Jojojo

Spørgsmål om Bing

Recommended Posts

Jojojo

search engine på puteren.

Kan man komme af med den irriterende og oveni dårlig program

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Christelk
Skrevet (redigeret)

Kan da bare lade være med at bruge det. De har ellers også en meget god oversætter. Man kan få oversat et sprog automatisk ; godt hvis man ikke ved hvilket det drejer sig om . Men er det engelsk , så er Google nok bedre , da de nok mere oversætter til Amerikansk , som jo er lidt anderledes. Men begge fungerer ellers meget godt til mindre tekster , men ikke helt så godt til lange. Hilsen Christelk !

https://helpdesken.dk/skift-startside-i-browseren/

Redigeret af Christelk
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 3 minutter siden, Christelk skrev:

Kan da bare lade være med at bruge det. De har ellers også en meget god oversætter. Man kan få oversat et sprog automatisk ; godt hvis man ikke ved hvilket det drejer sig om . Men er det engelsk , så er Google nok bedre , da de nok mere oversætter til Amerikansk , som jo er lidt anderledes. Men begge fungerer ellers meget godt til mindre tekster , men ikke helt så godt til lange. Hilsen Christelk !

Jeg har købt ny labtop, hermed følger bing med, og de er ringe i forhold til google chrome, og det er ikke program man bare kan fjerne har jeg fundet ud af.

Min eneste håb er at de blive bedre med tiden hvis jeg ikke kan fjerne dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 1 time siden, Jojojo skrev:

Jeg har købt ny labtop, hermed følger bing med, og de er ringe i forhold til google chrome, og det er ikke program man bare kan fjerne har jeg fundet ud af.

Min eneste håb er at de blive bedre med tiden hvis jeg ikke kan fjerne dem

Du kan altid fjerne Bing. Det er der lavet en EU forordning om. Søgemotorer ect. skal være et frit valg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 4 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Du kan altid fjerne Bing. Det er der lavet en EU forordning om. Søgemotorer ect. skal være et frit valg. 

Det er nok mig som er for gammelt og heller ikke for kvik med computeren, jeg prøver igen og takker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Christelk

Du kan have så mange browsere , som du vil  ! Prøv med dette https://www.google.dk/  Ofte spørges der om man vil gøre denne til sin standartbrowser . Sig ja . Hilsen Christel !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind