Anklageren

Geert Wilders' parti - en yngleplads for konvertitter til islam

Recommended Posts

Anklageren
Skrevet (redigeret)

For lidt siden sad jeg og læste på den amerikanske site: Politico - og så til min overraskelse at Joram van Klaveren er den anden ex-PVV politiker, der konverterer til islam.

Van Klaveren var medlem af parlamentet for Frihedspartiet (PVV) fra 2010 til 2014, hvor han var en hård kritiker af islam og sagde, at "islam er en løgn" og "koranen er gift".

Nu siger han: "PVV-politik går ud på at alt, hvad der var forkert, skulle være knyttet til islam på en eller anden måde." og at det "simpelthen er forkert".

Arnoud van Doorn, en anden tidligere PVV-embedsmand, der er konverteret til islam lykønskede Van Klaveren med sin beslutning og skrev på Twitter: "Jeg troede aldrig, at PVV ville blive en yngleplads for konvertitter."

Man skal høre meget, før ørerne falder af :D

https://www.politico.eu/article/former-dutch-anti-muslim-politician-converts-to-islam-joram-van-klaveren/

Redigeret af Anklageren
Jeg har tilføjet en udtalelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren

Nyheden er sjovt nok næsten ikke omtalt i Europa, men er altså nået frem til medier i USA, Rusland, Israel og på Aljazeera.

Nyheden er åbenbart ikke politisk korrekt i Danmark :D

https://sputniknews.com/europe/201902061072169609-dutch-politicians-convert-islam/

https://www.timesofisrael.com/dutch-former-anti-islam-mp-says-hes-become-a-muslim/

https://www.aljazeera.com/news/2019/02/dutch-leader-geert-wilders-ally-converts-islam-190205175958375.html

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
homofaber

Nyheden har været delt på facebook i en dags tid.

Men det er faktisk ikke et særsyn, at tidligere højreekstremister pludselig skifter bane og konverterer. En af mine venner er faktisk tidligere højreekstremist - sådan en med tatoveringer og det hele - og han konverterede i 2014 og holder i dag fordrag.

Jeg tror også, det handler lidt om forløsning og gør skaden god igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten

Måske er det bare med det formål at infiltrere det muslimske miljø !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
Skrevet (redigeret)

Når nyheden ikke er fremme i Danmark, så kan det måske skyldes, at danskerne vil ikke vil bruge penge på at købe nyheder, som de ikke kan lide at høre.

Redigeret af Anklageren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt
For 7 timer siden, Patrioten skrev:

Måske er det bare med det formål at infiltrere det muslimske miljø !

Tænk det tror jeg også og hvad skal det højreorienteret miljø, med en tatoveret slangebøsse, der er konvertit?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
Skrevet (redigeret)

Personligt synes jeg, det er sjovt, når nogen tror - at konvertitterne "infiltrerer" det muslimske miljø uden noget som helst til at underbygge det :D

Redigeret af Anklageren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
On ‎07‎-‎02‎-‎2019 at 14:44, Anklageren skrev:

For lidt siden sad jeg og læste på den amerikanske site: Politico - og så til min overraskelse at Joram van Klaveren er den anden ex-PVV politiker, der konverterer til islam.

Van Klaveren var medlem af parlamentet for Frihedspartiet (PVV) fra 2010 til 2014, hvor han var en hård kritiker af islam og sagde, at "islam er en løgn" og "koranen er gift".

Nu siger han: "PVV-politik går ud på at alt, hvad der var forkert, skulle være knyttet til islam på en eller anden måde." og at det "simpelthen er forkert".

Arnoud van Doorn, en anden tidligere PVV-embedsmand, der er konverteret til islam lykønskede Van Klaveren med sin beslutning og skrev på Twitter: "Jeg troede aldrig, at PVV ville blive en yngleplads for konvertitter."

Man skal høre meget, før ørerne falder af :D

https://www.politico.eu/article/former-dutch-anti-muslim-politician-converts-to-islam-joram-van-klaveren/

Godt vi har Politiko, men i Holland har G Wilders vanskeligheder at komme i nyhedens søgelys, jeg har i hvert fald ledet uden helt efter artiklen om konvertiten, og her mener jeg et seriøst artikel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 8 timer siden, Anklageren skrev:

Personligt synes jeg, det er sjovt, når nogen tror - at konvertitterne "infiltrerer" det muslimske miljø uden noget som helst til at underbygge det :D

Ja og sjovt nok er det ligesom det der er hele fidusen ved infiltration !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 4 timer siden, Patrioten skrev:

Ja og sjovt nok er det ligesom det der er hele fidusen ved infiltration !

Der er ingen reel erstatning for viden.

Min bevidsthed om hvor lidt jeg ved - er vokset i takt med den viden, jeg har fået.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind