Jojojo

Er begyndt at tisse på mine hænder

Recommended Posts

DenBruneMunk
For 9 minutter siden, Anklageren skrev:

Jeg troede ikke, at man måtte lyve om de andre debatdeltageres liv på dindebat

Min kone døde, da hun var 31 år gammel, og sådan gik det til, at jeg blev enlig far som enkemand.

Desuden har jeg slet ikke brugt ordene "sociale tabere" i den her tråd.

Ingen lyver men debattører har det med at formode sager om andre og beskylde, det har jeg også stået model til, og ignorerer simpelthen de folk.

For 3 timer siden, Patrioten skrev:

Dette er samtidig svaret på hvorfor vi grundlæggende er uenige i langt det meste !

Lad være med at beskylde folk for noget, du ikke ved noget om, det er personangreb, når det fortsætter,

så stop det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hopeless

Er det ikke nok at tisse på dem en enkelt gang? Det virker vanvittigt at gøre det i flere måneder før håndtryksseancen og dermed forpeste lokalmiljøet.

Inger er ikke den eneste, der ikke tænker tingene igennem ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 4 minutter siden, hopeless skrev:

Er det ikke nok at tisse på dem en enkelt gang? Det virker vanvittigt at gøre det i flere måneder før håndtryksseancen og dermed forpeste lokalmiljøet.

Inger er ikke den eneste, der ikke tænker tingene igennem ...

Jeg har indtil videre holdet mine hænder tør for tis, jeg tror hellere ikke jeg vil bruge penge og tid på tester om statsborger skab bare for at møde Inger, men jeg kunne godt finde på at lugte til mine hænder lige et split sekunde før hun skulle hilse goddaw  til mig 👅

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 5 timer siden, Anklageren skrev:

Jeg troede ikke, at man måtte lyve om de andre debatdeltageres liv på dindebat

Min kone døde, da hun var 31 år gammel, og sådan gik det til, at jeg blev enlig far som enkemand.

Desuden har jeg slet ikke brugt ordene "sociale tabere" i den her tråd.

Trumps kernevælgere er tabere. fordi de ikke har råd til en ordentlig sygeforsikring, og de kan ikke få råd til at betale for deres børns uddannelse. Det er jo dyrt at gå på college (omkring 50.000 $ om året).

Der er blevet 3 millioner flere amerikanere uden sygeforsikring under Trump - og det er ikke et tegn på, at de er vindere.

Jeg vil da beklage at jeg tog fejl af årsagen til din single status 😕

Jeg har ikke brugt ordet “social taber” på noget tidspunkt og ej heller påstået at du har !

Inden du læsser for meget lort af på Trump så læs lige her hvor komplekst det amerikanske sundhedssystem er opbygget !

https://faktalink.dk/titelliste/det-amerikanske-sundhedssystem

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 5 minutter siden, Patrioten skrev:

Jeg har ikke brugt ordet “social taber” på noget tidspunkt og ej heller påstået at du har !

Inden du læsser for meget lort af på Trump så læs lige her hvor komplekst det amerikanske sundhedssystem er opbygget !

Men vi kan så ligeså godt få med hvad det koster for personer og familier at være med i DACA og det er uden ekstra forsikringer, altså udover hvad regeringen bidrager med. 

https://www.cnbc.com/2017/06/23/heres-how-much-the-average-american-spends-on-health-care.html

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 5 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Ingen lyver men debattører har det med at formode sager om andre og beskylde, det har jeg også stået model til, og ignorerer simpelthen de folk.

Lad være med at beskylde folk for noget, du ikke ved noget om, det er personangreb, når det fortsætter,

så stop det.

Jeg har allerede beklaget at jeg tog fejl af årsagen til Anklagerens single status !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 1 time siden, Patrioten skrev:

Du skrev da:

For 11 timer siden, Patrioten skrev:

Først og fremmest din forkvaklede holdning til hvad der er negativ social arv !

At være fattig uden videregående uddannelse er absolut ikke synonym med sociale tabere idet rigtig mange klarer sig fint på det grundlag og kan sågar opfostre velfungerende og belæste børn !

Jeg forstår ikke, hvorfor du benægter, at du har skrevet det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 1 time siden, Anklageren skrev:

Du skrev da:

Jeg forstår ikke, hvorfor du benægter, at du har skrevet det.

Indrømmet, den havde jeg sku lige overset ! 

Det fritager dig dog ikke for at forklare hvordan du vil tolke dit eget udsagn herunder:

“Min datter kunne jo være endt som en fattig og bitter taber uden uddannelse i alt-højre bevægelsen - ligesom Trumps vælgere”.

Jeg læser det som om du har reddet hende fra et liv som social taber i et “alt-højre” bevægelse - som Trump’s !

Hvordan vil du selv tolke det ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 1 minut siden, Patrioten skrev:

Indrømmet, den havde jeg sku lige overset ! 

Det fritager dig dog ikke for at forklare hvordan du vil tolke dit eget udsagn herunder:

“Min datter kunne jo være endt som en fattig og bitter taber uden uddannelse i alt-højre bevægelsen - ligesom Trumps vælgere”.

Jeg læser det som om du har reddet hende fra et liv som social taber i et “alt-højre” bevægelse - som Trump’s !

Hvordan vil du selv tolke det ?

Trumps kernevækgere er tabere, fordi de er B I T RE på samfundet. Det er proteststemmer.

Man kan selvsagt ikke både være et bittert menneske og et lykkeligt menneske. Det kan ikke forenes.

Jeg har allerede forklaret, at de har god grund til at føle sig snydt i livet, fordi de ikke kan få råd til en ordentlig sygeforsikring, og fordi de aldrig kan få råd til at give deres børn en ordentlig uddannelse.

Det er meget bedre i Danmark, men også her er de grundlæggende vilkår meget forskellige. Det er altså rarere at få en god pension, end at tælle på knapper.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 20 minutter siden, Anklageren skrev:

Trumps kernevækgere er tabere, fordi de er B I T RE på samfundet. Det er proteststemmer.

Trump’s kernevælgere er bitre på det samfund som demokraterne har skabt og netop derfor stemte de på Trump.

Alle der vælger en anden vej gør det jo fordi de er utilfredse med det bestående - hvad ellers !

Jeg kunne med god grund sige nøjagtig det samme hvis Trump taber næste gang: Demokraternes vælgere er tabere, fordi de er BITRE på samfundet. Det er proteststemmer !

Du prøver hele tiden at fordreje og manipulere årsagen til at Trump blev valgt og den går sku ikke !

Trump’s vælgere er glade for ham og stoler på at han får drænet sumpen, stoppet indvandringen og gjort Amerika stort igen og det kan du lige så godt slå dig til tåls med !

Du har hele tiden travlt med at gøre folk, som ikke deler din holdning, til tabere udelukkende udfra økonomiske motiver og det er langtfra hvad Trump’s vælgere ønsker !

De er dødtrætte af den korrupte topstyring der skider på det nationale til fordel for det internationale og de er dødtrætte af det kulturradikale og venstreorienterede segment der støtter op om lortet !

Desuden er mange amerikanere pinligt bevidste om de nederlag USA har lidt i Syrien til Russerne !

Trump er synonym med en stærk leder der har taget fat i de uretfærdige toldsatser i samhandlen med Kina, hvilket ingen anden præsident har turdet.

Han har banket Nord Koreas leder på plads og indledt forhandlinger med hvilket ingen har gjort før ham !

Han har indledt dialog med Putin trods embargo hvilket er godt for verdensfreden !

Han har fået NATO landene til lommerne så de meget snart betaler det de skal til det fælles forsvar hvilket ingen anden præsident har gjort før !

Han har opsagt klimaaftalen vel vidende at hverken Kina el. Indien ville leve op til den !

Han har opsagt atomaftalen med Iran og indført sanktioner vel vidende at Iran ikke levede op til aftalen !

Ganske godt gået af en handlekraftig præsident efter så kort tid på posten og dermed forklaringen på hvorfor det halve Amerika elsker ham og den anden halvdel (inkl. dig selv) hader ham !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind