Lucianone

Dementi: Jeg er IKKE brugeren "Irving" på d-d!

Recommended Posts

DenBruneMunk
For 11 timer siden, Lucianone skrev:

Men som sagt er det fair nok, hvis du låser eller sletter denne tråd. Jeg skulle bare lige ud med det her. Så kan du gøre med tråden, som du lyster fra nu af.🙂

Jeg gør intet, der er intet som bryder nogle regler, der er bare holdninger som måske skulle udtrykkes på den rigtige side, også selvom du ser brugere på dette, som færdes på et andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 8 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Jeg gør intet, der er intet som bryder nogle regler, der er bare holdninger som måske skulle udtrykkes på den rigtige side, også selvom du ser brugere på dette, som færdes på et andet.

Fint nok, det styrer du skam også selv, da det jo er dig og ikke mig, der er mod. Jeg ville bare sige, at jeg sådan set har fået udtryk min holdning allerede, så det var hvad jeg ville opnå med denne tråd. Jeg var egentlig heller ikke sikker på, om I mods ville godtage at jeg kom ind på det andet forum her. Så meget havde jeg ikke lige nærlæst reglerne, inden jeg postede. Men jeg tænkte, at hvis det var et problem, så var det ikke værre, end I kunne slette tråden igen.

Men grunden til, at jeg ikke kan svare på det andet forum er som sagt, at jeg jo ingen aktiv profil har derinde længere. Og jeg gider altså ikke oprette én bare for én enkelt bemærknings skyld, når jeg ellers ikke gider dét forum mere (og derinde kan man, modsat her, ikke skrive som gæst). Og så valgte jeg at komme ud med budskabet her, da mange af brugerne på det andet forum også læser med her.

@Fedt: Ja, jeg er enig med dig i din mistanke...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Jeg er dedøvende lige glad med hvem er hvem, men jeg kunne godt lide den gamle Fedt og hans indput.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 21 timer siden, Lucianone skrev:

Fint nok, det styrer du skam også selv, da det jo er dig og ikke mig, der er mod. Jeg ville bare sige, at jeg sådan set har fået udtryk min holdning allerede, så det var hvad jeg ville opnå med denne tråd. Jeg var egentlig heller ikke sikker på, om I mods ville godtage at jeg kom ind på det andet forum her. Så meget havde jeg ikke lige nærlæst reglerne, inden jeg postede. Men jeg tænkte, at hvis det var et problem, så var det ikke værre, end I kunne slette tråden igen.

Men grunden til, at jeg ikke kan svare på det andet forum er som sagt, at jeg jo ingen aktiv profil har derinde længere. Og jeg gider altså ikke oprette én bare for én enkelt bemærknings skyld, når jeg ellers ikke gider dét forum mere (og derinde kan man, modsat her, ikke skrive som gæst). Og så valgte jeg at komme ud med budskabet her, da mange af brugerne på det andet forum også læser med her.

@Fedt: Ja, jeg er enig med dig i din mistanke...

Prøv at læse min tråd om forum, og du vil kunne læse hvor mange regler du skal overholde her, for ikke at blive smidt ud igen ret hurtigt?

Hilsen GuBBi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 6 timer siden, Gubii skrev:

Prøv at læse min tråd om forum, og du vil kunne læse hvor mange regler du skal overholde her, for ikke at blive smidt ud igen ret hurtigt?

Hilsen GuBBi

Foreløbigt går det da fint nok. Jeg er ikke blevet smidt ud endnu, selvom Carlo og de andre fra d-d spåede, at jeg kun ville holde en uge herinde. De tog fejl ha ha

Tvivler i øvrigt på, at du er GuBBi. Eller er du? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 11 minutter siden, Lucianone skrev:

Foreløbigt går det da fint nok. Jeg er ikke blevet smidt ud endnu, selvom Carlo og de andre fra d-d spåede, at jeg kun ville holde en uge herinde. De tog fejl ha ha

Tror heller ikke at det er Gubbi, men alt tyder på at de bliver desperate på DD, og hvor jeg savner dem   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 3 timer siden, Jojojo skrev:

Tror heller ikke at det er Gubbi, men alt tyder på at de bliver desperate på DD, og hvor jeg savner dem   

Selvom GuBBi ikke er unden humor, så tror jeg alligevel ikke at han ville komme herind og kalde sig Gubii og skrive på den måde.

Jeg tror nok, jeg ved hvem Gubii er, da jeg synes at genkende personens humor og drillepinds-agtige stil - men det holder jeg for mig selv, da jeg har lovet ikke at gå amok i profilgætterier herinde.🙃

Ja, der er blevet lidt dødt på d-d. Men jeg læser nu stadig lidt med bare for underholdningsens skyld. Det er alligevel lidt morsomt at se, hvordan de stadig sidder og skændes og rakker hinanden ned derinde. D.v.s. selvom flere af os ikke er derinde længere, fortsætter intrigerne uformindsket. Hvilket tyder på, at det ikke er os, der forsvandt, der var skyld i intrigerne. Det er lige så meget et galehus, som det altid har været.

Men d-d har da sin berettigelse. Der er nogle gange underholdende derovre og jeg kan da godt savne LIDT alle rablerierne. Fordelen ved d-d er helt klart humoren. Den er der meget af derovre - selvom den ofte er ret grov og sort. Lidt kan man da godt savne Krøngerne f.eks. Efter at have fulgt med i den sæbeopera i ti år, er det lidt underligt, at vi ikke har hørt meget fra den kant i flere måneder. Bortset fra når vi får et par opdateringer fra Torsten....

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forsvarsadvokat
For 9 timer siden, Lucianone skrev:

Selvfølgelig er jeg GuBBi, og jeg og Carlo er begyndt på ham der Convex Earth side. På den side er der ikke de 500 regler som her. Han har dog nogle regler indenfor rimelighedens grænse, men ellers synes jeg, at der også skal være plads til en side helt uden regler som på min d-d side. Men selvfølgelig bliver du hverken smidt ud her, eller får slettet ord, links eller tråde, hvis du overholder denne sides  500 regler til punkt og prikke.😉

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 2 timer siden, Gubii skrev:

Selvfølgelig er jeg GuBBi, og jeg og Carlo er begyndt på ham der Convex Earth side. På den side er der ikke de 500 regler som her. Han har dog nogle regler indenfor rimelighedens grænse, men ellers synes jeg, at der også skal være plads til en side helt uden regler som på min d-d side. Men selvfølgelig bliver du hverken smidt ud her, eller får slettet ord, links eller tråde, hvis du overholder denne sides  500 regler til punkt og prikke.😉

Man kan godt få indtryk af, at du har det liiiidt svært med, at se dine (tidligere) medlemmer finde andre græsgange.

Du benytter enhver chance til, at give udtryk for, at du ikke synes om dette forum, men som sagt, så er der ingen der holder på dig.

Hmmmm, måske skulle jeg begynde at bruge min profil på din debat, og lave lidt røre i andedammen.:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 2 timer siden, Gubii skrev:

Men selvfølgelig bliver du hverken smidt ud her, eller får slettet ord, links eller tråde, hvis du overholder denne sides  500 regler til punkt og prikke.😉

Husk, det er sjovere med 500 skrevne regler, end 1 uskreven regel, og den styrer du åbentbart. Det ville man aldrig gå med til i et demokrati, det er diktatorisk og ikke Danmark værdig, så føler du det er sådan det skal være, så er det ok men det er ikke sådan et retssamfund fungerer.

Du udsætter dig og dit forum for at kunne bagtales, du kan få uønsket indlæg, du kan få politiet efter dig, og sidst du kan få lukket siden, simpelthen fordi der kan skabes mistanke om ulovlig adfærd, når du ikke begrænser dem som melder sig til, og så er det jo ikke noget mange tiltrækkes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.