Lucianone

Dementi: Jeg er IKKE brugeren "Irving" på d-d!

Recommended Posts

fedt

Kender alt til GuBBi og jeg kan love jer for at det er slet ikke GuBBi's skrivestil og GuBBi bruger aldrig smiley. Jeg ved godt hvem det er der troller her som GuBBi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Skrevet (redigeret)

Hej

Jeg var den, der havde skrevet flest kommentarer på Din-Debat, så jeg kender den.

Dette oplæg ligner slet ikke Gubbis skrivestil (som er mere akademisk), og jeg tror ikke, at Gubbi er dum nok til at angribe et andet forum offentligt på den måde. 

Gubbi har banned brugere, og Gubbi har låst tråde - så der er nok ikke den store forskel på denne tråd og Din-Debat med hensyn til det.

Gubbi ville gerne moderere mere, men han sætter sin familie og sit arbejde højere, så han har ikke tid til moderere ret meget. I perioder modererer han slet ikke, når hans arbejde er krævende.

Gubbi bruger sine egne penge til at sætte forumet gratis til rådighed for alle - og der er ingen reklamer - så det er begrænset, hvor meget debatten betyder for ham.

Han er afklaret med, at han ikke har mere tid til at moderere. Det er ikke noget, han har overvejet at ændre. Han ville hellere lukke forummet, end bruge mere tid. Han synes ikke, det er et problem han vil tage sig af, om deltagerne troller. Efter Gubbis mening kan man bare springe det over, hvis man ikke gider læse det.

Der har været en anden bruger på Din-Debat, som i tidens løb har været meget kritisk og oprørt over, at der ikke bliver modereret mere, og det har været ham meget magtpåliggende at diskutere det - så han har mange gange taget det op - men det har Gubbi været ligeglad med.

Det har frustreret den pågældende, som selv har haft et forum, hvor han føler sig bedre (end dem han anser for at være konkurrenter) - selvom hans første forum døde uden at komme i gang, og han nu har lavet et nyt forum, der er lige så dødt.

Han følger ikke altid reglerne, og det ser man især, når han forgæves forsøger at gøre reklame for sit forum (og nedgøre andres).

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Klart at det ikke er den ægte GuBBi. Det kan alle vi, der færdedes på hans side, hurtigt se. Hans stil er helt anderledes og hans sprog er, som Anklageren skriver, mere akademisk. Og nej, jeg tror heller ikke, at han ville angribe et andet forum offentligt. Det er ikke hans stil. Man kan mene om ham, hvad man vil, men GuBBi er rimeligt sober i sin stil.

Forskellen på det her forum og så d-d, er vel ressourcerne. D-d er mere et lille privat hyggeforum drevet af én idealistisk og frisindet mand. Det her forum har flere mods og så vidt jeg kan forstå, har de en stor koncern bag sig og dermed har de også flere ressourcer. Er det ikke Nordjyske, der ejer Jubii? Så i sidste ende er siden her ejet af Nordjyske...

Derfor anerkender jeg, at man ikke kan forvente alverden af d-d. Men alligevel blev jeg træt af, at det hele sejlede derinde. Men jeg forstår da godt, at GuBBi ikke har tid og overskud til at gøre alverden ud af forummet, som han, efter min opfattelse, købte primært som en slags tidsfordriv eller som et hyggeprojekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
me.

"Klart at det ikke er den ægte GuBBi."

Nej, det kan det ikke være når det er Convex Earth.🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 7.2.2019 at 22:25, Lucianone skrev:

d-d´s

Og hvad er så d-d?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 6 minutter siden, modpol skrev:

Og hvad er så d-d?

Vi  må jo ikke reklamere for andre debatsider. Men det er en forkortelse for den debat, vi omtaler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 32 minutter siden, modpol skrev:

Og hvad er så d-d?

Det står for det samme navn som dette forum, bare med en bindestreg imellem ordene. Iøvrigt et navn som denne side kopierede efter at den tidligere ejer af d-d havde oprettet sit forum. Hun hedder musenfryd som profilnavn, og hun solgte den til mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 16 timer siden, Gubii skrev:

Det står for det samme navn som dette forum, bare med en bindestreg imellem ordene. Iøvrigt et navn som denne side kopierede efter at den tidligere ejer af d-d havde oprettet sit forum. Hun hedder musenfryd som profilnavn, og hun solgte den til mig. 

Musenfryd det var da alligevel et sjovt navn :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt
For 12 minutter siden, modpol skrev:

Musenfryd det var da alligevel et sjovt navn :)

Så skulle du se hendes profilbillede af en dansende pingvin, fnis. Det er forøvrigt hende her https://www.amino.dk/forums/t/56520.aspx

Musenfryd gjorde det så godt hun kunne; men hun havde svært ved at styre horden fra Sol.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 41 minutter siden, fedt skrev:

Så skulle du se hendes profilbillede af en dansende pingvin, fnis. Det er forøvrigt hende her https://www.amino.dk/forums/t/56520.aspx

Musenfryd gjorde det så godt hun kunne; men hun havde svært ved at styre horden fra Sol.

Sol debatten var underlig, synes aldrig den spillede på min computer, fejl og underlige ting år efter år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.