snoozz

Spændende dag !

Recommended Posts

snoozz

Nå nu kommer de her ved 7-8 tiden. Officielt er det kl 7, men den blir gerne over 8 inden de dukker op. Endnu en dag i støjhelvede.

Hvis i ikke har læst det udskifter de badeværelser i min bolig blok. Begyndende i går. Og det lyder jo dejligt med nye badeværelser, hvem vil ikke gerne have det ?

MEN....! Det eneste der er nået er: En slamsuger ud da mit toilet var stoppet (og har været det længe) og så smadre min håndvask ned. Ja man skruer da ikke sådan en ned af væggen, man tar bare en stor hammer og hugger ned i ...?

Jo og så en masse kritik af at jeg roder. JEg fik at vide af gangen og badeværelset skulle være 100% fri for personlige ting, hvilket betyder at jeg jo flyttede alt jeg havde der ind i "stuen" (der er ikke andre værelser), og noget ud på altanen (ting som godt kan tåle at stå ude).

Nå men håndværkerne har åbenbart brokket sig til varmemesteren, for så kom han op og så, FLERE gange i løbet af dagen, og påpegede hvad han mente jeg manglede at gøre rent, og det ER også gjort nu, så han er tilfreds - nogenlunde.

Jeg spurgte endda selv håndværkeren om han synes der var rent nok /plads nok nu. Alt andet ville være mærkeligt da hele køkkenet er helt tomt nu. Jeg havde ikke fået af vide at køkkenet også skulle være helt tomt.

Jeg tror faktisk de bare er lidt irriteret over at jeg er hjemme imens - at jeg ikke skal på et job 8-16, eller bor hos en ven eller familie imens de arbejder?

Nu er jeg ikke typen der står bag din skulder for at se hvad du laver (for det er virkelig irriterende GG), Jeg hører bare høj musik (i hørebøffer) eller spiller computerspil, eller chatter med alle mine veninder i mens. Forholder mig så passivt som muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind