Tigermanden

Integrationen er en kæmpe succes, vi burde juble over

Recommended Posts

ThomasSneum
For 40 minutter siden, Leonidas skrev:

De skal ikke integreres, de skal ud! :)

Det mener ingen i den danske Industri. 
Vi overlever i høj grad på at udlændingen tager jobs i DK. :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Skrevet (redigeret)
1 time siden, Leonidas skrev:

Der er slet ingen tegn på, at indvandrerne vil blive smidt ud

De sidste 30 år er der nogen med det budskab, som har forsøgt at råbe danskerne op, men folket vender det døve øre til dem.

Ingen partier med budskabet om at indvandrerne vil blive smidt ud, har kunnet samle de nødvendige ca. 21.000 stillere for at stille op til folketinget - så det beviser bare, hvor få danskere, som ønsker at indvandrerne skal smides ud.

Der har været partier, som er gået ind for udsmidning, der har stillet op til kommunalvalg, men de har kun fået en brøkdel af 1 procent af stemmerne.

Sjovt nok lyder de meget få tilhængerne af, at indvandrerne skal ud alligevel, som om de er danskernes talerør i debatter :D

Nu er der kommet efterkommere af indvandrere, som er født i Danmark af danske statsborgere, og de kan aldrig smides ud (med mindre danskerne skulle lave en voldelig etnisk udrensning).

Når det er sagt, så er der mange danskere, som vil begrænse den fremtidige indvandring - så det jeg skriver her, handler kun om indvandrere, som har boet i landet længe.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas

49429012_384250125713371_649817649110319

Alle er integrerede nybritter, mange af dem selvstændige erhversdrivende, som industrien sætter stor pris på ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 33 minutter siden, Leonidas skrev:

Alle er integrerede nybritter, mange af dem selvstændige erhversdrivende, som industrien sætter stor pris på ;)

Okay..??

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 36 minutter siden, Leonidas skrev:

Hvor sært er det ikke at bringe et billede af nogen, der skulle være voldtægtsmænd i Storbrittannien som kommentar her :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debatsvinet
For 23 timer siden, Leonidas skrev:

Man forlader da ikke et godt madsted ... 😜 gør man?? ... Selv om det er et Land hvor der er flere Svin end mennesker ... 😏

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden

Jeg vil gerne sige tak til Thomas og selvfølgelig Anklageren for nogle eftertænksomme og sobre svar til mit oplæg. Det sætter jeg pris på, når nu der skrives så frygtelig meget vrøvl.

Vi er da lidt heldige, at forummets to "ledere" begge besidder en veludviklet sans for retfærdighed og humanisme. 😊

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
1 time siden, Tigermanden skrev:

Jeg vil gerne sige tak til Thomas og selvfølgelig Anklageren for nogle eftertænksomme og sobre svar til mit oplæg. Det sætter jeg pris på, når nu der skrives så frygtelig meget vrøvl.

Vi er da lidt heldige, at forummets to "ledere" begge besidder en veludviklet sans for retfærdighed og humanisme. 😊

Det fremmer ikke dialogen at "drille". 👃
Også du bør holde dig til emnet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 19 timer siden, Debatsvinet skrev:

Man forlader da ikke et godt madsted ... 😜 gør man?? ... Selv om det er et Land hvor der er flere Svin end mennesker ... 😏

Hej Debatsvinet - siger du nu også hej i dette forum! :D

Hej.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 16 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Det fremmer ikke dialogen at "drille". 👃
Også du bør holde dig til emnet. 

Hej Thomas, jeg driller ikke, men takker for nogle gode indlæg. 🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind