Peaceful Warrior

Dating og børn i fremtiden

Recommended Posts

Peaceful Warrior

Hej.

Jeg ønsker fortrinsvis svar fra mænd, og gerne mænd der har været i samme situation.

Jeg har været single i fire år, og har de sidste to år kigget efter én at date, hvor vi matcher på præferencer og ønsker om fremtiden.

Det er ikke svært at komme i kontakt med det modsatte køn - jeg bruger primært online dating, idet at studie og fritidsaktiviteter ikke byder på den store interaktion med det modsatte køn.

Jeg har en idé om at jeg ikke ønsker egne børn - eller rettere, jeg ønsker ikke fokus på dét område - jeg vil 100% hellere have fokus på udvikling af selve parforholdet.

Det gør at når en kvinde sætter et "krav" (og de udtrykker at det er krav), at de ønsker at blive gravide indenfor fx 1-2-3 år, så siger min mavefornemmelse mig at jeg skal bakke ud, idet at jeg ikke ønsker fokus på børn fra starten af.

I starten virkede det jo super fornuftigt - tanken sagde "jeg ønsker umiddelbart ikke egne børn" - og så var det ansvarlige at sige "okay, jeg tror ikke jeg ønsker at gøre dig gravid indenfor 1-2-3 år"...

Det har jeg så brugt de sidste to år på at "håndhæve", med det resultat at jeg nok har "afvist" op til 40 kvinder.... 40 potentielle partnere som alle har udtrykt at kravet for at date dem, er at de bliver gravide indenfor en given tidsramme...

Nu er jeg efterhånden så blevet i tvivl om hvorvidt jeg lægger alt for meget i det her med børn...

Så mænd - hvad har i gjort? - har i bare taget det mere køligt og reelt været ligeglade med tanken om at gøre hende gravid - og så blot ladet ting udvikle sig?

Som single mand er jeg ret sikker på at jeg ikke ønsker egne børn.... men hvorvidt tanken ændrer sig, når jeg ER i et parforhold og hvordan ting kan udvikle sig, det er dét jeg tænker over...

Skal man stoppe med at tænke så meget over det? - og istedet bare sige "jaja, jeg skal nok gøre dig gravid på et tidspunkt" - når man i starten reelt er i tvivl det overhovedet er dét man vil?

Håber i kan følge mine tanker.... :)

Mand på 32 år :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind