Turbopomfritten

Utroskab

Recommended Posts

Turbopomfritten

Jeg har muligvis rodet mig ud i noget,  som egentlig er lidt skidt.

Sagen er den,  at jeg har fået kontakt til en gammel veninde fra tiden i folkeskolen, som jeg gik i for snart 20 år siden.  Vi har fulgt hinanden på diverse medier gennem tiden,  uden egentlig at snakke sammen. 

Nu har vi så udvekslet  snap chat, og det er fint. Vi er kommet ret godt ind på hinanden. Faktisk er det endt ud i at det viser sig,  at vi begge,  synes hinanden var ret søde dengang,  og nu efter nogle måneder med snapchat egentlig synes det igen.  

Det er kommet helt derud,  hvor der er blevet delt nogle seksuelle fantasier om hinanden. Udfordringen og problemet kommer så nu. Kvinden er gift og har et barn med sin mand, hvilket jeg også hele tiden har været vidende om

Jeg har naturligvis sagt at det er en smule forkert,  men hun savner bekræftelse og anerkendelse i sit ægteskab. Jeg har spurgt direkte  og det tyder ikke på, at han umiddelbart har lyst til at ændre sig for at få det på ret køl. Kvinden  har ikke lyst til at blive skilt. Hun ser sig selv samme sted om flere år, bare lykkelig igen. 

Endnu en udfordring opstår, idet kvinden umiddelbart ønsker at have sex med mig,  og dermed være sin mand  utro.

Jeg har sagt det er forkert,  men på den anden side,  vil jeg godt,  selvom jeg godt ved der aldrig bliver noget. 

Hvad i alverden skal jeg stille op? 

Jeg vil jo godt se mig selv i øjnene bagefter uden at tænke"Det var dumt" men på den anden side, har jeg jo udtrykt for hende hvorfor jeg ikke synes vi skal gøre mere end vi allerede har gjort.  Jeg har ligeledes vendt den egoistiske tanke i mit hoved,  som siger" bare gør det,  det er hendes problem og ikke dit"  

Det kan naturligvis bemærkes at jeg i forvejen ikke har nogen forpligtelser.  Ingen børn,  flirt, kone, kæreste bolleven eller andet i den dur.

Hvad ville du have gjort? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

man piller squ ikke ved andres damer....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Én ting er, at man bør holde nallerne fra andres partnere.

Noget andet er, at hvis du har følelser for hende, så vil du ende med, at blive taberen i den trekant. Du vil sandsynligvis ende med, at blive meget såret. Hun skriver til dig, at hun ikke vil skilles, så for hende bliver du aldrig andet end en bolleven. Er det dét du vil?

Mit bedste råd vil være, at du fuldstændig dropper kontakten til hende. Fordi, så længe du har kontakt til hende, så er du sandsynligvis ikke åben over for andre muligheder der måtte dukke op på din vej.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Turbopomfritten
On 9/2/2019 at 10:47, Entrelac skrev:

Én ting er, at man bør holde nallerne fra andres partnere.

Noget andet er, at hvis du har følelser for hende, så vil du ende med, at blive taberen i den trekant. Du vil sandsynligvis ende med, at blive meget såret. Hun skriver til dig, at hun ikke vil skilles, så for hende bliver du aldrig andet end en bolleven. Er det dét du vil?

Mit bedste råd vil være, at du fuldstændig dropper kontakten til hende. Fordi, så længe du har kontakt til hende, så er du sandsynligvis ikke åben over for andre muligheder der måtte dukke op på din vej.

Tak for input.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Tre-og firkanter er aldrig godt.

Eksempel fra mig selv:

Jeg har en kæreste, og lidt tilfældigt er min ven med til en "hyggeafen" bare med fiulm og sådan. Og hun havde en vendinde med også.... HELT uskyldigt.

Vi blev alle sammen fulde, og endre med at være samme på kryds og tværs, altså fx ham med hed min kæreste, og mig med hendes veninde.

Vi sås aldrig igen.FOR akavet-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lars Forever

Andres damer? Hvornår er en mand blevet indehaver af et andet menneske? Alle kan gøre hvad de vil, ingen kan gøre noget ved det!

Jeg har været der hvor du er, du kan ikke styre følelser, så det kan komme til at gøre ondt. Reglerne er enkle:

A. Er du gift, så knald kun med andre gifte/i forhold

B. Er du single, så hold dig til singler og gifte du møder tilfældigt til en quickie

Snooz: det lyder sgu nice det der, akavet; måske! Men alt for genialt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
1 time siden, Lars Forever skrev:

Andres damer? Hvornår er en mand blevet indehaver af et andet menneske? Alle kan gøre hvad de vil, ingen kan gøre noget ved det!

De sidste ti år har antallet af drab svinget mellem 29 og 55 - og de fleste drab skyldes jalousi.

Derudover er der mange, som får tæsk.

Det må være en ringe trøst for ofrene, at det er ulovligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 2 timer siden, Lars Forever skrev:

Man kan da håbe, at karma sparker dem i r*ven.:cool:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lars Forever

Lad dog det ligge, hvis man tror man ejer andre, skal man revurdere sin situation, for det er sgu der forholdet til at andet menneske knækker...

At udøve vold på baggrund af jalousi, bevidner at man grundlæggende befinder sig på abe-stadiet, det hidhører under samme ramme som æresdrab. Statistisk tror jeg for øvrigt heller ikke der er baggrund for den påstand.

Karma rammer jo ikke nogen, der slår jo ikke pludseligt et lyn ned i nogen.

Ufatteligt hvad religiøse normer har givet os af doktriner, også når det gælder syndens normer og rettigheder i menneskelige forhold, samt retten til synd og tilgivelse.

Milde moses gik ikke forgæves på bjerget...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Ja lige i øjeblikket virkede det som en fantastisk idé at bytte kæreste med sin bedste ven - bare for i aften !...

Men det var sgu en del akavet at vågne op næste dag med en "forkert" kæreste i sengen....

Desuden var hun så snæver for neden at man knapt kunne få en lillefinger op, så sex har vi ikke haft udover kysse, gramse osv. Det er lidt sløret min hukommelse om den aften GG. Både vodka vin, og hash på en gang, en psykose nærmest ;)

Men endnu mere akavet var det at skulle tilbage til normal hverdag igen, og det blev aldrig det samme igen. HVerken forholden mellem mig og min kæreste, eller med min ven der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind