Gæst

Kunstige jomfruhinder forbydes

Recommended Posts

Gæst

Nu forbyder folketinget kunstige jomfruhinder, og det kan jeg godt forstå - men de beslægtede kunstige bryster forbydes ikke.

Et af argumenterne er, at der er en risiko ved at få en kunstig jomfruhinde indopereret, men det gælder også for kunstige bryster.

86bdf08c221165c290a6241ff27f9259.jpg

Brystproteser kan være enorme og invaliderende, så kvinden aldrig kan dyrke sport som håndbold.

Skulle det være bedre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten

Der dæleme forskel på en kosmetisk fremmende attribut operation og en operation til fastholdelse af et urgammelt narrativ om at kvinden skal bløde ved første samleje !

Det underbygger endvidere historien om at profeten Muhammed’s hustru var pur ung da chancen for en intakt mødom er størst hos små piger !

Der kan være store psykiske problemer forbundet med små bryster hvorimod et kulturelt krav om bevis på kvinders uskyld på bryllupsnatten er med til at legitimere middelalderlige opfattelser af kvinders uskyld og renhed !

Absolut på tide at forbyde disse operationer og iøvrigt alt hvad der er med til at fastholde mennesker i middelalderlige tilstande !

• Synes godt om 1
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Skrevet (redigeret)
For 3 timer siden, Patrioten skrev:

Der dæleme forskel på en kosmetisk fremmende attribut operation og en operation til fastholdelse af et urgammelt narrativ om at kvinden skal bløde ved første samleje !

- men forskellen er selvfølgelig ikke stor - fordi begge tilfælde handler om at narre manden ved at erstatte naturligt væv med kunststof.

Det handler om formering - Hvorfor er mænd så glade for bryster?

På Videnskab.dk er både de mandlige og kvindelige medlemmer af redaktionen enige om, at det er et godt spørgsmål. 

Der er forskellige mulige forklaringer, men de har det til fælles, at bryster signalerer at kvinder er gode til at formere sig.

https://videnskab.dk/krop-sundhed/hvorfor-er-maend-saa-glade-for-bryster

Hvis man tror, at nordiske mænd ikke tænder på jomfruer - så er man meget naiv

På Ekstrabladet har over 13.000 stemt - og det viser sig, at 70 procent af de mandlige læsere gerne vil have sex med en jomfru..! -  mens det er kun tilfældet for 55 procent af de kvindelige læsere.

https://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article4328661.ece

Om manden (ubevidst) bliver narret til at tro, kunststofbryster viser, at kvinden er god til at formere sig - eller bliver narret til at tro, at han har kontrollen og styringen over "det store overblik" - handler i bund og grund om, at manden lader sig narre.

Det er svært at se det gode ved, at kvinden nogen gange får så store kunstige bryster, at hun faktisk bliver handicappet.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig

Hej.

Jeg tror ikke at handler om sikkerhed ved det indgreb.

Jeg tror det er en eller anden form for en udlæningestramning.

Hvem er det der har brug for at være jomfru på bryllupsnatten.

Det er nok hovedsageligt unge muslimske kvinder der har levet livet i Danmark og så skal giftes. Det kan måske være farligt for hende hvis hun ikke er jomfru.

Men det er noget jeg tror.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 7 timer siden, Kajkajdetermig skrev:

Hej.

Jeg tror ikke at handler om sikkerhed ved det indgreb.

Jeg tror det er en eller anden form for en udlæningestramning.

Hvem er det der har brug for at være jomfru på bryllupsnatten.

Det er nok hovedsageligt unge muslimske kvinder der har levet livet i Danmark og så skal giftes. Det kan måske være farligt for hende hvis hun ikke er jomfru.

Men det er noget jeg tror.

Mig bekendt er det ikke mere farligt at have sex uden en jomfruhinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Påstålig Viking
1 time siden, dna skrev:

Mig bekendt er det ikke mere farligt at have sex uden en jomfruhinde.

Medmindre du er i familie med en radikal muslim og risikerer at blive myrdet for det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 52 minutter siden, Påstålig Viking skrev:

Medmindre du er i familie med en radikal muslim og risikerer at blive myrdet for det

Det kan jeg umuligt forestille mig. Vi taler jo om fredens religion. Den mere progressive del af befolkningen har årevis forklaret os andre misinformerede at der ikke er noget at komme efter med hensyn til muslimer. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
For 2 timer siden, Påstålig Viking skrev:

Lige præcis.

Det er mere reglen end undtagelsen i alle andre trossamfund end muslimer at en kvind ikke har kvinden sin uskyld på bryllupsnatten. Det er helt normalt at have sex og samleje før Ægteskab.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind