Gæst kat

import af bil fra tyskland

Recommended Posts

Gæst kat
Skrevet (redigeret)

Hej 

jeg overvejer at importer en ca 4 år gammel mercedes fra tyskland, er dog bange for at lave dumme fejl, som kan blive dyre i sidste ende. overvejer derfor at få professionel hjælp fra et firma som dette bil eller ligende, har andre erfaring på det område.

/k

Redigeret af DenBruneMunk
Ingen reklamer i 1. indlæg, det er vist åbenlyst reklame. Uheldigt er man ser lign. indlæg på andre forum for den side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jens01

Alt efter hvor du bor i landet, så skulle du lige få en snak med FINNS AUTO i Givskud, han ved alt og kan alt.

Jeg har været kunde hos ham igennem 30 år

Hej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Niels

Jeg har importeret 2 biler fra Tyskland - og med en Mercedes der er 4 år gammel er der intet at være bange for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol

Du beskattes af resten værdien af bilen, men eftersom der har været stor værdi tab efter 4 år, så vil beskatningen også være derefter. Grundlæggede er prisforskellen mellem at købe i tyskland og betale afgift og så køre en brugt i Danmark ikke særlig stor, det er nogenlunde det samme. Med andre ord så skal det primært være på grund af udstyr og motor ydelse at man vælger at importer fra tyskland.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

modpol og så lige den fordel at der ikke så ofte bruges vejsalt (i det sydlige tyskland), så mindre risiko for rust i undervognen (med også for at den slet ikke har fået undervognsbehandling, så tjek det lige) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72
For 15 timer siden, snoozz skrev:

modpol og så lige den fordel at der ikke så ofte bruges vejsalt (i det sydlige tyskland), så mindre risiko for rust i undervognen (med også for at den slet ikke har fået undervognsbehandling, så tjek det lige) ;)

Godt argument, dog giver mercedes 30 års rustgaranti på så ny en bil 🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Mas2dont

Jeg har importeret adskillige biler. Først skal du sørge for at få Fahrzeug Brief på bilen det er beviset på at de ejer bilen og der ikke er gæld. Dernæst skal du passe på tyskere kan også justere speedometre. Dernæst pas på med at importere en model eller en motorstørrelse der ikke findes i Danmark. I disse tilfælde kan tldfar godt finde på at finde den store pensel frem når regningen skrives.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.