Lucianone

Dementi: Jeg er IKKE brugeren "Irving" på d-d!

Recommended Posts

Lucianone
Skrevet (redigeret)

Jeg gad egentlig ikke åbne en tråd om det her, da jeg mener, at vi i princippet bør adskille den her og så den lignende d-d. Det er to forskellige fora, som ikke har noget med hinanden at gøre.

MEN dersom jeg ikke har nogen bruger mere ovre på d-d, føler jeg mig nødsaget til at komme med et lynstatement her:

Jeg er IKKE identisk med brugeren "Irving", der har huseret de sidste tre dage inde på d-d (ca. 5-7. februar 2019). Brugeren er en plattenslager af en kopist, der tilsyneladende bevidst skriver med en stil, hvor han først kopierer Anklagerens skrivestil og dernæst min skrivestil. Han har i ét af sine indlæg direkte tyvstjålet og kopieret et langt indlæg fra mig fra min nu nedlukkede profil på d-d. Problemet hermed er, at der nu er 3-4 brugere, kan jeg læse mig frem til, der insisterer på, at JEG skulle være Irving! Det kan jeg meget klart afvise!

Folk på d-d må snart fatte, at der er en identitetstyv og plattenslager på spil derinde, der tyvstjæler og kopierer folks indlæg for at folk skal tro, at han er vedkommende. Dette er gået ud over en del brugere derinde og da der sjældent bliver slået ned på det af moderator derinde, er det efter min overbevisning en medvirkende årsag til, at så mange brugere har forladt forummet. Der er alt for meget trolleri og stalken samt plattenslageri derinde!

Jeg blev så en overgang dæmoniseret derinde, fordi jeg åbent italesætte dette problem. Lur mig, om dem der gik imod mig, ikke var den eller de, der står bag disse platte kopist-profiler? Jeg mener, hvad skulle deres motiv ellers være til at gå imod mig, når jeg satte fokus på disse trolls, stalkers og kopister?!

TIL MODERATORS HERINDE: Beklager at jeg tager et emne om, der vedrører et andet forum. Men det ser jeg mig bare nødsaget til, fordi jeg ikke kan komme til orde på den anden debat, da jeg ingen profil har derinde mere. Og jeg er IKKE okay med, at nogen prøver at narre folk derinde ved at udgive sig som mig. I første omgang skrev jeg til et par brugere derinde fra i privatbesked, men dersom jeg kan se, at usandheden stadig løber rundt derinde, ser mig mig hermed nødsaget til at dementere offentligt her på dindebat, at jeg skulle have noget som helst med brugeren "Irving" på d-d at gøre!

I kan såmænd slette denne besked, når den er nået ud til rette vedkommende. Jeg blev bare nødt til at tage til genmæle over de usande rygter, der går derinde om, at jeg skulle være "Irving". I samme åndedrag vil jeg desuden tilføje, at brugeren "Frederico", der også kopierer min skrivestil og mine udsagn, HELLER INTET har med mig at gøre!! Det er muligvis samme kopist, der er på spil endnu engang.....men I stadigt aktive brugere på d-d skal altså prøve at være mere kritiske , inden I hopper på de der kopister.

Mvh. "Politisk UKorrekt", i dag "Lucianone".

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Kan du ikke bare være dig selv, personligt er jeg ligeglad om du hedder de eller andet, og kom nu væk fra børnehavet.

Her kan du godt være voksen, og ingen vil jagte dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 9 minutter siden, Jojojo skrev:

Kan du ikke bare være dig selv, personligt er jeg ligeglad om du hedder de eller andet, og kom nu væk fra børnehavet.

Her kan du godt være voksen, og ingen vil jagte dig. 

Jamen det er jo netop hvad jeg prøver på - herinde.

Det er bare vigtigt for mig at understrege, at jeg INGEN aktiv profil har på d-d- længere. Så alle gætterier om, at jeg skulle være den eller den profil derinde, kan godt høre op. Jeg har pt. ingen planer om at vende tilbage derinde, da jeg betragter d-d som Danmarks største trolleforum. Det var sjovt nok en tid, men nu er jeg kommet videre og vil hellere debattere mere seriøst. Selvom Krønge-tosserierne da af og til kunne have sin charme (til en vis grad).

Det sjove er, at de samme brugere derinde, der beskyldte mig for at gætte profiler (for at afsløre trolls og kopister), er de samme, der nu sidder og beskylder MIG for at være en eller anden profil! Så gør de jo det samme, som de i sin tid klandrede mig for. Morsomt.😀De seneste dage derinde har de ikke lavet meget andet end at gætte profiler. Hvem er mon Anklageren? Hvem er mon mig? Hvem er mon Tigermanden? Hvem er mon Rudi? O.s.v. Kort sagt er de selv blevet nogle profilgnaskere.😜

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 5 minutter siden, Lucianone skrev:

Det er bare vigtigt for mig at understrege, at jeg INGEN aktiv profil har på d-d- længere. Så alle gætterier om, at jeg skulle være den eller den profil derinde, kan godt høre op.

Det sjove er, at de samme brugere derinde, der beskyldte mig for at gætte profiler (for at afsløre trolls og kopister), er de samme, der nu sidder og beskylder MIG for at være en eller anden profil! Så gør de jo det samme, som de i sin tid klandrede mig for. Morsomt.😀De seneste dage derinde har de ikke lavet meget andet end at gætte profiler. Hvem er mon Anklageren? Hvem er mon mig? Hvem er mon Tigermanden? Hvem er mon Rudi? O.s.v. Kort sagt er de selv blevet nogle profilgnaskere.😜

Jeg har for længst lagt den børnehave bag mig, her er der ingen som beskylde dig for at være mr. anonym. Du kan bare være dig selv, og deltage hvor du har lyst.

Jeg kan godt huske PU, og jeg husker måske korrekt at du skriver sagligt, og vi behøver ikke være enigt, her er du i hvert fald fra min side velkommen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Skal debatten om et andet forum ikke holdes der, hvis muligt. Har man slettet sin profil, så slutter den der. Er der folk som kopierer ens tekst, så lad dem, det er jo ikke dig, siden din profil er slettet.

Ignorer det, og lad være med at læse på det sted du hoppede fra, du har tydeligt ikke droppet det, hvis du føler der er tekster som nu skrives, som du mener du ejer.  

Synes ikke det er værd at debattere, ISÆR fordi jeg , som en, ikke kender disse mennesker fra andre forum, ikke kender dig, og vil aldrig påvirkes af de tekster du mener kopieres, når man ikke læser der.
å lad den nu ligge på et andet sted og før ikke debatten herover.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 3 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Skal debatten om et andet forum ikke holdes der, hvis muligt. Har man slettet sin profil, så slutter den der. Er der folk som kopierer ens tekst, så lad dem, det er jo ikke dig, siden din profil er slettet.

Ignorer det, og lad være med at læse på det sted du hoppede fra, du har tydeligt ikke droppet det, hvis du føler der er tekster som nu skrives, som du mener du ejer.  

Synes ikke det er værd at debattere, ISÆR fordi jeg , som en, ikke kender disse mennesker fra andre forum, ikke kender dig, og vil aldrig påvirkes af de tekster du mener kopieres, når man ikke læser der.
å lad den nu ligge på et andet sted og før ikke debatten herover.

Jeg er som udgangspunkt ikke uenig med dig i, at man bør holde intriger fra andre fora dér.

Dog valgte jeg som sagt at gøre en undtagelse denne gang - fordi jeg ved, at måske halvdelen af d-d´s brugere også er aktive herinde og læser med hér. Kort efter, at jeg kom herind, fulgte 8-10 andre brugere fra d-d med. Jeg var åbenbart ikke den eneste, der trængte til luftforandring! - Og da jeg ikke har mulighed for at tage til genmæle på d-d længere (har ingen bruger og har ikke lyst til at få én derinde igen, fordi trolls har overtaget forummet totalt), følte jeg lige et behov for at sætte tingene på plads her. Og jeg gentager derfor, at uanset hvad folk tror og uanset hvor mange af mine indlæg der genpostes derinde - så har jeg ingen aktiv bruger derinde! Og skulle jeg få det, skal jeg nok selv give lyd fra mig og sige til.

Du kan have ret i, at det måske er ligegyldigt, hvad andre mener om mig på d-d. Men problemet er netop, at mange af brugerne dér er de samme som herinde (der er minimum 10 gengangere) og tales der dårligt om mig derinde på et falsk grundlag, så går det også ud over mit renomé herinde. Derfor behovet for at understrege, at jeg INTET har med brugeren "Irving" eller for den sags skyld brugeren "Frederico" på d-d at gøre. For hvad hvis folk tror, at jeg er dem og disse brugere så skriver et eller andet, jeg på ingen måde kan stå inde for? Jeg gider ikke stå inde for deres holdninger, bare fordi de har genpostet nogle indlæg fra mig, så folk så tror jeg er dem...

Men som sagt er det fair nok, hvis du låser eller sletter denne tråd. Jeg skulle bare lige ud med det her. Så kan du gøre med tråden, som du lyster fra nu af.🙂

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt
For 4 timer siden, Lucianone skrev:

Det er bare vigtigt for mig at understrege, at jeg INGEN aktiv profil har på d-d- længere. Så alle gætterier om, at jeg skulle være den eller den profil derinde, kan godt høre op. Jeg har pt. ingen planer om at vende tilbage derinde, da jeg betragter d-d som Danmarks største trolleforum. Det var sjovt nok en tid, men nu er jeg kommet videre og vil hellere debattere mere seriøst. Selvom Krønge-tosserierne da af og til kunne have sin charme (til en vis grad).

Jeg ved godt Lucianone, at du ikke er Irving og jeg skal nok skrive det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
1 time siden, fedt skrev:

Jeg ved godt Lucianone, at du ikke er Irving og jeg skal nok skrive det.

Dejligt at se Fedt og hans specielle viden!!!  på siden. velkommen 

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 1 time siden, Jojojo skrev:

Dejligt at se Fedt og hans specielle viden!!!  på siden. velkommen 

Det er da...fedt nok, at fedt kan give brovterne lidt igen. Jeg kan se, at han efterhånden er én af de få, der giver modspil til brovterne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt

Ja det er tigermanden og han troller helt vildt med profilen Irving

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.