Jojojo

Nyt ferie trend

Recommended Posts

Jojojo
Skrevet (redigeret)

Jeg læste en del om at sove in en heste trailer.

Man må ikke ret meget når man ejer en varebil, og man må i hvert fald ikke sove i den, og det kunne jeg aldrig finde på 

Men, man må godt sove i en heste trailer, og de er ret store, og man må godt køre med en hestevogn bag en varebil, eller firhjuls trækker, så hvad er mere oplagt end at indrette en heste trailer til formålet

Er der en som har prøvet 

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
On ‎05‎-‎02‎-‎2019 at 19:27, Jojojo skrev:

Man må ikke ret meget når man ejer en varebil, og man må i hvert fald ikke sove i den, og det kunne jeg aldrig finde på 

Men, man må godt sove i en heste trailer, og de er ret store, og man må godt køre med en hestevogn bag en varebil, eller firhjuls trækker, så hvad er mere oplagt end at indrette en heste trailer til formålet

Er der en som har prøvet 

Nu har jeg skrevet lidt mere udførligt om sove i hestetraileren til 5 politikere, og surprise, Uffe Elbæk var hurtigt på aftrækkeren og synes det er grotesk.

Om det betyder han vil gøre noget ved jeg ikke, men det var dejligt met et svar. 😀 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
On 5/2/2019 at 15:27, Jojojo skrev:

Er der en som har prøvet 

Da jeg havde en varebil, sov jeg i den. Den havde en skumgummimadras i bunden, som var skåret til så den passede, og et gulvtæppe lagt ovenpå.

Jeg vidste ikke, at jeg ikke måtte sove i den, så jeg lagde mig bare derom og sov, når jeg blev træt. Det var meget praktisk, når jeg kørte langt.

Den var ikke indrettet til at bo i, og der var da aldrig nogen, som brokkede sig over det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Nej, og hvorfor skal de også brokke sig over dette, men må jo sove in en båd, en lastbil, campingvogn, anhænger, hestetrailer, camplet, og alt andet.

Bare ikke in en varebil, selvom den er købt ny og betalt, og selvom der er køre rampe til kørestol handicappede kone, selvom den er sikkert.

Vi har lovlige handicappede skilte på, og alt andet  er som det skal være, og selvom min kone har brug for at hvile sig, så må hun ikke ligge sig uden at risikere at jeg får en klækkeligt bøde.

Dog må hun gerne ligge sig til vile i en påhængs heste trailer, og jeg føler mig virkeligt til grin.

Jeg har skrevet til transport ministeriet, diverse minister og embedsmand, Margrethe Vestager og andre. De få, som indtil videre har skrevet tilbage er meget sympatisk, de synes lovgivning er til grin, men det er dog et fakta, og det er ikke sikkert at det lykkes at få pensionister, sports udovre og fiskere undtaget. 

Jeg prøver dog, og indtil videre er Uffe Elbæk villigt at kigge lidt på den åndsvage situation. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Jeg fryder mig lidt.

I lang tid har bøvlet med min handicappede kone, altså ikke med hende, men med vores transport, det er UMULIGT at komme i kontakt med skattevæsnet, man kan ikke engang stille dem et spørgsmål uden at de henviser til paragrafer og regler som man ikke kan bruge i forvejen.

Via,, via og via, og breve til en antal politikere, og nogen svar er der kommet et navn.

Lars Barfoed og via navnet kom der en organisation på banen som hedder DUKH, og det er dem som kan hjælpe dem med lidt skæve vinkler til transport, biler og handikappede i livet.

Nogen kunne godt se det sjove ind at køre med en heste trailer bag bilen og køre sin handicappede kone bagi, men det kunne jeg godt nok ikke.

Jeg takker Lars Barfoed og den specielle han bruger sin tid på, bare jeg kunne stemme på ham, Men det kan fruen 😀

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.