyldes, at siden af sin natur er totalt anarkisk, så når der ikke bliver sat grænser, så BLIVER det anarki. Til sidst blev jeg selv en del af det, fordi når de andre ikke lagde bånd på sig selv, gad jeg jo heller ikke gøre det. Noget for noget.

Herinde er der mange flere regler. Når man sådan betragter dem, er det da sandt, at det kan virke lidt ufrit og firkantet. Men jeg har lagt mærke til, at mods herinde ikke skrider totalt firkantet ind, men kun efter behov. Så jeg tror, at man herinde har valgt at have en masse regler for at dække sig ind, HVIS der skulle blive problemer. I praksis er det ikke mit indtryk, at man administrerer dem så hårdt endda, men dog giver lidt snor.

Jeg er egentlig idealistisk set meget på linie med hr. GuBBi. Jeg går også ind for en høj grad af personlig frihed og ytringsfrihed. Men samtidig konstaterer jeg bare, at i praksis fungerer det sjældent, da ikke alle voksne mennesker er i stand til at administrere så megen frihed. Derfor er det måske nødvendigt at have klare regler og retningslinier, som man har her på siden? Det burde det ikke være, men erfaringerne fra d-d siger også, at det heller ikke fungerer specielt godt uden regler.

Ak-ja, så er profil gætteriet igang igen igen. Du hedder ikke Irving på d-d. Tigerklageren har to fake profiler i dette forum, som er identiske profiler på d-d, nemlig Tigermanden og Anklageren. Dette er bevist i det åbne rum på d-d, at det er den samme person bag begge profiler. Hr. GuBBi er ikke GuBBi. Andre profiler i dette forum har også flere fake profiler, som de også har på d-d osv.osv.

Hvor er der kedeligt her, når ikke man kan snakke om andet end profil gætterier.

Det er rigtigt, at jeg som Radikal ikke har nogen regler på d-d, dette skal også ses i lyset af, at jeg købte d-d af musenfryd, som heller ikke havde nogen regler på siden. Denne strategi er så fortsat under min ledelse af siden. Jeg er dog begyndt på Convex Earth´s side, som er helt fint at deltage og skrive på, der findes så en del regler der, og dette er okay.

Hvis man er interesseret i ekstrem mange regler, kan man selvfølgelig også deltage i dette forum, hvor moderationen er ekstrem hård, og som moderatorerne her selv har indrømmet at de er interesseret i. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 2 minutter siden, Gubii skrev:

Ak-ja, så er profil gætteriet igang igen igen. Du hedder ikke Irving på d-d. Tigerklageren har to fake profiler i dette forum, som er identiske profiler på d-d, nemlig Tigermanden og Anklageren. Dette er bevist i det åbne rum på d-d, at det er den samme person bag begge profiler. Hr. GuBBi er ikke GuBBi. Andre profiler i dette forum har også flere fake profiler, som de også har på d-d osv.osv.

Så er det godt vi har regler og du kan begrænses hvis du bliver ved.

Generelt
•    Hetz af en person vil medføre bortvisning fra debatten. Dette gælder også hvis der bruges dobbeltprofiler til samme formål.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
On 11.2.2019 at 09:50, DenBruneMunk skrev:

Generelt
•    Hetz af en person vil medføre bortvisning fra debatten. Dette gælder også hvis der bruges dobbeltprofiler til samme formål.

Så synes jeg du skulle prøve at læse her i dette link, at det passer hvad jeg skriver. Der findes adskillige stråmandsfigurer og dobbelt profiler her i dette forum. De kommer fortrinsvis fra d-d forum:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=9245.0

"DerRudi: Bare lige en interessant meddelelse til Lyjse, ak31 og andre her på debatten, som allerede for et par år siden var med til at afsløre og siden fastholde, at den tidligere brovtebande-anfører, Anklagerenvar og er den samme som Tigermanden. Altså var det ikke ved siden af, når vi lidt hovedrystende over dette pjattede skuespil kaldte ham 'TIGERKLAGEREN'."

Så du må igang med at bortvise en hel masse fake profiler?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
On 11.2.2019 at 09:50, DenBruneMunk skrev:

Generelt

For 7 minutter siden, Gubii skrev:

Så synes jeg du skulle prøve at læse her i dette link, at det passer hvad jeg skriver. Der findes adskillige stråmandsfigurer og dobbelt profiler her i dette forum. De kommer fortrinsvis fra d-d forum:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=9245.0

"DerRudi: Bare lige en interessant meddelelse til Lyjse, ak31 og andre her på debatten, som allerede for et par år siden var med til at afsløre og siden fastholde, at den tidligere brovtebande-anfører, Anklagerenvar og er den samme som Tigermanden. Altså var det ikke ved siden af, når vi lidt hovedrystende over dette pjattede skuespil kaldte ham 'TIGERKLAGEREN'."

Så du må igang med at bortvise en hel masse fake profiler?

Eftersom jeg aldrig har læst hele reglementet;) ved jeg faktisk ikke, om det er tilladt, at have dobbeltprofiler på jubii.-debatten, men det DenBruneMunk skriver er, at hets vil medføre bortvisning, også hvis der bruges dobbeltprofiler til formålet.

Hvad kommer det os ved hvad der er skrevet på et andet forum? At Anklageren og Tigermanden på d-d forum er den samme, er jo ikke ensbetydende med, at det forholder sig på samme måde på jubii-debatten. Det kunne jo også tænkes, at en eller anden vil tage p*s på jer, og derfor benytter de nicks.

Der er trods alt ikke regler for, at en person skal bruge samme nick på alle fora, som vedkommende deltager på. Min egen erfaring er, at det kan være fornuftigt, at bruge forskellige nicks, hvilket denne debat da også viser.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 10 minutter siden, Entrelac skrev:

Eftersom jeg aldrig har læst hele reglementet;) ved jeg faktisk ikke, om det er tilladt, at have dobbeltprofiler på jubii.-debatten, men det DenBruneMunk skriver er, at hets vil medføre bortvisning, også hvis der bruges dobbeltprofiler til formålet.

Præcis, og min mistanke gik på dette fiske alias som lyder til at være efter andre her på forum.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 6 minutter siden, Entrelac skrev:

Hvad kommer det os ved hvad der er skrevet på et andet forum? At Anklageren og Tigermanden på d-d forum er den samme, er jo ikke ensbetydende med, at det forholder sig på samme måde på jubii-debatten. Det kunne jo også tænkes, at en eller anden vil tage p*s på jer, og derfor benytter de nicks.

Der er trods alt ikke regler for, at en person skal bruge samme nick på alle fora, som vedkommende deltager på. Min egen erfaring er, at det kan være fornuftigt, at bruge forskellige nicks, hvilket denne debat da også viser.

Ja, du kan have en pointe i det du skriver her. Dog ved jeg, at der på d-d er adskillige dobbeltprofiler og stråmandsfigurer, og disse er stort set kommet herover på dd sammen. Men det er så op til moderatorerne her at vurdere om hvem det er, og så handle derefter?

• Wow 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
Lige nu, Gubii skrev:

Ja, du kan have en pointe i det du skriver her. Dog ved jeg, at der på d-d er adskillige dobbeltprofiler og stråmandsfigurer, og disse er stort set kommet herover på dd sammen. Men det er så op til moderatorerne her at vurdere om hvem det er, og så handle derefter?

Hvorfor gøre dit problem til vores?

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 1 minut siden, DenBruneMunk skrev:

Hvorfor gøre dit problem til vores?

I må selv afgøre om dobbeltprofiler er ok her.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.