Jojojo

Er begyndt at tisse på mine hænder

Recommended Posts

Anklageren
1 time siden, Patrioten skrev:

Trump’s kernevælgere er bitre på det samfund som demokraterne har skabt og netop derfor stemte de på Trump.

Alle der vælger en anden vej gør det jo fordi de er utilfredse med det bestående - hvad ellers !

Jeg kunne med god grund sige nøjagtig det samme hvis Trump taber næste gang: Demokraternes vælgere er tabere, fordi de er BITRE på samfundet. Det er proteststemmer !

Du prøver hele tiden at fordreje og manipulere årsagen til at Trump blev valgt og den går sku ikke !

Trump’s vælgere er glade for ham og stoler på at han får drænet sumpen, stoppet indvandringen og gjort Amerika stort igen og det kan du lige så godt slå dig til tåls med !

Du har hele tiden travlt med at gøre folk, som ikke deler din holdning, til tabere udelukkende udfra økonomiske motiver og det er langtfra hvad Trump’s vælgere ønsker !

De er dødtrætte af den korrupte topstyring der skider på det nationale til fordel for det internationale og de er dødtrætte af det kulturradikale og venstreorienterede segment der støtter op om lortet !

Desuden er mange amerikanere pinligt bevidste om de nederlag USA har lidt i Syrien til Russerne !

Trump er synonym med en stærk leder der har taget fat i de uretfærdige toldsatser i samhandlen med Kina, hvilket ingen anden præsident har turdet.

Han har banket Nord Koreas leder på plads og indledt forhandlinger med hvilket ingen har gjort før ham !

Han har indledt dialog med Putin trods embargo hvilket er godt for verdensfreden !

Han har fået NATO landene til lommerne så de meget snart betaler det de skal til det fælles forsvar hvilket ingen anden præsident har gjort før !

Han har opsagt klimaaftalen vel vidende at hverken Kina el. Indien ville leve op til den !

Han har opsagt atomaftalen med Iran og indført sanktioner vel vidende at Iran ikke levede op til aftalen !

Ganske godt gået af en handlekraftig præsident efter så kort tid på posten og dermed forklaringen på hvorfor det halve Amerika elsker ham og den anden halvdel (inkl. dig selv) hader ham !

Det er simpelthen ikke sandt, at halvdelen af befolkningen elsker ham. Trump har opbakning fra 41 procent af befolkningen -  https://www.realclearpolitics.com/epolls/other/president_trump_job_approval-6179.html

- og det er tydeligvis sandt, fordi Trump lige har tabt Midtvejsvalget.

Der er også det som jeg har nævnt, at der allerede er kommet tre millioner flere amerikanere, der ikke har en sygeforsikring under Trump.

De ender med at blive mere bitre i takt med, at de får endnu ringere muligheder.

Man er meget naiv, hvis man tror, at en milliardær - som selv siger at han er grisk - har tænkt sig at aflevere noget af sin rigdom til de lavtlønnede.

Citat af Trump: "My whole life I’ve been greedy, greedy, greedy"

https://www.dailywire.com/news/3005/donald-trump-says-greed-good-aaron-bandler

Forskellen på os to er, at du ser på hvad politikerne siger - og jeg ser på, hvad de gør.

Hvis antallet af amerikanere uden en sygeforsikring vokser, så gør den politiske ledelse noget forkert - uanset hvor begejstrede deres tilhængere er.

Desuden udgør Trumps kernevælgere næppe over 25% af befolkningen. Der er udover kernevælgerne også mange bønder, som stemmer på Trump, men de kan let falde fra, hvis deres økonomi ikke hænger sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
Skrevet (redigeret)

Der er ikke noget, som tyder på, at Trump har påvirket økonomien - endnu

chartoftheday_8974_us_unemployment_rate_

Arbejdsløsheden har udviklet sig lige præcis, som man ville have gættet på i 2016

https://www.statista.com/chart/8974/us-unemployment-rate/

Redigeret af Anklageren
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Man må håbe trådstarter er med på jeres OT snak der :) Ellers er det jo bare at råbe op.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
Skrevet (redigeret)
For 6 timer siden, Anklageren skrev:

Forskellen på os to er, at du ser på hvad politikerne siger - og jeg ser på, hvad de gør.

Ha ha se lige på dine indlæg igen, det er præcis omvendt da du er den eneste der citerer Trump hele tiden !

Du kommer bare til at acceptere at han er “Damn good ” !

Iøvrigt er det med sygeforsikringer som med opsparinger, det går op og ned hele tiden:

https://politiken.dk/udland/art4710762/Hver-tredje-amerikaner-uden-sygeforsikring

http://borsen.dk/nyheder/politik/artikel/1/198264/50_mio_amerikanere_uden_sundhedsforsikring.html

Jeg synes du skal læse denne artikel om Danmarks USA ambassadør:

https://www.altinget.dk/usa/artikel/trump-eller-ej-europa-maa-vaenne-sig-til-amerikansk-protektionisme

Redigeret af Patrioten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 13 minutter siden, Patrioten skrev:

Ha ha se lige på dine indlæg igen, det er præcis omvendt da du er den eneste der citerer Trump hele tiden !

Du kommer bare til at acceptere at han er “Damn good ” !

Det er en M E G E T mærkelig kommentar

Jeg tror jo ikke på, hvad Trump siger - men ser kun på, hvad han gør - præcis som jeg har påstået  :)

Jeg bedømmer Demokrater på den samme måde - ud fra fakta. Det andet er naivt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debatsvinet
Skrevet (redigeret)

Det er opgjort at der er færre tilslutning omkring Trumps "Politik" ... Hvis man kan kalde den det ... 🙄

Forhåbentligt ryger han af Helvede til inden så længe ... 😏

Foreløbig sidder han der et par år til ....... Hvis han er heldig, 😜

Redigeret af Debatsvinet
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 4 minutter siden, Debatsvinet skrev:

Det er opgjort at der er færre tilslutning omkring Trumps "Politik" ... Hvis man kan kalde den det ... 🙄

Forhåbentligt ryger han af Helvede til inden så længe ... 😏

Det er et trist syn med hans politik, men han er ellers ganske underholdende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 2 timer siden, Anklageren skrev:

Jeg tror jo ikke på, hvad Trump siger - men ser kun på, hvad han gør - præcis som jeg har påstået  :)

Så undrer det mig at du kun fokuserer på han udtalelser og ikke istedet kommenterer de tiltag som jeg lagde frem til dig !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 2 timer siden, Anklageren skrev:

Fik du iøvrigt læst det interview med den danske USA ambassadør ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind