Patrioten

På tide at flytte fokus

Recommended Posts

Rudi W
Skrevet (redigeret)

@ Anklageren

Ha ha,'så vidt muligt'...

I øvrigt har jeg vist fået præciseret herinde, hvad jeg mener om FN's verdenserklæring om menneskerettighederne, så vil ikke gentage det her. 

Redigeret af Rudi W
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
Skrevet (redigeret)
For 11 minutter siden, Patrioten skrev:

Det kræver vist en uddybning hvis dit svar relaterer sig til emnet !

Emnet er, at Open Doors kræver religionsfrihed i de muslimske lande - så det kan næsten ikke blive mere oplagt.

I Saudi Arabien har den katolske kirke fået afslag på at bygge kirker for at få deres trossamfund anerkendt, men har fået afslag.

Man må heller ikke sælge bibler i Saudi Arabien,

Det helt indlysende modstykke i Danmark er byggeriet af moskeer, og salg af koranen.

Det er nok ikke ret mange, som er dumme nok til at kræve, at man må bygge kirker overalt på jorden - men ikke moskeer - så det er udelukket.

Redigeret af Anklageren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 14 minutter siden, Rudi W skrev:

@ Anklageren

Ha ha,'så vidt muligt'...

I øvrigt har jeg vist fået præciseret herinde, hvad jeg mener om FN's verdenserklæring om menneskerettighederne, så vil ikke gentage det her. 

Du er måske modstander af at indføre religionsfrihed i de muslimske lande?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 1 minut siden, Anklageren skrev:

De muslimske lande skal så vidt muligt tvinges til at overholde 

FN'S VERDENSERKLÆRING OM MENNESKERETTIGHEDERNE

Det er den eneste måde vi kan indføre religionsfrihed på.

Du er vel vidende om at de arabiske lande har deres egen fortolkning af menneskerettighederne (OIC) som åbenbart lever sit eget liv ved siden af FN ?

Den blev ratificeret i 2012 som erstatning for Kairo modellen der var alt for islamisk !

https://videnskab.dk/kultur-samfund/muslimer-laver-egne-menneskerettigheder

Den nye model er dog stadig langt fra spiselig da den hviler på et Sharia fundament:

https://newspeek.info/hvad-betyder-menneskerettigheder-i-islam/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 1 minut siden, Patrioten skrev:

Du er vel vidende om at de arabiske lande har deres egen fortolkning af menneskerettighederne (OIC) som åbenbart lever sit eget liv ved siden af FN ?

Den blev ratificeret i 2012 som erstatning for Kairo modellen der var alt for islamisk !

https://videnskab.dk/kultur-samfund/muslimer-laver-egne-menneskerettigheder

Den nye model er dog stadig langt fra spiselig da den hviler på et Sharia fundament:

https://newspeek.info/hvad-betyder-menneskerettigheder-i-islam/

Jeg er dybt modstander af, at de muslimske lande ikke overholder religionsfriheden, og det har jeg altid været.

Jeg er stolt over, at Danmark har skrevet religionsfriheden ind i grundloven, og at man har religionsfrihed i alle demokratiske lande.

Religionsfriheden er et godt mål for, om man har demokrati og frihed.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
Skrevet (redigeret)
For 42 minutter siden, Anklageren skrev:

Emnet er, at Open Doors kræver religionsfrihed i de muslimske lande - så det kan næsten ikke blive mere oplagt.

I Saudi Arabien har den katolske kirke fået afslag på at bygge kirker for at få deres trossamfund anerkendt, men har fået afslag.

Man må heller ikke sælge bibler i Saudi Arabien,

Det helt indlysende modstykke i Danmark er byggeriet af moskeer, og salg af koranen.

Det er nok ikke ret mange, som er dumme nok til at kræve, at man må bygge kirker overalt på jorden - men ikke moskeer - så det er udelukket.

Duer ikke da “Open Doors” og tråden handler om kristen forfølgelser og ikke muslimer !

Jeg vil til gengæld påstå at de fleste europæiske lande (især Sverige, Tyskland og Frankring) faktisk burde stå på listen da rigtig mange kristne forfølges af muslimer i disse lande !

Redigeret af Patrioten
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 7 minutter siden, Patrioten skrev:

Jeg vil til gengæld påstå at de fleste europæiske lande (især Sverige, Tyskland og Frankring) faktisk burde stå på listen da rigtig mange kristne forfølges af muslimer i disse lande !

Nu overdriver du, hvad angår Tyskland, rigtigt er, at muslimske flygtninge forfølger, truer og chikanerer kristne flygtninge i flygtningelejrene. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 15 minutter siden, Anklageren skrev:

Jeg er dybt modstander af, at de muslimske lande ikke overholder religionsfriheden, og det har jeg altid været.

Det samme vil de fleste nok være enige i og det bringer mig tilbage til emnet, hvorfor debatteres dette massive problem ikke nogen steder ?

Kort sagt møder de muslimske lande ingen modstand fra vesten hvad dette angår og de kan ufortrødent forsætte ad samme spor.

Det er et kæmpe svigt af den vestlige verden når kirker brændes ned og kristne myrdes grundet deres tro på daglig basis uden reaktion fra hverken medier eller FN.

Omvendt ser vi reaktionen på Myanmars behandling af muslimske rohingyaer hvor verdenspressen og samtlige organisationer står i kø for at fordømme !

Hvad er årsagen til denne forskel ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
1 time siden, Rudi W skrev:

Jeg vidste, at denne bemærkning ville komme her. Den viser den totale fallit hos mennesker, som altid er klar til at forsvare eller se igennem fingre med muslimers forfølgelse af andre. Deres "argument" skal altid hentes tusind år tilbage i tiden !

Patrioten har ret i, at der helst ikke tales om det. Mainstream-pressen interesserer sig ikke for det. Tænk på, hvor mange hadforbrydelser muslimer begår - ja, også i Danmark - mod mennesker med en kristen baggrund. Den politiske korrekthed dikterer imidlertid, at det er hvis en muslim, der føler sig "krænket" - så skrives der om det. Skønt der er masser af overfald begået af unge muslimer, der netop har rod i deres foragt for vores samfund og levevis.

Hvad er voldtægterne, hvor muslimske mænd jo er stygt overrepræsenteret, andet end hadforbrydelser ?

Hvor har du dog det sludder fra? :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 29 minutter siden, Patrioten skrev:

Duer ikke da “Open Doors” og tråden handler om kristen forfølgelser og ikke muslimer !

Forfølgelse af kristne er en overtrædelse af

FN'S VERDENSERKLÆRING OM MENNESKERETTIGHEDERNE

Artikel 18 - Enhver har ret til tanke-, samvittigheds- og religionsfrihed; denne ret omfatter frihed til at skifte religion eller tro og frihed til enten alene eller i fællesskab med andre, offentligt eller privat, at give udtryk for sin religion eller tro gennem undervisning, udøvelse, gudsdyrkelse og overholdelse af religiøse forskrifter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind