ab1959

Befriende at følge "Familien fra Bryggen"

Recommended Posts

ab1959

Der er efterhånden ingen af dem som bor på bryggen, men det er sjovt at følge nogen som lever bare en smule som os andre.

Linse hentede sin bil i sidste afsnit hvor hun kom tilbage til Danmark efter at have drevet virksomhed i Spanien. Hendes bil skulle renoveres og nu kunne den til en forandring bremse. Det minder mig om dengang jeg havde bil og det hvert andet år var en kamp at få den klar til at passere synet. Man finder dårligt noget mere dansk i disse tider.

Hende bil er en Amerikansk Dodge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Dodge er nu også en fin bil, og mat sort er da en fornem farve, i forhold til mange som får glossy lakering på nye biler, som jeg helst også vil være foruden. Måske skal jeg have omlakeret til mat sort. Ville hellere se efter en dodge , måske en Ford F250 , noget stort.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg følger også med i familien fra Bryggen , de finder altid på noget morsomt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Jeg ser meget sjældent Familien fra Bryggen, og for nylig da jeg så et kvarters tid blev jeg kun bekræftet i, at det ikke er noget for mig.

Problemet er, set med mine øjne, at man giver skærmtid til en kvinde, der kan få det til at lyde som om, at det da bare er skide sjovt når man ikke kan finde ud af, at opføre sig ordentligt, og endda er kriminel, og ikke selv har kunnet tage vare på sit barn.

Problemet er, at unge mennesker ser udsendelserne, og bliver bekræftet i, at en sådan opførsel/adfærd er helt i orden.

Da mine børn var mindre så jeg af og til udsendelserne sammen med dem, og dét udelukkende for at lære dem hvordan man ikke skal opføre sig.

For 18 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Dodge er nu også en fin bil, og mat sort er da en fornem farve, i forhold til mange som får glossy lakering på nye biler, som jeg helst også vil være foruden. Måske skal jeg have omlakeret til mat sort. Ville hellere se efter en dodge , måske en Ford F250 , noget stort.

Åååh ja, en fed pickup truck er ikke at kimse af. Fed at køre i, godt overblik.

De få gange jeg har set dem i DK har jeg bare altid syntes, at de har for små dæk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind